Hero Driver hà furmatu u so passageru à l'ospedale di Sivas

L'autobus publicu privatu Ömer Taşdemir, affiliatu à a Direzzione di i servizii di trasportu di a municipalità di Sivas, hè ghjuntu à l'agenda trasmettendu i soldi chì hà trovu in u so veiculu à u so pruprietariu ieri.

Taşdemir hà datu una lezione di umanità aiutendu u citadinu chì era in un accidente è scuncutu oghje.

U cunduttore di l'Autobus Publicu di a Municipalità di Sivas, Ömer Taşdemir, hà intervenutu cù i passageri in l'accidentu ch'ellu hà vistu nantu à a strada cù u so veiculu cù a targa 58 H 0083 mentre viaghjava nantu à a strada di u tribunale di u distrettu di Gültepe.

A donna di u cunduttore, chì ùn pudia micca sopra à u scossa ch'ella hà sperimentatu dopu à l'accidentu, a vede à pusà à u latu di a strada accantu à u veiculu, tenendu u so zitellu in braccia, è intervene cù i passageri in u Bus Public.

Pigliendu u zitellu in a volta di a donna scossa, Taşdemir hà lasciatu i passageri in u locu di l'accidentu è hà seguitu a strada di sicurità in a direzzione opposta à a strada chì hà viaghjatu cù una passagera femina, è l'hà purtatu à u serviziu d'urgenza di l'uspidale più vicinu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*