Messaghju da u Ministru di i Trasporti, Yıldırım, u 23 d'aprile, u ghjornu di a Sovranità Naziunale è di i zitelli.

Messaghju da u Ministru di i Trasporti, u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale di Yıldırım è u ghjornu di i zitelli: Cù l'apertura di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia, a sovranità naziunale hè stata ufficialmente passata è questu ghjornu impurtante hè statu prisentatu à i zitelli chì prutegeranu a sovranità naziunale di Atatürk per sempre. . U 23 d'aprile U ghjornu di a Sovranità Naziunale è di i zitelli hè a nostra festa naziunale chì riunisce dui elementi diffirenti è impurtanti cù una cunniscenza unica in u mondu. Sti dui elementi impurtanti sò a nostra nazione è i nostri figlioli, chì sò a guaranzia di u nostru avvene.

U spiritu di a Republica di Turchia hè a sovranità naziunale. A fonte di libertà, ugualità è ghjustizia hè a sovranità incondizionata di a nazione. U futuru di a nostra nazione sò i nostri figlioli oghje. U futuru brillanti di a Republica di Turchia serà furmatu da i so punti di vista è a determinazione di travaglià.

Cù sti sintimi è pinsamenti, celebreghju u 23 d'aprile a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli è augu un avvene sanu è felice à i nostri figlioli, chì sò a guaranzia di u nostru avvene.

Binali YILDIRIM
Ministru di i Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*