I Studi di UTIKAD nantu à a Determinazione di a Valutazione Doganale in a Compagnia Aerea hà guadagnatu risultati riesciuti

I sforzi è l'iniziativi di UTIKAD, l'Associazione di Fornitori di Serviziu Internaziunali di Spedizioni è Logistiche, per riduce l'alti costi causati da i pagamenti fiscali eccessivi di l'imprese chì importanu per via aerea, chì hè stata strettamente implicata per parechji anni, anu datu risultati. Una circular cù u sughjettu di "Dichjarazione di Bill of Lading (Airline)" hè stata publicata da a Direzzione Generale di Dogana di u Ministeru di Dogana è Cummerciu di a Republica di Turchia.

Cù a circular publicata, hè statu dichjaratu chì in a determinazione di u valore doganale in quantu à e fatture di carica emesse in u trasportu aereu, hè cunsideratu appropritatu di distribuisce u costu di trasportu à l'articuli di dichjarazione in proporzione à u pesu, a quantità è unità di misura simili di u trasportu aereu. merchenzie, è ancu di piglià in contu l'ammontu specificatu in a fattura intermedia è a fattura ligata.

Unu di l'ostaculi impurtanti davanti à l'industria logistica turca hè stata eliminata per via di l'iniziativi è di i sforzi à longu andà, chì UTIKAD, l'Associazione di Fornitori di servizii di trasportu è logistica internaziunale, hà datu un grande sustegnu. In a compagnia aerea, chì UTIKAD hà seguitu per l'ultimi anni, u prublema di piglià in contu i prezzi TACT specificati in a fattura di carica principale è di calculà i dazi doganali nantu à questi prezzi in a determinazione di u valore doganale in a compagnia aerea. statu risolta da a circular nantu à a "Dichjarazione di Bill of Lading (Airway)" da a Direzzione Generale di Dogana di u Ministeru di Dogana è Cummerciu. A nova circular hà ancu aperto a strada per un aumentu di l'impurtazioni per via aerea.

U General Manager di UTIKAD Cavit Uğur hà dichjaratu chì UTIKAD hà iniziatu i so studii nantu à u sughjettu uni pochi anni fà; "U prublema hè statu discututu prima cù u presidente di l'IATA Cargo, Glyn Hughes, è hè statu dichjaratu chì i prezzi di TACT scritti nantu à e carte di trasportu principali causanu tasse elevate per esse pagate nantu à l'impurtazioni in Turchia è sta situazione impedisce u sviluppu di u trasportu di carichi aerei in Turchia. Glyn Hughes a déclaré qu'il porterait le problème à l'ordre du jour afin de le résoudre avant l'IATA et que le suivi du problème a été poursuivi auprès de l'IATA. In questu prucessu, u prublema hè statu ancu trasmessu à u Manager di Cargo di l'IATA per a Regione Europea, Stephane Noll, è hè statu dichjaratu chì i prezzi TACT basati nantu à a fattura principale sò in realtà solu un prezzu di riferimentu, è chì sti figuri ùn deve esse micca. presa cum'è una basa in a determinazione di a valutazione doganale, è saria benefiziu per informà l'autorità doganali turche da IATA ", disse.

Cavit Uğur hà dichjaratu chì in più di u travagliu realizatu in l'IATA, sta questione hè stata sparta cù i dirigenti di l'uffiziu IATA Turchia, i gestori di Cargo THY, a Presidenza ACC Turkey (Airports Cargo Committee), l'Associazione di Agenti Doganali di Istanbul; riassume u prucessu cum'è seguita:

"Questa questione, chì l'impurtatori sò affruntati è face à pagà tasse più alti di ciò chì duveranu, in a 11a Reunione di u Gruppu di Travagliu di Preparazione di u Pianu di Sviluppu Migliuramentu di e Transazzioni Doganale, in a quale avemu participatu in u paese, à u travagliu di u Cunsigliu di Facilitazione di u Cummerciu, u Ministeru di Trasportu, affari marittimi è cumunicazioni TOBB Assemblea di trasportu è logistica Hè statu citatu cum'è unu di i prublemi di u settore in e presentazioni fatte da UTIKAD à a Reunione di Coordinazione. UTIKAD hà ancu studiatu u prucessu di l'applicazione in Europa è hà ricevutu l'infurmazioni da CLECAT (Organizazione Europea di Spedizioni, Trasporti, Logistica è Servizii Doganali di l'Associazione), di quale hè membru, chì solu un certu percentinu di l'applicazione in l'Europa. I paesi di l'Unione sò inclusi in a valutazione doganale, piuttostu cà l'intera quantità di trasportu effettivamente pagatu ".

Dichjarà chì tutte queste informazioni è studii sò stati trasmessi à i gestori doganali in a riunione tenuta da a Direzzione Generale di Dogana u 18 dicembre 2017 è assistita da tutte e parti interessate, Uğur hà dettu: "In questa riunione, cù l'approcciu pertinente è sensibile di i nostri dogani. amministratori, ci hè stata una risposta pusitiva à a suluzione di u prublema in cunfurmità cù a legislazione, a decisione hè stata presa. Cù a circular publicata di pocu tempu, hè statu dichjaratu chì era apprupriatu à piglià l'azzione per a determinazione di u valore doganale in u trasportu aereu, tenendu in contu a quantità specificata in a fattura intermedia di carica è a fattura cunnessa emessa da l'agenzii di merci aeree, invece di i figuri di trasportu elevati è micca veramente applicati specificati in a fattura di cunnizzione principale o in u libru TACT. Cum'è UTIKAD, simu cuntenti d'avè guidatu a strada per risolve stu prublema chì face chì i nostri importatori è esportatori paganu tassi elevati. Continueremu à travaglià per cuntribuisce à u sviluppu di a nostra industria è di i so attori ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*