U Trenu Elettricu Naziunale sbarcarà nantu à i Rails à a fine di u 2018

U Trenu Elettricu Naziunale sbarcarà nantu à i binari à a fine di u 2018: A serie prototipu di u Prughjettu Naziunale di Trenu Elettricu (EMU), chì hè prevista à esse prodotta da Turchia Vagon Sanayi AŞ (TÜVASAŞ), hè destinata à esse lanciata in u 2018. rails à a fine di u XNUMX.

A serie di prototipi di u Prughjettu Naziunale di Trenu Elettricu (EMU), chì hè prevista per esse prodotta da Turchia Vagon Sanayi AŞ (TÜVASAŞ), hè destinata à esse lanciata nantu à i binari à a fine di u 2018.

Sicondu a dichjarazione scritta fatta da TÜVASAŞ, in 2016, in più di l'attività di rutina di mantenimentu-riparazione è mudernizazione, a nova produzione di vagoni è travaglii di mantenimentu-riparazione è revisione di 350 diversi tipi di vagoni di passageri in u Prughjettu di Trenu Naziunale sò stati realizati l'annu passatu. Studi di prughjettu nantu à a mudernizazione di e serie TV sò stati realizati. Inoltre, a consegna di 14000 treni di treni di motori (DMU), ognuna custituita da 4 vagoni, è a vendita di 4 vagoni di treni di motori sò state realizate.

Quist'annu, in più di u mantenimentu, a riparazione è a revisione di 400 vagoni di passageri di varii tipi (vagoni di passeggeri, vari tipi di treni elettrici, vari tipi di treni diesel) da TÜVASAŞ, 46 vagoni Diesel Train Set sò stati pruduciuti è u Prughjettu di Trenu Naziunale. cuncepimentu è l'acquistu di cumpunenti, l'attività sò state pianificate.

L'UEM naziunale serà nantu à i binari in 2018

U Prughjettu Naziunale di Treni Elettrici (EMU), chì u so bilanciu hè statu appruvatu da u Ministeru di u Sviluppu, hè realizatu da TÜVASAŞ sottu l'auspici di u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni.

I primi prughjetti di cuncepimentu di i vagoni di treni, cumprese u corpu di u vagone, l'accessori interni è u bogie, sò stati cumpletati. E specificazioni tecniche di cumpunenti principali cum'è l'aria condizionata, i freni, e porte, i sistemi di sedili, i set di roti sò stati preparati è i prucessi di offerta sò stati iniziati.

Cù a determinazione di i cumpunenti principali, a fase finali di cuncepimentu è di produzzione serà iniziata è i treni seranu certificati TSI (Regula Operativa Comu di l'Unione Europea).

Per d 'altra banda, u prucessu di licitazione per a custruzzione di u "Atelier di Produzione di Corpi d'Aluminium" da esse stabilitu in a fabbrica in u scopu di u Prughjettu Naziunale di Trenu hè per esse cumpletu. I prucessi di offerta per sistemi cum'è sistemi d'automatizazione di saldatura robotica è centri di machinazione robotica per esse utilizati in a produzzione di corpi d'aluminiu sò stati ancu iniziati.

A matrice prototipu di l'EMU Naziunale hè prevista per esse lanciata nantu à i rails à a fine di u 2018.

In 2016, TÜVASAŞ hà cuntribuitu à circa 148 milioni di lire à l'ecunumia di u paese cù i beni è servizii acquistati da e cumpagnie subindustriali in a cità, è circa 73 milioni di lire cù i beni è servizii ricevuti da altre imprese di l'industria di i fornitori.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*