Quattru Novi Prughjetti di Linea Ferroviaria à Oman

In u quadru di u regulamentu preparatu da Oman Rail, l'istituzione rispunsevuli di a custruzzione di e ferrovie in u Sultanatu di Oman è messu in vigore in u quadru di a Decisione di u Sultanatu n. di 24 sezioni.

Questa linea hè prevista per cunnette e regioni Thumrayt, Marmul, Hayma è Duqm di u paese. I regioni in quistione, chì sò detallati in a mappa sottu, sò in a pusizione di una zona induve i risorsi petroliferi è minieri di u paese sò i più cuncentrati, è à u stessu tempu, u livellu di sviluppu hè bassu, soprattuttu in termini. di infrastruttura. Se u prughjettu in quistione hè realizatu, hè destinatu à furnisce u trasportu à Duqm, Salalah è dopu à Sohar Ports da queste regioni. U prugettu hè previstu di costu circa 2,5 miliardi USD.

Hè cunnisciutu ancu chì hè stata aperta una licitazione in quale l'imprese di cunsulenza tecnica cù almenu 5 anni di sperienza sottu à i principii di u GCC ponu participà per determinà a strada di a linea è l'azzioni da piglià. I travaglii di superstruttura seranu iniziati dopu a determinazione di a strada esatta da esse creata per via di sta offerta.

Hè dichjaratu da e seguenti pagine web chì l'urganizazione Oman Rail pò esse cuntattata direttamente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*