U Ministeru di i Trasporti hà dettu di cessà di vende i biglietti di autobus à prezzi esorbitanti

U ministeru di i trasporti hà dettu di smette di vende i biglietti di autobus à prezzi esorbitanti
U ministeru di i trasporti hà dettu di smette di vende i biglietti di autobus à prezzi esorbitanti

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dettu in una dichjarazione chì e cumpagnie anu da riduce u numeru di viaghji in u trasportu di passageri stradali in parte di e misure pigliate contr'à u novu tipu di epidemia di coronavirus (Kovid-19).

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì era determinatu chì alcune imprese anu cuminciatu à andà dopu chì una certa parte di i so autobus sò stati riempiti dopu chì i viaghji sò stati permessi, è hà dettu:

"A causa di a situazione sopra citata, i nostri citadini anu cuminciatu à dorme in i terminali sia per ottene u permessu sia per aspittà chì l'autobus si riempia in una certa misura. Per curregà sta situazione in favore di i citadini, avemu fattu qualchì regulazione pruvisoria per u settore in u Regolamentu di u Trasportu Stradale da a Direzzione Generale di u Regolamentu di i servizii di trasportu sottu u nostru Ministeru. Avemu implementatu un 50% di tariffu scontu di u tettu per l'operatori di terminal di passageri per strada. Cù stu scontu, una tarifa di tariffu di u tettu hè stata determinata per e cumpagnie impegnate in u trasportu di passageru programatu. In questu modu, permettemu à e cumpagnie di aumentà u numeru di viaghji chì anu da urganizà ".

Criteriums for Changes in Expeditions

Indittendu chì anu fattu altre disposizioni in u scopu di u regulamentu, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu furnitu à e cumpagnie l'uppurtunità di trasferisce i passageri chì portanu à altre cumpagnie per 3 mesi. Cusì, impedisceremu à i nostri citadini d’aspittà à i terminali per chì l’autobus sia pienu. Assicureremu chì i nostri citadini ghjunghjenu à e so destinazioni senza prublemi, è seremu strumentali per fà e cumpagnie menu affettate da stu prucessu ". usatu e frasi.

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì cù u listessu regulamentu, e cumpagnie chì furnisce u trasportu di passageri programati sò capaci di cambià i so voli in i so orari 2 ore in anticipu, sempre chì i passageri chì anu compru i biglietti sò infurmati in anticipu.

"Nimu pò guadagnà prufitti ingiusti da i nostri citadini"

Karaismailoğlu, enfatizendu chì anu intesu parlà di a vendita di biglietti à i citadini à prezzi esorbitanti, soprattuttu dopu a diminuzione di u numeru di voli, hà fattu a valutazione seguente:

"Cum'è l'amministrazione, avemu impostu e sanzioni necessarie à l'imprese è l'individui chì cercanu di prufittà di stu prucessu. In questu prucessu, nimu pò guadagnà un vantaghju inghjustu annantu à i nostri citadini. Cù l'accordu chì avemu fattu, avemu determinatu i tariffi di u pianu è u tettu per l'attività di trasportu domesticu di passageri programati per strada è hà finitu l'applicazione di prezzi esorbitanti à i nostri citadini ".

Karaismailoğlu hà infurmatu chì e cumpagnie di trasportu internaziunali anu ancu pigliatu misure per riduce i prublemi chì anu sperimentatu in l'ingressu di dati per via di l'epidemie di Kovid-19, è hà dettu: "Cù sta regulazione, avemu rinviatu i punti di penalità di e cumpagnie di trasportu internaziunali chì utilizanu u documentu di permessu UBAK à 30. Ghjugnu." disse.

Grazie à l'Industria Logistica

U Ministru Karaismailoğlu hà dettu chì parechje cumpagnie chì operanu in u trasportu stradale in u scopu di e misure Kovid-19 anu dimustratu sforzi superumani è anu travagliatu cù a capiscitura di serve u citadinu.

Enfatizendu chì queste cumpagnie riempianu i scaffali in i mercati è chì sò in strada per risponde à tutti i bisogni di i citadini, Karaismailoğlu hà dettu:

"In questa occasione, in particulare tutti i nostri travagliadori sanitari è tutte e nostre persone chì travaglianu in questu prucessu, l'eroi invisibili in u settore di u trasportu, chì pruvemu di gestisce, da a custruzzione di strada à u so cuntrollu, è più impurtante, da l'alimentariu, detergente è igiene. materiali, à e nostre case, mercati è farmacie. Devu un debitu di gratitùdine à tutti i nostri impiegati di logistica ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*