I servizii di tram Çamlıca-Batikent mettenu a gioia di a ghjente di u quartieru in a so cultura

I servizii di tram Çamlıca-Batikent mettenu l'alegria di a ghjente in u vicinatu: Cù l'apertura di e scole, l'aumentu di i servizii di tram di bazar da a Municipalità Metropolitana hà vittimatu a ghjente di Batıkent è Çamlıca. A causa di u trasferimentu di tramvii appartenenti à e linee Batıkent è Çamlıca à a linea Çarşı, i servizii di tram, chì eranu ogni 13 minuti, sò stati aumentati à 20 minuti. Passà 1 tram in una ora da e fermate di tram di Batıkent è Çamlıca hà lasciatu i citadini in una situazione difficiule.

I citadini chì utilizanu e linee Çamlıca è Batıkent anu dettu ch'elli eranu felici chì u tram hè ghjuntu in u so quartiere, ma ùn era micca ghjustu chì solu 1 tramvii passanu per 3 ora.

"HANI FATTU SENZA AVVISU"

L'abitanti di u quartiere, chì anu dettu ch'elli ùn anu micca cunuscenza di a sparseness di i servizii di tram, anu dettu: "Hè sempre scrittu à e stazioni è nantu à i manifesti chì a frequenza hè di 13 minuti. U citadinu ùn hè micca infurmatu chì hè statu aumentatu à 20 minuti. Andemu à u travagliu è a scola. 20 minuti hè troppu longu per u tram. S'ellu ci manca un tram, seremu tardi à u travagliu è à a scola finu à l'altru. Vulemu chì i nostri lamenti sò alleviati ". ellu rispose.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*