I carri di merci prodotte in Sivas seranu mandati in Azerbaijan

I carri di merci prodotte in Sivas seranu mandati in Azerbaijan
I carri di merci prodotte in Sivas seranu mandati in Azerbaijan

I carri di merci prodotte in Sivas seranu mandati in Azerbaijan. A pruduzzione hè cuminciata per u prototipu di e duie vitture di merci. Sè un accordu hè ghjuntu, 600 vagoni seranu pruduciuti. Se i vagoni pruduciuti da TÜDEMSAŞ passanu i testi, un ingressu di 36 milioni di dollari serà ottenutu da l'Azerbaijan.

Mehmet Başoğlu, Vice Direttore Generale di TÜDEMSAŞ, hà dettu chì i prototipi di 2 vagoni di merci sò attualmente pruduciuti in Sivas.

Dichjarà chì cumincianu a produzzione di massa se i vagoni di mostra pruduciuti passanu e teste, Başoğlu hà dettu: "Aspemu l'ordine di 600 vagoni chì travaglianu nantu à a linea Baku-Tbilisi. Dopu à a firma di l'accordu, 600 vagoni seranu pruduciuti in a prima fase. Aspittemu dinò a pruduzzione cumuna è u trasferimentu di cunniscenze tecniche da TÜDEMSAŞ Azerbaijan.

Dichjarà chì dopu à a produzzione di vagoni di merci, a pruduzzione cumuna cù l'Azerbaigian hè ancu prevista, Başoğlu hà dettu: "A preparazione hè stata cuminciata per pruduce i carri di l'Azerbaijan in Sivas. TÜDEMSAŞ, chì produceva vagoni per 80 anni in Sivas, hà da principià a produzzione di 600 vagoni dopu u protokollu chì farà cù l'Azerbaijan. I vagoni pruduciuti da TÜDEMSAŞ continueranu à serve nantu à e Ferrovie Turche è Europee. L'Azerbaijan avia dumandatu 36 prototipi di vagone di merci da TÜDEMSAŞ per un ordine di 2 milioni di dollari. Attualmente, u travagliu hè fattu nantu à i carri di merci. Dopu chì i prototipi pruduciuti passanu cù successu e teste, un accordu serà fattu trà i dui paesi à u puntu di a produzzione di vagoni. Dopu à u cuntrattu per esse firmatu trà l'Azerbaijan è a Turchia in i ghjorni à vene, a produzzione di vagoni seriali principiarà in Sivas.

Turchia è Azerbaijan sò stati cunnessi unu à l'altru da a ferrovia cù u prugettu Baku Tbilisi Kars. TÜDEMSAŞ pruduce 700 vagoni annu. TÜDEMSAŞ hà da principià a produzzione in doppiu turni cù u novu ordine. Cusì, un impiegu supplementu serà furnitu. TÜDEMSAŞ continuerà à spedire in Polonia, Austria è Germania quist'annu. usatu e frasi.

1 Comment

  1. L'esportazione di vagoni di merci à l'esteru hè una occasione assai fiera. Tuttavia, ùn ci hè micca stata una dumanda di vagoni da l'esteru finu à avà. Perchè ùn sò micca stati fatti di vagoni ligeri d'altu tunnaghju per tcdd ?. Perchè ùn pò micca vitezza 120 km quandu sò caricati ?. U regulatore di cuscinetti di valvula di rota, ecc. hè domesticu o naziunale?

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*