Bona nova da u Ministru Arslan! TCDD recruterà 700 ufficiali!

U Ministru di Trasportu, Affari Marittimi è Comunicazioni Ahmet Arslan hà fattu una dichjarazione in quantu à u reclutamentu di u persunale per PTT, TCDD è Autostrade. Eccu l'ultime informazioni datu da u Ministru Arslan nantu à u reclutamentu di u persunale.

In a so dichjarazione oghje, u Ministru di u Trasportu, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà datu infurmazioni nantu à u persunale per esse recrutatu à u Ministeru. U Ministru Arslan hà annunziatu chì in più di reclutà u persunale per PTT, u persunale serà ancu reclutatu per a Direzzione Generale di Ferrovie è Autostrade di u Statu.

Cumparendu i dettagli nantu à u prugettu lucale è naziunale cù u publicu, u Ministru di Trasportu, affari marittimi è cumunicazioni, Ahmet Arslan, hà annunziatu chì u prugettu serà implementatu à a fine di l'annu prossimu, è hà dettu chì u sistema trasmette infurmazioni senza andà à l'esteru. è furnisce una cumunicazione più sicura.

Sicondu l'infurmazioni chì hà datu, u Ministru Arslan hà dettu chì l'usu di l'e-mail naziunale serà ubligatoriu in l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche è tutti quelli chì volenu ponu aduprà.

U Ministru Arslan hà dettu: "Hè una piattaforma induve l'infurmazioni viaghjanu da l'internu à l'internu senza andà fora. Cusì, a nostra infurmazione ghjunghjerà à a persona di destinazione in Turchia in una manera assai più affidabile è sicura senza andà fora. "Avemu compie u funziunamentu di u sistema di e-mail lucale è naziunale à a fine di u 2018 è assicurà chì tutte l'istituzioni è l'urganisazione publica l'utilizanu". disse.

Per d 'altra banda, u Ministru Arslan hà dichjaratu chì 2 500 persone seranu recrutati per PTT da u 15 d'Agostu, mentre ch'ellu hà ancu datu a bona nutizia di l'impieghi dicendu chì 700 persone seranu reclutate per i Ferrovii di u Statu è 640 per a Direzzione Generale di Autostrade. .

Surghjente: www.kpsscafe.com.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*