Murat Kavak, Ùn avete micca missu l'uppurtunità di mobilizà a produzzione domestica

Murat Kavak, Ùn avete micca mancatu l'uppurtunità di mobilizà a produzzione domestica: Parlendu à a 3a Assemblea Generale Ordinaria di u Cluster di Sistemi di Trasportu Ferroviari Anatoliani (ARUS), u Diputatu General Manager di TCDD, Murat Kavak, hè rispunsevule per l'acquistu è u costu di mantenimentu-riparazione di u TCDD. i veiculi chì TCDD è a Municipalità Metropolitana d'Istanbul prughjettanu di acquistà finu à u 2023. Dicendu chì hà righjuntu 30 miliardi d'euros, i nostri industriali chì volenu pruduce sti veiculi in u locu è naziunale ùn deve micca mancatu sta opportunità.

A 3a Assemblea Generale Ordinaria di u Cluster di Sistemi di Trasportu Ferroviariu Anatolianu (ARUS), di quale TCDD è e so Filiali sò membri, hè stata tenuta in Ankara u sabbatu 13 di maghju 2017.

Direttore Generale di TCDD è Presidente di u Cunsigliu di ARUS İsa ApaydınIn più di i membri, u Diputatu General Manager di TCDD Murat Kavak, u Diputatu General Manager di TCDD İsmail H. Murtazaoğlu è u persunale di TCDD, u presidente ASO Nurettin Özdebir è u presidente OSTİM Orhan Aydın anu assistitu à l'Assemblea Generale.

"Ùn mancate sta opportunità"

Facendu un discorsu à l'Assemblea Generale, u Diputatu General Manager di TCDD, Murat Kavak, hà dichjaratu chì in l'iniziu di l'anni 1856, i locomotori Karakurt è Bozkurt sò stati pruduciutu per a prima volta in u locu è naziunale in Turchia, chì si ncuntrau a ferrovia in 1960. Ellu disse chì era interrotta.

Apuntendu chì una nova era hà iniziatu in a storia di e ferrovie dapoi u 2003 sottu u patronu di l'Onorevoli Presidente, Kavak hà dettu chì parechji prughjetti chì elevanu e ferrovie, cum'è u rinnuvamentu di e linee esistenti, u rejuvenation di u rimorchiu è rimorchi. flotta di veiculi, in particulare i prughjetti di treni à alta velocità.

Kavak hà cuntinuatu cusì: "Mentre questi travaglii sò stati fatti nantu à e ferrovie, u nostru guvernu hà ancu iniziatu una mobilizazione per a produzzione domestica è naziunale. U costu di compra è mantenimentu-riparazione di i veiculi chì TCDD è a Municipalità Metropolitana di Istanbul pensanu à furnisce finu à u 2023 righjunghji circa 30 miliardi d'euros. Questa hè una bona opportunità per i nostri industriali chì volenu pruduce sti veiculi in u locu è naziunale. Ùn avete micca mancatu sta opportunità ".

À a fine di u so discorsu, u Diputatu General Manager di TCDD Kavak hà enfatizatu chì a Turchia hà sempre bisognu di urganisazioni cum'è l'ARUS Cluster, chì partenu cù u mottu di "Collaboration, Collaboration and National Brand".

"SI ÙN RIFFIZIAmu, CAMEREmu SCHIACCIATI"

Rimarchendu chì i sogni sò diventati realità in a produzzione domestica è naziunale, u presidente di l'ASO Nurettin Özdebir hà dettu ancu in u so discorsu: "Avemu bisognu di più forte in questu settore. Altrimenti, qualcunu venerà è ci sfracicà. disse.

Spieghendu chì un grande prugressu hè statu fattu in e ferrovie in l'ultimi anni, Özdebir hà dettu: "Pudemu viaghjà cunfortu trà Ankara, Konya è Istanbul cù treni d'alta velocità. U travagliu cuntinueghja dopu à Sivas, İzmir è Pendik. Ùn ci hè nunda chì ùn pudemu micca fà se credemu in noi stessi, diventate più forti è unisce. Spergu di rializà a cooperazione chì avemu principiatu cù ARUS in u campu di i sistemi ferroviari in altri settori. disse.

  1. À la suite des élections tenues à l'Assemblée Générale Ordinaire, le TCDD et les Filiales du TCDD ont été élues au Conseil d'Administration de l'ARUS.

"I SISTEMI FERROVIARI sò u nostru casu naziunale"

Cridendu chì l'indipendenza di u nostru paese serà ottenuta da a produzzione domestica è naziunale, i pruduttori è l'università in tutta l'Anatolia, è ancu l'istituzioni di sustegnu, in particulare TCDD, furmò l'ARUS Cluster in 2012.

Agendu cù a cunniscenza di "Rail Systems is Our National Cause", ARUS hà righjuntu 170 cumpagnie è 32.000 impiegati in pocu tempu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*