A riduzione di emissioni hè in cima di l'agenda di i paesi

A riduzzione di emissioni hè in cima di l'agenda di i paesi: Hè osservatu chì i paesi chì volenu lascià un mondu pulitu è ​​vivable à e generazioni future ponenu a riduzzione di emissioni in cima di i so agenda.
U Summit di u Carbon di Istanbul, ospitatu da l'ITU, cuntinueghja cun grande interessu da i scientisti naziunali è stranieri, istituzioni privati ​​​​è publichi. In u summit, chì hè stata per a prima volta questu annu, i parlanti anu discututu questioni impurtanti cum'è a gestione di u carbonu, e misure chì i paesi anu da piglià in quantu à l'emissioni di carbone, è u mercatu di carbone in Turchia.
Angelika Smuda, chì hà assistitu à u summit chì rapprisenta u Ministeru di l'Ambiente tedescu, hà nutatu chì l'urganisazioni chì riducenu l'emissioni di carbonu anu aumentatu significativamente cumparatu cù l'anni precedenti. Smuda hà dichjaratu chì, malgradu l'aumentu osservatu di i prezzi, a maiò parte di l'urganisazioni anu fattu di riduce l'emissioni di carbonu u so scopu primariu, aghjustendu: "Ci hè statu un aumentu in questu sensu da u 2005. In particulare in u 2008 è dopu, ci hè statu un aumentu significativu in u nùmeru d'urganisazione chì anu riduciutu e so emissioni di carbone. Avà, a riduzzione di emissioni hè trà l'obiettivi prioritari di i paesi ", disse.
Bekir Turan, chì hà assistitu à a cima da a Direzzione Generale di l'Energie Rinnovabili, hà enfatizatu chì ci hè un requisitu di licenza in u mercatu di l'energia elettrica è hà dettu: "Ci hè un requisitu di licenza in casi cum'è a produzzione, a distribuzione, a vendita è ancu l'importazione è esportazione di energia elettrica in Turchia. Per l'imprese chì ùn ponu micca cumpiendu i so obblighi di licenza per alcune carenze, realicemu l'applicazione di licenza assuciata ".
Dichjarà chì l'obligazioni per esse cumpletu prima di a custruzzione sò spiegati in l'applicazione di pre-licenza, Turan hà dichjaratu chì quelli chì cumpiendu questi obblighi ponu passà à a fase di operazione.
- Grande dumanda in energia -
Dichjarà chì a dumanda di energia hè abbastanza alta in Turchia, Turan hà dettu: "A dumanda di energia hè in crescita ogni ghjornu. Per risponde à questa alta dumanda, hè necessariu assai investimentu ".
Garanti Bank Project Purchasing Finance Manager Ahmet Tohma hà toccu à e carenze tecniche chì sò spessu incontrate in i prughjetti energetichi. Enfatizendu chì scontranu carenze di misurazione in particulare in i prughjetti di u ventu, Tohma hà sottolineatu chì a produzzione d'energia hè calculata contr'à a natura è hà dettu: "Avemu di solitu sperienze prublemi tecnichi cum'è carenze di misurazione. Tuttavia, quandu facemu un paragone cù l'anni precedenti, vedemu chì sti prublemi sò gradualmente diminuendu. Spergu chì questi prublemi spariranu cumplettamente in l'anni à vene ", disse.
Notendu chì alcuni di i prublemi sperimentati sò dovuti à u fattu chì l'investituri chì anu da esse realizatu u prughjettu in u mercatu ùn sò micca interessatu in u sughjettu, Tohma hà dichjaratu chì ci hè bisognu di finanziamentu in questu sensu in Turchia è hà dettu:
"Cum'è Garanti Bank, finanziemu prughjetti amichevuli di l'ambiente. Amu in particulare l'investimenti di energia solare è eolica perchè sò amichevuli di l'ambiente. Pensemu chì sti prughjetti ponu esse facilmente finanziati in Turchia quandu a legislazione necessaria hè cumpleta ".

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*