MOTAŞ hà visitatu i Lochi Storici per i Disabili

U prugramma "Malatya Travels", iniziatu da a Municipalità Metropolitana di Malatya in lugliu è cunduciutu da MOTAŞ, cuntinueghja.

In u scopu di u prugramma di tour, chì cuntinueghja cum'è dui tour dui ghjorni à settimana è sustinutu da a Direzzione di a Cultura è di u Turismu, i tour chì partenu da u Museu Malatya includenu Parcu Orduzu Çınar, Museu à l'Apertu Aslantepe, Martiriu di Kırk Kardeşler, Tomba Hasan Basri. , Moschea Karahan, Tomba Horasan Baba, Tomba Sıddı Zeynep. , Mansion Poyrazlar, Tomba Hırslı Baba, Ulucami, Silahtar Mustafa Pasha Caravanserai, Muri Battalgazi, Bloody Vault è Nefise Hatun Vault sò visitati.

In più di u prugramma di escursione regulare, i studienti di a scola d'estate, i studienti di i corsi è i gruppi di disabili urganizati da a Direzzione di a Branca di Coordinazione di Disabili di a Municipalità Metropolitana sò ancu visitati nantu à a stessa strada.

I disabili, chì anu avutu un bonu tempu durante u viaghju, anu manifestatu a so satisfaczione è ringraziatu i funzionari di a Municipalità Metropolitana.

Un citatinu disabile chì hà participatu à u viaghju hà manifestatu a so satisfaczione cù u viaghju; Hà riassuntu u viaghju dicendu: "Quelli chì ùn cunnosci micca u so passatu ùn ponu micca avè un futuru".

Unu di i parenti di i pazienti chì anu participatu à u viaghju hà ancu ringraziatu u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Malatya Ahmet Çakır in a so valutazione di u viaghju; "Ùn ci anu micca scurdatu à mezu à u so travagliu impegnatu, ci anu curatu di noi. A mo età hè 44; Ci sò lochi chì ùn aghju micca vistu ancu. Vogliu ringrazià à u nostru presidente Ahmet Çakır è à tutti quelli chì anu cuntribuitu à questa opportunità fornenduci una tale opportunità per affruntà a nostra storia è cunnosce u nostru passatu.

Un ghjovanu invalidatu chì hà dettu ch'ellu hà MS (Sclerosis Multiple) hà ancu dichjaratu ch'elli avianu l'uppurtunità di scuntrà a so storia è u passatu in a prima volta di a so vita è ringraziatu l'autorità chì anu urganizatu u prugramma di viaghju.

Evaluendu u prugramma in u veiculu di viaghju, Nursel Vardı, Vicepresidente di l'Associazione per e Persone cù Sindrome di Down, hà dichjaratu chì u viaghju hà avutu boni effetti nantu à i zitelli è hà datu e seguenti dichjarazioni:
"Pasemu una bella ghjurnata cù i nostri zitelli speciali è e so famiglie in u prugramma" Malatya Travels "urganizatu da a Municipalità Metropolitana. Eramu assai cuntenti di u persunale chì ci hà dettu à noi, i nostri figlioli è e so famiglie nantu à i lochi chì avemu visitatu durante u viaghju, è offritti tratta. Sia chì i nostri figlioli capiscenu o micca, pensu chì sentenu i lochi chì visitanu visualmente. Spergu chì capiscenu chì i lochi ch'elli visitanu sò lochi assai spiciali.

U viaghju hè statu un grande cambiamentu per noi. Hè assai impurtante per noi chì i nostri figlioli sperienze diverse emozioni in questa atmosfera. Hè un avvenimentu assai impurtante per noi di socializà elli, di participà à e rilazioni umane, di socializà è di esse intrecciati cù a sucetà.

Avemu participatu à stu prugramma accumpagnatu da u 'Silent Steps Club'. I zitelli di parechji centri di riabilitazione anu participatu à u viaghju. I nostri figlioli cù autismu, sindromu di down è gruppu mentale anu fattu un viaghju inseme cù i so maestri, furmatori è e so famiglie, manu in manu. Per via, i vostri tratti è guida ci anu fattu felici. Cum'è Nursel Vardı, Vicepresidente di l'Associazione di e Persone cù Sindrome di Down, vogliu ringrazià u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Malatya Ahmet Çakır per avè urdinatu un tali prugramma di viaghju in nome di i nostri figlioli speciali. U nostru presidente ùn ci risparmia u so sustegnu in ogni materia. Dà un sustegnu per apre ogni porta chì vene à a nostra fine. Ci facenu sentu cusì ", disse.

E persone disabile chì passanu u so tempu à ballà è à ballà accumpagnati da musica in a strada, tornanu in u centru di a cità dopu un tour di trè ore.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*