Istruzzioni per Accelerate Projects da u Ministru di i Trasporti, Turhan

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Cahit Turhan hà dichjaratu chì cum'è ministeru, "mega prughjetti" chì renderanu a vita di e persone più faciule in u trasportu è a cumunicazione seranu accelerati è hà dettu: "Ùn ci sarà micca rallentamentu in alcunu di i nostri prughjetti. S'ellu ci vole, avemu da travaglià di più è mette i nostri prughjetti à a dispusizione di u nostru populu. disse.

Ricordendu ch'ellu hà pigliatu u ministeru da u 10 di lugliu marti, u Ministru Turhan hà dettu chì u so primu travagliu era di riceve informazioni da l'urganisazioni affiliate, ligati è cunnessi è i direttori generali nantu à u so travagliu.

Dichjarà chì cum'è u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, travagliaranu per accelerà i prughjetti chì renderanu a vita di e persone più faciule in u trasportu è a cumunicazione, Turhan hà dettu: "A nostra prima struzzione à i nostri burocrati hè: "Tutti i nostri prughjetti cuntinueghjanu rapidamente". Nisun prughjettu rallentarà. Travaglieremu più duru s'ellu hè necessariu. era in forma ". disse.

Turhan hà dettu chì u presidente Recep Tayyip Erdoğan, mentri li dete u duvere di ministru, hà dettu ch'ellu vulia chì i prughjetti ùn rallentanu micca, chì corre solu ùn saria micca abbastanza, chì avia da sprint.

"Travagliemu 7 ore à ghjornu, 24 ghjorni à settimana per u prughjettu di prestigiu di Turchia"

Enfatizendu chì dopu à u mudellu di finanziamentu di u Prughjettu di u Canale di Istanbul, chì culligarà u Mari Neru è u Mari di Marmara in a parte europea di Istanbul, hè statu chjarificatu u più prestu pussibule, hà urdinatu chì l'annunziu di l'offerta sia fattu prima di a fine di questu. annu, un altru prughjettu impurtante di u so ministeru, Istanbul New Airport, hà dettu ancu chì u travagliu cuntinueghja nantu à una basa 7/24. Turhan hà ricurdatu chì metteranu in serviziu u novu aeroportu, u prughjettu di prestigiu di Turchia, chì serà u più grande di u mondu, u 29 d'ottobre.

Dichjarà chì 3 aerei sbarcaranu è decollanu ogni ghjornu in l'aeroportu, a prima fase di quale serà messa in serviziu da u presidente Erdogan, Turhan hà dettu chì l'aeroportu hè previstu di cuntribuisce 500 miliardi di lire à l'economia turca.

"Prenderemu u Prughjettu di u Grandu Tunnel di Istanbul di 3 Piani quist'annu"

Apuntendu l'impurtanza di u Prughjettu di u Grandu Tunnel d'Istanbul di 3 piani, chì serà u primu tunnel di 3 piani in u mondu, Turhan hà dettu chì u tunnel di metro necessariu per l'assi di u Ponte di i Martiri di u 15 di lugliu è u tunnel di l'autostrada necessariu da u Fatih Sultan. L'assi Mehmet Bridge serà cumminatu, è u passaghju per u Bosforu serà furnitu cù un unicu tunnel.

Chjamò l'attenzione à l'accelerazione di u travagliu nantu à u ponte di Çanakkale in u 18, chì a fundazione hè stata stabilita u 1915 di marzu di l'annu passatu, Turhan hà dettu chì u ponte da esse custruitu trà u locu Şekerkaya di Lapseki è u locu Sütlüce di Gelibolu in u latu europeu. servirà cum'è u primu ponte sospesu di u Strettu di Dardanelli.

Turhan hà nutatu chì u Ponte di Çanakkale di u 1915, chì serà "u più grande ponte di sospensione di u mondu sanu" quandu hè finitu, cuntene assai simboli è diventerà quasi un "ponte di simboli".

Dichjarà chì u ponte hè destinatu à esse messu in serviziu u 18 di marzu di u 2022, Turhan hà dettu: "U ponte serà u primu in u mondu cù u so bellu disignu. A parte superiore di e torri, chì sò alte 333 metri da i dui lati, serà custruita per rapprisintà a palla di cannone chì Seyit Onbaşı hà sparatu in a canna durante a Guerra di Dardanelli. usatu a frasa.

"U travagliu nantu à i satelliti ùn rallentarà"

Dichjarà chì i travaglii nantu à Türksat 6A, u primu satellitu domesticu è naziunale di Turchia, cuntinueghjanu rapidamente, Turhan hà dichjaratu chì u satellitu, chì hè in custruzzione à l'Assemblea Satellite, Integrazione è Test Center in Ankara, hè previstu per esse cumpletu in 2020.

Turhan hà dichjaratu chì i travaglii seranu realizati senza rallentà per l'invio di Türksat 5A à u spaziu in 2020 è Türksat 5B in 2021.

Ricordendu chì l'ordine cummerciale di l'operatori GSM per ULAK, a prima stazione di basa naziunale è naziunale di Turchia, seranu consegnati in Aostu, Turhan hà nutatu chì cusì, stazioni di basa lucali è naziunali seranu furnite da tuttu u paese.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*