I travaglii di trasfurmazioni trà Gar Square è Mithatpaşa Station Cuntinueghjanu

I travaglii di trasfurmazioni trà a piazza di a stazione è a stazione di Mithatpaşa cuntinueghjanu: u presidente Toçoğlu, chì hà dichjaratu chì i preparativi per i travaglii di trasfurmazioni trà a piazza di a stazione è a stazione di Mithatpaşa continuanu, hà dettu: "Protegemu u fondu suciale, culturale è storicu di u nostru Sakarya è questu. zona storica spiciale in ligna cù i bisogni di a nostra cità, l'opinioni di i nostri citadini è e decisioni di l'istituzioni auturizate.A purtemu à l'avvene. Cerchemu di purtà a nostra storia à u presente è di rende funziunale, senza esse prigionieri di u passatu, senza esse affascinati da u mudernu.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Sakarya, Zeki Toçoğlu, hà fattu dichjarazioni annantu à u travagliu di trasfurmazioni da esse realizatu trà a Piazza Gar è a Stazione Mithatpaşa. U presidente Toçoğlu, chì hà spartutu nantu à u so contu di rete suciale, hà dettu: "Avemu dichjaratu chì TCDD ùn permette micca passaghji à livellu, è chì u Trenu Ada hà da inizià i so viaghji da a Stazione Mithatpaşa. Avemu pensatu di mette u trenu sottuterra, ma quandu questu ùn hè micca successu, hè statu decisu di inizià u trenu da Mithatpaşa. Un novu Sakarya nascerà in questa zona chì emergerà trà a Piazza di a Stazione è a Stazione Mithatpaşa ".

Prestemu attenzione à ogni dettu
"Una nova piazza, un novu spaziu di vita. E nostre riunioni cuntinueghjanu, i nostri squadre travaglianu intensamente. Oghje, a nostra squadra hà scontru cù architetti chì travaglianu in questu campu. A nostra squadra include accademichi, architetti, urbanisti, architetti paisaghjoli, artisti, sociologi. Cunsideremu ogni dettagliu. Sapemu chì ùn ci vole micca missu u più chjucu dettagliu chì hè impurtante è preziosu per a cità. I parchi di ghjocu per i zitelli, i spazii suciali per i ghjovani, i spazii di recreazione, i piattaforme d'arte, i spazii verdi, i parchi, i percorsi per caminari è ciclabili seranu situati in questa zona.

Purteremu a storia à u presente
"Cum'è a Municipalità Metropolitana, prutegemu u patrimoniu suciale, culturale è storicu di u nostru Sakarya è purtemu sta zona storica speciale à u futuru in cunfurmità cù i bisogni di a nostra cità, l'opinioni di i nostri citadini è e decisioni di l'istituzioni autorizate. Ci sforzemu di purtà a nostra storia à u presente è di rende funziunale, senza esse captive di u passatu, senza esse affascinati da u mudernu.

A crescita rapida
Facendu dichjarazioni annantu à a riunione tenuta, u Decano di a Facultà di Tecnulugia di l'Università di Sakarya è u Cunsigliu di u presidente Toçoğlu, Prof. Dr. Mehmet Sarabıyık hà dettu: "A nostra cità hè diventata una cità più preferita cù i so settori in crescita di l'industria, i servizii, u turismu è l'agricultura. In u risultatu, a pupulazione cresce rapidamente. A continuazione di Sakarya di a so crescita horizontale senza deteriorate a so struttura naturali sò i punti sensibili di a Municipalità Metropolitana. Hè assai impurtante per a cità cum'è un inseme per cultivà fermamente. L'assi di trasportu anu ancu un postu criticu in una cità cù una media di mille veiculi ogni mese. Comu hè cunnisciutu, u nostru sindaco di a municipalità metropolitana, Zeki Toçoğlu, hà dichjaratu chì un travagliu seriu hè statu fattu per piglià u trenu in metro. In ogni casu, u fattu chì u trenu ùn puderia micca esse pigliatu sottu à a terra è i passaggi à livellu seranu chjusi per via di e regulazioni emesse da TCDD affettanu negativamente u trafficu di a cità è dividinu a cità di Sakarya in dui. Cù a decisione presa nantu à sta situazione, hè statu decisu di trasfurmà a stazione ferroviaria esistente à Mithatpaşa.

Travagliu in corso
prof. Dr. Saribiyik hà dettu: "Travagliemu cù e principali cumpagnie architettoniche di Turchia è organizendu riunioni per valutà l'area chì emergerà cù u ritirata di u trenu trà Mithatpaşa è Adapazarı in u megliu modu pussibule. E squadre architettoniche visitanu micca solu l'area risultatu, ma tutta a cità. Comu avemu vistu esempi in Europa, e cità si sviluppanu soprattuttu intornu à e stazioni ferroviarie. Cù u trasferimentu di a stazione à Mithatpaşa, diventerà unu di i punti cintrali di a cità in quella regione annantu à l'anni. L'area in trà hè una strada impurtante chì furnisce u ligame trà i dui centri. L'architetti è i urbanisti cuntinueghjanu à travaglià in questa zona. Questa zona darà un novu soffiu à a nostra cità, integrerà a cità è furnisce un novu spaziu di vita per i nostri citadini. Dopu chì i nostri architetti anu finitu u so travagliu, u travagliu hà da principià cum'è u risultatu di u prugettu per esse preparatu. In u risultatu di sti studii, Sakarya hà rializatu un travagliu chì serà mostratu cum'è un esempiu in tutta a Turchia è forse in u mondu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*