U cambiamentu ferroviariu hè fattu in a stazione di treni d'alta velocità di Madrid

Sostituzione di Ferrovia Fatta à a Stazione di Treni d'Alta Velocità di Madrid: edilon) (a cumpagnia Sedra u mese passatu hà rimpiazzatu a 5a piattaforma ferroviaria in a Stazione Madrid-Puerta de Atocha, chì usava u sistema ferroviariu integratu preferitu da e Ferrovie Spagnole. A linea, chì hè stata installata). in u 1922, hè stata largamente utilizata da i treni d'alta velocità è e linee cunvinziunali. L'applicazione ferroviaria interrata in stazione (ERS) senza mantenimentu hè stata rinnuvata dopu à 23 anni cù un cortu turnu di dumenica notte.

Linea di ferrovia senza mantenimentu:

A linea, chì hè stata rinnuvata per via di a vita ferroviaria di a linea ferroviaria, chì hè stata in usu di più di 20 anni, pò esse usata senza mantenimentu per più di 60 anni, secondu a vita di a ferrovia! Cù u metudu di custruzzione chì utilizeghja materiale di cunnessione elastica in polimeru elastane, a ferrovia hè intarrata in un canali di cimentu senza elementi di cunnessione metallica. Cù u sistema chì impedisce l'usura di a ferrovia, in particulare l'internu di a stazione hà un aspettu assai pulitu.

I treni d'alta velocità operati da ADIF trà Siviglia è Madrid ponu ghjunghje à velocità di 250 km/h. edilon) (cumpagnia Sedra, famosa per a so suluzione ERS utilizata soprattuttu in stazioni di treni principali, vede u sistema di ferrovia incrustatu elasticu cum'è u futuru di a ferrovia.

Per uttene infurmazioni più dettagliate nantu à u sughjettu in turcu: http://www.edilonsedra.com/tr/

Cliccate quì per i dettagli in inglese.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*