I treni di trasportu cambianu à u prugramma di l'estate in Mosca

i treni suburbani in Mosca passanu à l'orarii d'estate
i treni suburbani in Mosca passanu à l'orarii d'estate

I treni di trasportu in a regione di Mosca passanu à u calendariu d'estate da u 25 di marzu.

Sicondu l'infurmazioni spartuti da u serviziu di stampa Central Commuter Passenger Company (CPTC), 20 treni supplementari seranu aghjuntu à e rotte di treni di trasportu per via di l'iniziu di a stagione estiva è di l'aumentu di u trafficu di passageri. Tutti i cambiamenti à a cronologia seranu ancu visibili rapidamente in l'app mobile di u CPTC, chì a cumpagnia hà lanciatu prima di questu annu.

A frequenza di 15 treni di trasportu è e rotte di 16 treni cambianu.

In l'applicazione in quistione, hè ancu pussibule di sapè u costu di u bigliettu di i treni, s'ellu anu l'aria condizionata o s'ellu ci sò posti speciali per e biciclette. Inoltre, tutte l'infurmazioni ponu accede da u situ web di TBMK.

Da u 14 di marzu à u 31 di marzu, tutti i treni elettrici suburbani in a direzzione di Kazan seguiranu senza fermate à a stazione di treni Vykhino. Sta strada hè stata creata per via di a chjusura di a linea Tagansko-Krasnopresnenskaya di u metro di Mosca. Si pensa chì sta misura pruvisoria aiutarà à riduce a carica in a stazione di metro è à ridistribuisce u trafficu di passageri.

Surghjente: news7.ru

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*