Prublemu di transitu trà Turchia è UE

Prublemu di transitu trà Turchia è UE: Un studiu di analisi d'impattu chì valuta u trasportu stradale trà Turchia è l'UE hè statu iniziatu in u scopu di e negoziazioni in corso di l'Associazione Internaziunale di Trasportatori (UND) cù l'Unione Europea (UE) per elevà e restrizioni di transitu per u Turcu. trasportatori.
Sicondu a dichjarazione di l'UND, l'iniziativi di l'UND, chì sò stati in corso per un bellu pezzu in l'Unione Europea per elevà e restrizioni di transitu per i trasportatori turchi, anu trovu eco in a Cummissione UE. Un studiu di analisi di l'impattu chì valuta u trasportu stradale trà Türkiye è l'UE hè statu iniziatu.
UND hà ricevutu un invitu da a Direzzione Generale per l'Allargamentu di a Cummissione di l'UE per discutiri di u prublema sperimentatu da i trasportatori turchi in transitu.
À l'invitu, a delegazione di l'UND hà scontru cù Alexandra Cas Granje, Direttore di a Direzzione Generale di l'Allargamentu di l'UE, è hà enfatizatu chì i cunsumatori è i pruduttori europei sò stati ancu pregiudicati da prublemi cum'è l'ostaculu di quota affrontatu da i veiculi turchi in u trasportu di transitu è ​​l'imposizione di modu ubligatoriu. A delegazione UND hà nutatu chì a cumpetitività di u cummerciu di l'UE hè stata debilitata per via di u fattu chì e merchenzie chì duveranu esse in libera circulazione in u mercatu internu di l'UE ùn ponu micca veramente circulà liberamente, è chì una tale cunniscenza cummerciale hè senza significatu in u XXI seculu. .
Granje hà dichjaratu chì u prublema hè statu nutatu da l'UE è chì i risultati di un studiu di analisi d'impattu iniziatu da a cumissione pertinente sò aspittati. Dichjarà chì una suluzione accettabile per i dui partiti pò esse sviluppata secondu u risultatu, Granje spiegò chì per questu scopu, i trasportatori turchi duveranu cuntinuà à trasmette i prublemi chì anu sperimentatu in tutti l'aspettu cù dati reali.
U trasportu di transitu realizatu da i trasportatori turchi attraversu i paesi di l'UE hè sottumessu à restrizioni discriminatorii da certi paesi cum'è Bulgaria, Ungheria, Romania, Italia è Austria.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*