L'IMM emette 87 milioni di 5 mila TL di multa à 700 navi chì contaminanu u mare

Ibb hà multatu a nave chì contaminava u mare cù milioni di mila TL
Ibb hà multatu a nave chì contaminava u mare cù milioni di mila TL

A Municipalità Metropolitana di Istanbul ùn ferma l'ochju à quelli chì causanu a contaminazione per pulizziari i mari è prutegge l'abitati di e creature marine. IMM; In l'ultimu annu, 1 navi chì contaminanu i mari cù rifiuti dannosi cum'è i rifiuti solidi, i rifiuti derivati ​​da u petroliu è u ballast contaminatu sò stati multati 87 milioni 5 mila TL in totale. Cù l'ultima mudificazione fatta in a Legge Ambientale, e sanzioni aggravate sò ancu riflesse in e penalità.

ISPEZIONE 7/24 DA ARIA, TERRA, MARE
I mari è a costa d'Istanbul sò cuntrullati 7 ore à 24, 2 ghjorni à ghjornu per aria, mare è terra da a Direzzione di i servizii marittimi di u Dipartimentu di Prutezzione è Control Ambientale di l'IMM. Ci sò 4 idrovolanti, 3 droni, 81 barche d'ispezione è 1 camere d'alta risoluzione è zoom in a direzzione. A mobilità di e navi è i rifiuti liberati da e navi sò constantemente monitorati da e squadre in u Centru di Controlu Marinu in Yenikapı. Quandu una violazione hè rilevata, a barca di ispezione ambientale hè mandata à a scena accumpagnata da un drone. I campioni sò pigliati da i rifiuti liberati da a nave è da u mare è mandati à u Laboratoriu Ambientale di l'IMM per l'analisi. Se si trova chì hè un rifiutu dannusu, l'azzione penale hè applicata. In questu cuntestu, un totale di 87 milioni di 5 mila TL hè statu multatu nantu à 700 navi chì contaminavanu i mari cù rifiuti dannosi cum'è rifiuti solidi, rifiuti derivati ​​​​di petroliu è ballast contaminati in l'ultimu annu XNUMX.

A LEGGE HA CAMBIATA, A PENA AUMENTATA 12 VOLTE
A Legge Ambientale N ° 7153 è a Legge Omnibus nantu à l'Emendamentu di Alcune Leggi, chì includenu novi rigulamenti per a prutezzione di l'ambiente è a prevenzione di a contaminazione ambientale, hè stata publicata in a Gazzetta Ufficiale u 10 dicembre 2018 è entra in vigore. Cù a Legge Omnibus, novi rigulamenti sò stati fatti in l'articulu 2872 (i) di a Legge Ambientale N ° 20, chì stipula sanzioni amministrativi per a contaminazione urigginata da i navi. In stu cuntestu, in i mari in i lochi di rispunsabilità è in i lochi di ghjuridizione marittima sottumessi à a ghjuridizione è in l'acque ad elli assuciate, in laghi naturali o artificiali, laghi di diga è fiumi ; E penalità per l'istituzioni, l'urganisazione è l'imprese chì causanu a contaminazione sò state aumentate. Cusì, e penalità da esse applicate à i navi marini chì scaricanu in mare i rifiuti solidi, l'acqua domestica, i ballast contaminati è i rifiuti derivati ​​da u petroliu (petroliu, fuel oil, sentina, fanghi, slop, scarti oleosi, etc.) circa 12 volte.

UNA PENA RECORD PÀ A BARCA CHE LEASTE I RIFIUTI DERIVATI DI L'OLIU !
Per esempiu, una fine amministrativa di 2 milioni 700 mila 480 TL hè stata imposte à una nave marittima chì hà causatu a contaminazione marina derivata da u petroliu fora di a costa di Zeytinburnu in i ghjorni passati. Questa azzione amministrativa hè stata a più alta penalità ambientale mai applicata à una nave à tempu, in cunfurmità cù a Legge Ambientale N ° 2872.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*