U cuntrattu di supportu finanziariu firmatu per u prughjettu di a telecabina di Kastamonu

Cuntrattu di sustegnu finanziariu firmatu per u prughjettu di u telefuninu di Kastamonu: Un cuntrattu di supportu finanziariu hè statu firmatu per u "Cable Car Project" chì furnisce u trasportu aereu trà Kastamonu Clock Tower è Seyrangah Tepesi.

Un accordu di sustegnu finanziariu hè statu firmatu per u "Cable Car Project", chì furnisce u trasportu aereu trà Kastamonu Clock Tower è Seyrangah Hill.

Un cuntrattu di supportu hè statu firmatu per u "Cable Car Project", chì si distingue cum'è unu di i prughjetti più impurtanti di Kastamonu Mayor Tahsin Babaş è chì u costu tutale hà righjuntu 3,6 milioni di TL. L'Agenzia di Sviluppu di l'Anatolia di u Nordu (KUZKA) coprerà 2015 per centu di u costu di u prugettu in u scopu di u Programma di Supportu Finanziariu di u Sviluppu di l'Infrastruttura Regionale 2 (BAP28). In questu cuntestu, KUZKA farà un pagamentu di supportu di 1 milione TL per a linea di telecabina. Cummentendu u prughjettu chì furnisce u trasportu aereu trà a Torre di l'Orologio è a Seyrangah Hill cù una funivia di un chilometru longu da esse custruitu in u centru di a cità di Kastamonu, u sindaco di Kastamonu, Tahsin Babaş, hà dettu: "Hè un prughjettu chì attribuimu una grande impurtanza à in quantu à rivitalizza u turismu in Kastamonu. Quandu a linea di funivia hè finita, cambierà l'atmosfera di a cità è attirà l'attenzione di parechji turisti lucali è stranieri. Cù stu cuntrattu, riceveremu un sustegnu di 1 million TL da KUZKA. "U costu di 2,6 milioni di u prugettu serà coperto da a municipalità di Kastamonu", disse.