U sindaco Topbaş hà visitatu l'area di scavi archeologichi in a stazione di metro di Beşiktaş

U presidente Kadir Topbaş, chì hà visitatu l'area di scavi archeologichi in a stazione di metro di Beşiktaş cù i membri di a stampa, hà dettu: "Kabataş- 82,5 per centu di i travaglii di scavi di Mahmutbey Metro sò stati finiti. Avemu pianificatu di apre a distanza Mecidiyeköy-Mahmutbey dopu a seconda mità di 2018. Kabataş"A distanza trà Mecidiyeköy è Mecidiyeköy pò estenderà à ghjugnu 2019 per via di scavi archeologichi", disse.

Kadir Topbaş, sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, KabataşHà visitatu i scavi archeologichi in corso in a stazione di Beşiktaş di Mahmutbey Metro cù i membri di a stampa è hà datu infurmazioni.

U presidente Kadir Topbaş, chì hà ricevutu infurmazioni da Zeynep Kızıltan, Direttore di i Musei Archeològichi di Istanbul, hà dettu à i ghjurnalisti chì pensanu à compie i scavi archeologichi, iniziati in 2016, à a fine di questu annu.

24,5 chilometri KabataşEllu hà dichjaratu chì i scavi archeologichi sò stati realizati in a stazione di metro di Beşiktaş in a linea di metro Mahmutbey per via di tracce storiche, è chì cuntinueghjanu cù u sustegnu scientificu di a Direzzione di Archeologia è Musei è cù u sustegnu scientificu di l'Università di Istanbul, in linea cù u raccomandazione di u Cunsigliu di Preservazione di u Patrimoniu Culturale è Naturale n ° 3.

"Avemu scontru tracce di storia in ogni investimentu"

"Avemu scontru tracce di a storia parechje volte durante u nostru travagliu in Istanbul, a culla di e civiltà è a dote di a storia. Avemu righjuntu 8 anni di storia in a Stazione di Metro Yenikapı. In altre parolle, a storia di Istanbul hà cuminciatu à esse riurganizata ", Kadir Topbaş hà dettu:

"Prima di inizià l'escavazione di Yenikapı, a storia di 4 anni di a cità hè stata citata. Ma una traccia di 8 anni hè apparsu. Questu hè assai impurtante in quantu à a storia, a cultura è a storia di a civiltà di Istanbul. Avemu finitu l'opere in Yenikapı cun un travagliu meticuloso sottu a tutela di a nostra Direzzione di Archeologia è Musei in Yenikapı è a nostra Università di Istanbul. U prughjettu chì trasformerà Yenikapı in una stazione di u museu hè attualmente in fase di offerta. Questu hè assai eccitante, crede chì serà una destinazione impurtante in quantu à u turismu. Ci sò simili in diverse parti di u mondu. Ma ùn ci hè nunda di vechju cum'è a nostra storia. Pigliemu questu assai seriu ".

"Semu l'unica municipalità in u mondu chì allocate soldi per scavi archeologichi"

Enfatizendu chì a Municipalità Metropolitana di Istanbul hè l'unica amministrazione lucale in u mondu chì realiza un tali travagliu archeologicu, u sindaco Topbaş hà dettu: "Noi, cum'è a municipalità, demu l'esempiu effettuendu scavi realizati da università è paesi stranieri. Indipendentemente da i so costi, avemu realizatu sti studii cù u pensamentu chì i valori ottenuti seranu una fonte impurtante di memoria urbana. Sapemu a cuntribuzione di a Stazione di Metro Yenikapı à sta cità cum'è Stazione di Museu, avemu realizatu questi travaglii. U costu di l'excavazione archeologica in Beşiktaş hà finu à avà 10 milioni di lire per a nostra municipalità. I guverni lucali ùn anu micca attribuitu una parte per scavi archeologichi. più nantu durmazlarPruvanu di trasfiriri à i ministeri pertinenti ", disse.

