Messaghju di condolenze da u presidente Altay per quelli chì anu persu a so vita in l'accidentu YHT

YHT Accident
YHT Accident

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà publicatu un missaghju di condolence per quelli chì anu persu a vita in l'accidentu di u trenu à alta velocità. Altay, Professore d'Astronomia è Scienze Spaziali di l'Università di Ankara, chì vene in Konya per assistisce à un prugramma in u Konya Science Center. Dr. Dichjarà chì Berahitdin Albayrak hè ancu mortu in l'accidentu, hà spressu e so condolenze à Albayrak è tutti i citadini chì anu persu a vita, è à u nostru paese.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà publicatu un missaghju riguardanti l'accidentu di trenu in Ankara in u quale 9 persone anu persu a vita è 86 persone sò state ferite.

U presidente Altay hà dichjaratu u seguente in u so messagiu:

"Semu assai tristi per l'accidentu di trenu chì hè accadutu in Ankara. Vogliu a misericordia di Diu per i nostri citadini chì anu persu a vita in stu tragicu incidente, e mo condolenze è a pacienza à e so famiglie, u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture è u nostru paese, è una pronta ricuperazione à i nostri citadini feriti.

Avemu invitatu à u Prof. Dr. A morte di Berahitdin Albayrak in l'accidentu hà aumentatu ancu più a nostra tristezza.

In questa occasione, vulemu a misericordia di Diu à tutti i nostri fratelli, in particulare u nostru maestru, chì hà ricevutu a misericordia di Diu in l'accidentu, è una ricuperazione rapida à tutti i nostri citadini. Spergu chì u mo Signore ùn sperimente più un tali dolore.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*