A Rivuluzione piglia a rota di novu dopu à 58 anni

ripigliò a rota di a rivoluzione dopu à anni
ripigliò a rota di a rivoluzione dopu à anni

A Rivuluzione Riprende u Volante dopu à 58 Anni: L'ingegnere meccanicu Secaattin Sevgen, chì hà participatu à a squadra di pruduzzione di a prima vittura domestica di Turchia, "Devrim", hà visitatu u museu TÜLOMSAŞ. Anni dopu, hà avutu l'eccitazione di pusà in u sediu di a vittura storica,

Şecaattin Sevgen: "Ancu se a produzzione di u veiculu ùn hè micca cuntinuatu, sò felice chì avemu ottinutu u primu in Turchia". Şecaattin Sevgen, un ingegnere meccanicu chì facia parte di a squadra chì hà pruduciutu a vittura Rivoluzione, hà sperimentatu l'eccitazione di mette à u volante di a so vittura, chì hè stata prodotta cù l'istruzzioni di l'allora presidente Cemal Gürsel, dopu à 58 anni. A prima vittura domestica di Turchia, "Devrim", hè stata u centru di l'attenzione dapoi u 1961, quandu hè stata fabbricata in Eskişehir Railway Factories, è hè stata visitata da 170 mila persone in u museu induve hè stata esposta di novu. Sevgen, inseme cù u direttore generale di TÜLOMSAŞ, Hayri Avcı, hà visitatu u museu induve sò state presentate diverse parti è materiali utilizati durante a fabricazione di Devrim, è si sò seduti à u sediu di a vittura chì avia guidatu quandu era un ghjovanu ingegnere. Certi citadini, chì venenu à visità a vittura Devrim, ùn pudianu micca cuntrullà e so emozioni è cumpetenu cù l'altri per piglià una foto di memoria cù Sevgen, chì anu ascoltu cù lacrime.

U direttore generale di TÜLOMSAŞ, Avcı, hà prisentatu un mudellu di vittura Devrim à Şecaattin Sevgen in memoria di u ghjornu. Dichjarà chì era felice di esse una parte di a squadra di u mutore è di a trasmissione in a custruzzione di u primu automobile domesticu di Turchia, "Devrim", Sevgen hà dettu: "Dopu à e cerimonii di u ghjornu di a Republica, ùn hè statu fattu nisun travagliu nantu à a pruduzzioni di massa di u Devrim. automobile, chì hè stata prodotta in Eskişehir Railway Factories nantu à l'istruzzioni di u presidente Cemal Gürsel, micca fattu. Pò un affari cuntinuà dopu chì ùn hè micca rivendicatu? Ùn hè micca. À u principiu, anu offesu à Cemal Gürsel, "Perchè avete gastru tantu soldi?" anu dumandatu. Per 800-900 milla lire, l'omu era cusì scunfittu chì nè ellu nè avemu parlatu più. Finu à u 1978, ùn avemu micca parlatu di Devrim per via di qualchì tipu di reazzione è risentimentu trà tutti i nostri amichi chì anu participatu à u prugettu.

Cemal Pasha hà scontru cù u mondu per avè sta vittura custruitu. Ancu s'è a pruduzzione di u veiculu ùn cuntinueghja, sò felice chì avemu ottinutu un primu in Turchia ". Dichjarà chì u museu induve si trova a vittura di a Rivuluzione hè un travagliu impurtante per i generazioni futuri, Sevgen hà dettu: "Ùn pudete micca fà nunda, salvu ùn avete intenzione di un sughjettu, ma se avete intenzione di fà qualcosa, fate e cose chì ùn anu micca. succede. E locomotive prodotte da TÜLOMSAŞ in l'ultimi anni cuntinuanu à esse una fonte di orgogliu per a Turchia. Grazie à quelli chì anu cuntribuitu ". disse.

A Storia di a Rivuluzione

4 vitture "Devrim", prodotte in Eskişehir Railway Factories da l'istruzzioni di u presidente Cemal Gürsel, sò state purtate à Ankara in trenu in u 1961. A Rivuluzione, chì avia menu carburante in u so tank per via di e lege ferroviaria, hà scappatu di benzina mentre Gürsel l'utilizava per scopi di prova. Dopu questu, Devrim, chì hè statu purtatu da Ankara à Eskişehir in trenu, hè stata utilizata in a fabbrica per un tempu.

Devrim, cù u numeru di chassis 0002 è u numeru di mutore 0002, esibitu in TÜLOMSAŞ, hè statu pruduttu interamente in u paese in 4,5 mesi, eccettu per i so pneumatici è u parabrisa. Devrim, chì u fasciu altu è bassu pò esse operatu da u pede, cù l'interruttore di ignizione è manualmente, attira ancu l'attenzione cù queste caratteristiche. Cù un pesu di 250 kilogrammi è una vitezza massima di 140 chilometri per ora, Devrim ùn hè micca pienu di benzina per ragioni di sicurezza, a bateria di a vittura hè tenuta disconnected.

Questa presentazione richiede JavaScript.

1 Comment

  1. L'ingegneri, chì si sò incaricati di e vitture di rivoluzione naziunale è pruduciutu in u paese in e cundizioni di quellu tempu è à pocu costu in pocu tempu, cascò in un sognu malgradu u so successu superiore è a nostra nazione era trista chì u travagliu ùn cuntinuò.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*