A linea di metro di l'aeroportu Yenikapı-Atatürk serà rinnuvata

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) hà sviluppatu un prughjettu per aumentà a capacità di a linea M30 Yenikapi-Ataturk Airport, chì hè u primu passu in a transizione à u sistema di metro mudernu è hè entrata in serviziu 1 anni fà.

A Direzzione di u Sistema Ferroviariu Lateru Europeu İBB hà apertu una licitazione sottu u nome di "Linea di Metro Light di l'Aeroportu Yenikapı-Atatürk è Aumentu di a Capacità di u Campus Esenler, Fornitura di Sistemi Elettromeccanici è di Custruzzione, Installazione è Opere di Cumissione". In u quadru di a rivisione di u metro, e piattaforme seranu allargate, e stazioni seranu rinnuvate, una piattaforma supplementaria serà custruita in a stazione di Kocatepe è u passaghju serà rivisu. In u scopu di l'opere, saranu ancu rivisioni elettriche, elettroniche, di linea, di ventilazione di tunnel è di stazioni.

L'offerta per a rivisione di a linea doppia di 21 chilometri è di u metro ligeru di 18 stazioni si terrà u 15 di maghju di u 2018. Allargendu a durata di a stazione, i veiculi di metro chì operanu in forma di una linea di 4 vagoni diventeranu un 5-array. Nant'à a linea di metro ligera, a custruzzione di quale hà cuminciatu in u 1986 è a prima tappa hè stata messa in serviziu in u 1989, 170 viaghji sò fatti in una direzzione, secondu a dati di Transportation Inc., è una media di 400 mila passageri sò trasportati. ogni ghjornu.

Surghjente: www.airporthaber.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*