U pruduttu naziunale serà usatu in u prugettu naziunale

U pruduttu naziunale serà utilizatu in u prughjettu naziunale: u Chief Executive Officer (CEO) di l'Aeroportu di l'Istanbul Grand Airport (IGA), Yusuf Akçayoğlu, hà dettu chì volenu usà prudutti domestici ancu s'ellu hè svantaghju, ancu s'ellu hè difficiule per elli. a custruzzione di l'aeroportu è i prucessi successivi, è e so intenzioni in questu sensu sò serii.

U Chief Executive Officer (CEO) di l'Aeroportu di l'Istanbul Grand Airport (IGA), Yusuf Akçayoğlu, hà dettu chì volenu aduprà prudutti domestici ancu s'ellu hè svantaghju, ancu s'ellu hè difficiule per elli in a custruzzione di l'aeroportu è i prucessi successivi, è e so intenzioni in stu riguardu hè seriu.

Akçayoğlu hà infurmatu i ghjurnalisti nantu à l'ultima situazione di a custruzzione di l'aeroportu prima di l'avvenimentu, induve i membri di a Càmera di l'Industria di Istanbul (ICI) anu visitatu a custruzzione di u Novu Aeroportu. Ricordendu chì avianu visitatu ICI prima è scontru cù i membri, Akçayoğlu hà ricurdatu chì vulianu aduprà prudutti domestici in a custruzzione di l'aeroportu è i prucessi successivi.

Akçayoğlu hà dettu: "Cercemu per cumu l'industria domestica pò cuntribuisce micca solu in termini di impieghi, ma ancu in u campu di l'industria sviluppata. Vulemu aduprà prudutti lucali ancu s'ellu hè contru à noi ", disse.

Dichjarà chì u periodu di operazione di u novu aeroportu principiarà u 29 d'ottobre di u 2018, Akçayoğlu hà dettu chì anu u scopu di compie a prima fase di l'aeroportu è di mette in serviziu in u primu trimestre di l'annu.

Akçayoğlu hà nutatu chì ci saranu 90 piste in a direzzione nordu-sud in a Fase 1, cù una capacità di 3 milioni di passageri, è hà infurmatu chì ci sarà una pista in a direzione est-ovest in a Fase 80, chì hà da principià quandu u annu annu. A capacità di passageru di 2 milioni hè ghjunta.

"Avemu ghjunghje à 30 mila impiegati"

Dichjarà chì l'area di custruzzione di l'edificiu di a terminal principale in a prima fase di u terminal hè di 1 milione 300 mila metri quadrati, Akçayoğlu hà dichjaratu chì u muvimentu di a terra ogni ghjornu currisponde à 1 milione 400 mila metri cubi. Esprimendu chì 1 milione di metri cubi di cimentu strutturale seranu utilizati in l'edificiu terminale, Akçayoğlu hà dettu chì ci hè una zona di custruzzione chjusa di 1 milioni di metri quadrati in a Fase 3,5, 350 ascensori seranu utilizati, è 6 mila chilometri di cablaggio elettricu. serà custruitu. Dichjarà chì ci sò 2 mila 962 macchine di custruzzione in u campu in u mumentu è 2 mila 200 d'elli sò camioni di merci, Akçayoğlu hà dettu: "U nostru numeru di persunale hè 15 mila 153. Circa 506 d'elli sò ingegneri, architetti è architetti bianchi. amministratori. Arriveremu à 30 mila in u periodu di punta ". hà datu l'infurmazioni. Nutendu chì anu custruitu un parcheghju di 700 mila metri quadrati per a prima tappa, Akçayoğlu spiegò chì u parcheghju, chì avarà una capacità di 18 mila veiculi, pò esse aumentatu à 25 mila.

"À Mecidiyeköy in 25 minuti"

Akçayoğlu hà dichjaratu chì e cunnessione di trasportu publicu di u Novu Aeroportu sò assai impurtanti è hà dichjaratu chì aspettanu chì l'offerta per a Linea di Metro Gayrettepe-Third Airport sia fatta in pocu tempu.
Ci sarà ancu trasportu à l'aeroportu in trenu à alta velocità, Halkalı Esprimendu chì una altra linea di metro serà custruita in a direzzione di Akçayoğlu, "Tuttavia, ciò chì vulemu più hè a fine di a Linea di Metro Gayrettepe u più prestu pussibule. Stu locu hè assai impurtante per noi. Serete in Mecidiyeköy in 25 minuti da l'aeroportu. disse. Akçayoğlu hà dettu chì l'Autostrada di Marmara Nordu è u Ponte Yavuz Sultan Selim facilitaranu l'accessu à l'aeroportu. Mencionendu e strutture suciali per esse custruitu in l'aeroportu, Akçayoğlu hà infurmatu chì un hotel cù 370 camere serà custruitu. Akçayoğlu hà enfatizatu chì l'aeroportu, chì averà 1500 partenze è sbarchi per ghjornu, chì pò serve 200 milioni di passageri in totale, è chì hà 350 destinazioni di volu in u mondu, furnisce opportunità di travagliu per 100 milla persone.

"Usemu prudutti industriali domestici ancu s'elli sò svantaggiati"

Informendu chì anu da utilizà prudutti completamente domestici in l'architettura di l'internu, Akçayoğlu cuntinuò e so parolle cusì: "Avemu intenzioni serii in questu sensu. Per questu, avemu pigliatu mostre di petra da diverse parti di Turchia. Stu tipu di materiale ùn hè micca un minerale cumuni in Turchia. Riuniremu picculi quantità in certi lochi è l'utilizanu in l'industria domestica. 500 mila metri quatratu di petra seranu posti in terra. Tutti l'articuli di u travagliu fine, cum'è i prudutti di legnu, i banchetti, i manufatti di l'acciaio, l'azzaru di tetti è u vetru seranu da l'industria domestica. Per esempiu; Avemu decisu di fà questu sapendu chì u granitu lucale ci forzarà. Ci sò paesi chì sò più vantaghji in termini di prezzu. Tuttavia, vedemu u Novu Aeroportu cum'è un prughjettu naziunale. Intendemu di fà a massima cuntribuzione à a nostra industria naziunale è forza di travagliu naziunale ".

"U rapidu prugressu di a custruzzione ùn hè micca vistu in alcun altru paese"

Akçayoğlu hà dichjaratu chì una spesa di 7 miliardi d'euros hè stata fatta per a custruzzione di l'aeroportu finu à avà, è chì questu hè cambiatu ghjornu per ghjornu. Esprimendu chì anu fattu una longa strada in termini di rapidità in a custruzzione di l'aeroportu, Akçayoğlu hà dettu: "Credite, l'impurtante quì hè di mette a basa di un travagliu chì u mondu dice chì ùn pò micca esse fattu, è purtallu quì. in un annu. Questa hè una stampa di grande orgogliu. Micca in altri paesi, sò stati fora per anni. Una pruduzzione cusì rapida ùn hè micca pussibule ". disse. Dopu una dumanda, Akçayoğlu hà infurmatu chì l'aeroportu serà un locu di cultu per tutte e religioni.
Dopu à a cunferenza di stampa, i membri di l'ISO è i membri di a stampa sò stati mostrati u situ di custruzzione di u terminal di l'aeroportu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*