Visita da u presidente Peker di UDEM HAK-SEN à TÜDEMSAŞ

Visita da u presidente Peker di UDEM-HAK SEN à TÜDEMSAŞ: U presidente di UDEM HAK-SEN Peker hà dettu: "TÜDEMSAŞ face una grande cuntribuzione à l'economia di Sivas è di u paese"

U presidente di l'Unione per i Diritti di Trasporti è Ferroviari (UDEM HAK-SEN) Abdullah Peker è u presidente regionale di Haksen Local Mesut Şahin anu visitatu u direttore generale di TÜDEMSAŞ Yıldıray Koçarslan in u so uffiziu è hà scambiatu opinioni nantu à l'attività di a cumpagnia.

Abdullah Peker, presidente di l'Unione per i Diritti di i Trasporti è Ferroviari, chì hà fattu un discorsu durante a visita, hà dichjaratu chì TÜDEMSAŞ hà fattu una grande cuntribuzione à Sivas è à l'economia di u paese.

U presidente Peker hà dettu: "Vogliu ringrazià per guidà TÜDEMSAŞ in a so crescita è aghjunghje valore à l'ecunumia di u paese cù i grandi travaglii chì avete fattu in pocu tempu da quandu avete pigliatu u postu. I vostri sforzi in u sviluppu di a subindustria TÜDEMSAŞ sò apprezzati da a nostra unione. Hè cunnisciutu da tutti chì avete unitu à TÜDEMSAŞ aprendu un staffu di funzionari è travagliadori parechje volte à u puntu di disoccupazione, chì hè u prublema più grande di Sivas. Tramindui i rinnuvamenti di l'edificiu in pianta è i rinnuvamenti à grande scala in l'alloghji anu trasfurmatu l'aspettu di TÜDEMSAŞ da una forma abbandonata in edifici muderni. Hè un cumpurtamentu chì deve esse apprezzatu cù i travagliadori è i funzionari civili di a Direzzione Generale di TÜDEMSAŞ in e nostre produzioni estremamente muderne. disse.

"Cum'è paese, duvemu esse in unità è sulidarità più chè mai"
U presidente di UDEM HAK SEN, Abdullah Peker, hà ancu toccu l'avvenimenti accaduti in l'ultimi ghjorni è hà dettu: "Avete documentatu chì state da u statu cù a vostra postura di statista in u tentativu traditore di u 15 di lugliu, è da i principali capi di dipartimentu è unionisti. , è urganizendu marche di demucrazia, à u puntu di l'unità è di a sulidarità di tutta a cumunità ferroviaria. Cum'è un paese, avemu da esse in unità è sulidarità più chè mai. Per questu mutivu, cum'è HAKSEN, cuntinuemu à travaglià cù tutte e nostre forze per prutege è sviluppà i diritti di i servitori civili, indipendentemente da lingua, religione, razza, setta è pulitica, è ancu per sustene u nostru statu senza cundizzioni in a lotta contru PKK, FÖTÖ è tutti l'elementi distruttivi separatisti. Continuemu à mantene a nostra nazione sveglia è svegliate cù e nostre idee ". disse.

U direttore generale di TÜDEMSAŞ, Yıldıray Koçarslan, hà desideratu à Abdullah Peker, u presidente di l'Unione per i Diritti di l'Impiegati di i Trasporti è Ferroviari, successu in a so nova pusizione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*