Prufundità storica Data di u 1200 aC

Dichjarà chì l'area di scavi di Beşiktaş coincide cù l'area di a stazione di metro di 1900 metri quadrati, Topbaş hà datu l'infurmazioni seguenti; "Questa era una zona induve andavamu à custruisce una stazione di metro per scavi apertu. L'scavi archeologichi copre una superficie di 800 metri quatratu. Hè meticulosamente travagliatu quì. Ci sò tracce di u XIXmu seculu è oghje in i so strati. Ma quandu andemu un pocu più bassu, avemu ghjuntu à i scuperti di a prima età di ferru, trà 19-1200 aC. Avemu vistu tracce di questu ".

Topbaş hà dichjaratu ch'ellu pensava chì u Bosforu in u passatu hà intrutu in i punti internu in a forma di una Corna d'oru è chì sta regione puderia esse a bocca di un lettu di un torrente, è hà cuntinuatu e so parolle cusì;

"A topografia ti face sente cusì. Pensemu chì ci pò esse un stabilimentu in u stilu di i paesi di pesca, micca versu a mità di stu lettu, ma versu u fondu di e strutture esistenti. Avemu vistu questu da u tempu à u tempu nantu à i lati di u Bosforu. I tombi sò stati truvati quì è ci sò tracce di a prima età di ferru. Allora ci hè ancu una storia in questa parte di Istanbul. Di sicuru, una cità cusì bella, una cità chì pudemu chjamà u celu nantu à a terra, ùn puderia micca esse scuperta da e civilizazioni in a storia. Di sicuru, a ghjente hè ghjunta è si stalla quì è hà benefiziu di e bellezze di sta cità. Tracce di questu ci sò ancu ghjunti. I scuperti quì ci daranu risultati impurtanti. Videmu i rails di l'anzianu depositu di tram da u periodu ottomanu nantu à a so capa superiore. Ci sò strati di sepultura sottu. Ci sò pozzi perforati in unu o dui punti durante u periodu ottomanu ".

A linea Mecidiyeköy-Mahmutbey ghjunghjerà à a seconda mità di u 2018

Cuntinuemu a custruzzione KabataşDichjarà chì eseguinu a Linea Mahmutbey in duie tappe, Topbaş hà dettu: "Pianificamu di apre a linea Mecidiyeköy-Mahmutbey dopu a seconda mità di 2018. KabataşA distanza trà Mecidiyeköy è Mecidiyeköy pò estenderà à ghjugnu di u 2019. I travaglii quì mostranu u tempu di cumpiimentu di a seconda fase. in metro KabataşArrivà finu à hè un travagliu impurtante. Passendu per 8 conte Kabataş- Stimu chì un milione di passageri à ghjornu puderà utilizà a Metro Mahmutbey quandu hè finita. Questa hè una linea di metro principale assai impurtante. Ci hè una continuazione di sta linea. KabataşSerà cunnessu à a Stazione Şişhane andendu in a direzzione di Karaköy da Istanbul. da Mahmutbey Halkalı andrà in quella direzzione. Alcune di i travaglii cunnessi à questi sò in fase di offerta. KabataşL'scavi di u tunnel di a Linea di Metro Mahmutbey sò stati finiti à una scala di 82,5 per centu. U nostru travagliu sotterraneo cuntinueghja intensivamente ", disse.

Esprimendu chì hà dumandatu à a Direzzione di l'Archeologia è di i Musei di travaglià 7/24 se ne necessariu, per finisce sta scavi à a fine di questu annu, Topbaş hà dettu; "Lasciate finisce l'escavazione per pudè cumincià à custruisce a nostra stazione di metro quì. Se l'escavazione hè prolongata, ci saranu ritardi in a linea di metro. Cum'è un architettu è storicu di l'arti, ùn aghju micca anticipatu chì e cose diverse emergeranu in i strati più bassi durante i scavi. Siccomu ci hè un lettu di inseme versu u Boulevard Yıldız, pensu chì nunda d'altru ùn esce ancu s'è andemu più in fondu. Ancu s'ellu si faci, di sicuru, dicu u nostru destinu, a nostra furtuna è a memoria di a cità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*