In cerca di u pervertitu di Metrobus

A ricerca di u pervertitu di Metrobus: e reazzioni à u pervertitu di u metrobus, chì molestanu i citadini nantu à u metrobus è sparghje l'abusu nantu à e social media videoregistrendu, crescenu cum'è una valanga.
Un novu hè statu aghjuntu à i casi di fastidiu in u trasportu publicu u ghjornu precedente. Da a notte scorsa, e lagnanze anu cuminciatu à cresce nantu à e social media per truvà a persona chì molestava in Twitter in u trasportu publicu è hà publicatu l'imaghjini chì hà pigliatu è hà publicatu posti osceni.
Pigliate è sparte u fastidiu
Stu pervertitu, chì hà più di 1 seguitori, sparghjendu cum'è un virus in u metrobus, induve quasi 2 milione di persone viaghjanu ogni ghjornu, va à e donne sedute o in piedi è li molesta sessualmente è registra sti mumenti in video. Quandu sti video si sparghjenu cum'è una valanga nantu à e social media, i citadini anu pigliatu l'azzione. U cuntu hè statu sospesu dopu à i citadini chì anu iniziatu una campagna per lamentà à u Centru di Rapportu di l'Informazioni in Internet di a Presidenza di a Telecomunicazione, ma sta persona, chì hè l'incubo di l'Istambuli, hè sempre in giro stringhjendu a manu.
"SAFE DEVI AGIRE IMMEDIATAMENTE"
L'avucatu Aydeniz Asilbah Tüskan hà dettu chì a polizia duveria agisce immediatamente è catturà u criminale è hà dettu: "Secunnu u Codice Penale, deve esse ghjudicatu per diversi crimini cum'è l'informatica, u fastidiu è u tentativu di violazione. Publicizeghja u fastidiu. Hè da esse seguitu è ​​catturatu u più prestu pussibule. Hè da esse arrestatu immediatamente. Ancu s'è u denunciante ùn hè micca un partitu, questu hè un casu publicu avà. A polizia deve fà ciò chì hè necessariu senza perde u tempu ", disse.

"Dveranu dumandà"
IETT nantu à u sughjettu hà dettu: "Ci sò 565 veiculi di metrobus è circa 1 milione di passageri sò trasportati ogni ghjornu. Hè difficiuli di identificà a persona da e camere senza l'ora, u ghjornu è l'infurmazioni di stop, è ùn pudemu micca fà nunda senza sta dumanda da a polizia ". A pulizzia, invece, dice chì una lagnanza deve esse fatta per elli à piglià l'azzioni, è ùn anu ancu ricevutu una lagnanza in questa materia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*