U Turismu in Ordu Serà 12 Mesi ... A Funivia Funcionà Finu à L'Ore Tardi

u turismu serà un mesi in l'esercitu, u funiculu hà da travaglià finu à a tarda
u turismu serà un mesi in l'esercitu, u funiculu hà da travaglià finu à a tarda

U Turismu in Ordu Serà 12 Mesi ... A Funivia Funcionà Finu à L'Ore Tardi: u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Ordu Dr. Mehmet Hilmi Güler hà dichjaratu chì Ordu hà un grande putenziale turisticu cù u so mare è a natura è hà dettu: "Avemu arricciatu e maniche per sparghje u turismu à 12 mesi, micca per adattallu in pochi mesi".

Dichjarà chì u mare vene in mente quandu u turismu hè mintuatu, ma stu fenominu hà cuminciatu à cambià in l'ultimi anni, u sindaco Güler hà attiratu l'attenzione à l'interessu crescente in a stagione invernale, a natura è l'ecoturismu. Dichjarà chì a Regione di u Mari Neru hà queste trè caratteristiche, u sindaco di a municipalità metropolitana di Ordu Dr. Mehmet Hilmi Güler hà dettu: "L'attività turistica in u Mari Neru cresce ghjornu per ghjornu. Cuntinuemu u nostru travagliu cù i più chjuchi ditagli per pudè avè una parte di sta attività. Semu forse a pruvincia più furtuna cù un altu putenziale in u campu di u turisimu invernale, u turisimu di a natura è l'ecoturismu in a regione. Ordu ùn serà più un locu induve solu 3 mesi d'estate sò sperimentati. Prima di tuttu, mubilizzeremu u turismu invernale. Intantu, u turismu di caravane piglia sempre più impurtanza. Per questu scopu, avemu determinatu e nostre rotte per u turismu di caravane. Boztepe hè a nostra stanza d'ospiti. A funivia duverà da avà finu à a fine. Intantu, metteremu in pratica i nostri prughjetti per purtà e facilità suciali in ogni distrittu. Cuntinuemu i nostri sforzi per assicurà chì i turisti ùn venenu è vanu ogni ghjornu è cuntribuiscenu à l'ecunumia è a vita suciale ".

"RIVITALIZEremu CULTURA È ECOTURISMU"

Nutendu chì ci hè un elementu di "cultura" in u turismu, u sindaco Güler hà enfatizatu chì Ordu hè a megliu pruvincia di a regione cù un altu putenziale in questu sensu. U sindaco di a municipalità metropolitana di Ordu Dr. Mehmet Hilmi Guler, "L'esercitu; Hè una cità autosufficiente cù a so storia, a so cultura, l'ambiente vivable, l'intellettuali, u teatru è e so bellezza. Vulemu chì questu sia una cità bella, piacevule, piacevule. Per questu, vulemu rinvivisce l'ecoturismu. Vulemu selezziunà e case più adatte in circa 400 quartieri, parlà cù i pruprietarii, restaurà unu o dui di elli è l'utilizanu cum'è ostelli ", disse.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*