KARDEMİR Apparisce in l'Arena Internaziunale cù a Fiera Russia INNOPROM

Kardemir Russia si prisenta in l'arena internaziunale cù a fiera innoprom
Kardemir Russia si prisenta in l'arena internaziunale cù a fiera innoprom

Aumentendu a so gamma di prudutti cù un altu valore aghjuntu ghjornu per ghjornu, Karabük Iron and Steel Enterprises (KARDEMİR) AŞ hà cuminciatu à apparisce ancu in l'arena internaziunale.

Urganizata da u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia è l'Associazioni di l'Esportatori di l'Anatolia Centrale, a Fiera Internaziunale di l'Industria INNOPROM, tenuta in Ekaterinburg, Russia, hà apertu e so porte à i so visitatori oghje. Kardemir hà fattu cum'è l'unicu pruduttore di l'acciaio in a fiera induve Turchia era rapprisintata in 25 stands cù cumpagnie 7, agenzie di sviluppu 12 è sindicati 43.

L'apertura di a fiera, chì Turchia hà participatu cum'è un paese partner quist'annu, hè stata cun a participazione di u Ministru di l'Industria è di a Tecnulugia Mustafa Varank, u Vice Ministru di u Cummerciu Gonca Yılmaz Batur è u Ministru di l'Industria è u Cummerciu di Russia Denis Manturov.

Accolta da u so omologu Russu Manturov, Varank, in u so discorsu in a ceremonia d'apertura, hà dichjaratu chì u voluminu di u cummerciu bilaterale trà Turchia è Russia in 2018 hà aumentatu da circa 15 per centu cumparatu cù l'annu precedente è hà righjuntu u livellu di 25,7 miliardi di dollari.

In u so discorsu, u Ministru Varank hà dichjaratu chì l'INNOPROM 2019 hà da cunducerà à u stabilimentu di novi cuuperazioni tecniche è cummerciale, è cusì a prosperità trà Turchia è Russia crescerà è l'amicizia di i dui populi serà rinfurzata. truvamu significativu per urganizà a Fiera di l'Industria INNOPROM, chì ci permetterà di vince inseme sviluppendu opportunità di cooperazione mutuale, cù u partenariatu di Turchia ".

Enfasi di u produttu di valore aghjuntu

Nutendu chì a locomotiva di una crescita forte è sustenibile hè guidata da i prudutti d'altu valore aghjuntu, u Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank hà dettu: "Cumu u nostru valore aghjuntu in a produzzione aumenta, a nostra competitività aumenta ancu. In questu modu, avete avanzatu in a corsa globale è rinfurzà ancu i vostri fundamenti strutturali. Da stu puntu di vista, avemu revelatu a nostra tecnulugia naziunale, a nostra industria forte, è avemu turnatu a nostra strada à i zoni high-tech. Turchia hà una forte infrastruttura industriale. Vede, avemu ottinutu una figura storica in l'espurtazioni di 2018 billion dollars in 168, è vogliu dichjarà chì 90% di sta quantità hè custituita da i nostri prudutti industriali. Di sicuru, ùn avemu micca intenzione di cuntentassi di sti figuri, a cooperazione trà i paesi hè impurtante in questu sensu. Sta cuuperazione pò esse furmatu nantu à l'assi di l'investimentu cumuni, a produzzione ambientale è a R&D cumuna. In questu sensu, attribuimu una grande impurtanza à INNOPROM 2019. A fiera serà strumentale per catturà novi opportunità chì portanu una nova visione à l'imprese è i paesi participanti. Cum'è un paese partner, simu quì cun un totale di 25 stands cù 7 cumpagnie di u settore privatu, 11 agenzie di sviluppu è 43 sindicati. Vogliu ringrazià u nostru ministeru di u cummerciu è l'associi d'esportatori di u Mediu Oriente è tutte e nostre imprese chì participanu à a fiera. Aspittemu tutti i visitatori à i nostri stand per furmà novi cullaburazioni o per sviluppà e cullaburazioni esistenti ".

A Fiera accoglie espositori da 90 paesi

U Ministru di l'Industria è u Cummerciu Russu Denis Manturov, in u so discorsu à l'apertura, hà dichjaratu chì l'INNOPROM hà apertu e so porte per a 10ª volta è hà dettu chì a fiera detta hè stata accettata da u mondu di l'industria è più di 50 mila persone anu visitatu a fiera. Rimarchendu chì più di 600 cumpagnie tecnologiche chì participanu à a fiera introduceranu l'ultime innovazioni, Manturov hà dettu: "Semu fieri di accoglie invitati di più di 90 paesi quì". disse.

Dopu à i discorsi, u Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank è u Vice Ministru Gonca Yılmaz Batur anu visitatu i stands è anu parlatu cù i rapprisentanti di a cumpagnia per un pezzu. Dichjarà chì hè cuntentu di a participazione di a nostra cumpagnia in a fiera, u Ministru Varank hà felicitatu Kardemir per a produzzione di roti di ferrovia è hà sparte i so desideri di successu.

In a fiera, chì Kardemir hà assistitu cum'è l'unicu pruduttore d'acciaio chì rapprisenta u nostru paese, hà introduttu a produzzione di binari è roti di ferrovia, è ancu di u settore di a fabricazione di machini è di l'automobile in Çubuk Kangal Rolling Mill. Kardemir hè previstu di riunite cù parechji rapprisentanti di u settore di a fabricazione di machini in a regione russa in a fiera, chì durà per 4 ghjorni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*