A Produzione Naziunale di Treni Alta Velocità hè u Casu Naziunale di Eskişehir, micca TÜLOMSAŞ

A pruduzzione naziunale di treni d'alta velocità hè a causa naziunale di a cità vechja, micca u Tulomsasin.
A pruduzzione naziunale di treni d'alta velocità hè a causa naziunale di a cità vechja, micca u Tulomsasin.

U presidente di a Camera di l'Industria di Eskişehir, Celalettin Kesikbaş: "Hè imperativu chì i sforzi sò fatti per a produzzione di locomotive d'alta velocità è treni naziunali d'alta velocità in Eskişehir, è i travaglii di lobbying necessarii sò realizati nantu à questu tema. Questa hè micca solu a causa naziunale di TÜLOMSAŞ, ma ancu a causa naziunale di Eskişehir.

U presidente di a Camera di l'Industria di Eskişehir (ESO), Celalettin Kesikbaş, hà rispostu à e dumande di l'editore in capu di ES TV Ali Baş in u prugramma Status trasmessu in Es TV. Kesikbaş hà parlatu di l'industria Eskişehir è u so travagliu cum'è a Camera.

DEVE avè
In riferimentu à l'impurtanza di i sistemi di locomotive di treni d'alta velocità naziunali è lucali chì venenu à Eskişehir, Kesikbaş hà dettu: "Perchè avemu una cultura di più di centu anni, si tratta di sistemi ferroviari. In Eskişehir, hè assolutamente necessariu di fà studii per a produzzione di locomotive d'alta velocità è di treni d'alta velocità, è di fà i studii di lobbying necessarii nantu à questu sughjettu. Questa hè a causa naziunale di Eskişehir, hè indispensabile." Dicendu chì Eskişehir hà una infrastruttura impurtante chì darà vita à i treni d'alta velocità è i sistemi di locomotive, è enfatizendu a cooperazione cù TÜLOMSAŞ, Kesikbaş hà dettu: "Questu ùn hè micca solu casu di TÜLOMSAŞ. Dopu tuttu, simu tutti l'urganisazioni chì curanu TÜLOMSAŞ. Questu hè u casu naziunale di Eskişehir. Significa chì centinaie di cumpagnie manghjanu pane da quì. Stu ecosistema. TÜLOMSAŞ ùn hè micca solu. Avemu cumpagnie assai serii in Eskişehir chì pruduceranu sta tecnulugia. Sapemu chì questi sò ancu in Eskişehir. Avemu bisognu di spiegà bè stu ecosistema à quelli in Ankara. TÜLOMSAŞ pò esse u capu di sta impresa, ma millaie di persone manghjaranu da questa impresa. Questu hè u dirittu di Eskişehir. Ùn sò micca un fan di dà stu dirittu. Lutteremu finu à a fine. Qualunque cosa facemu, a purteremu à Eskişehir. Comu sapete, ci hè u prughjettu URAYSİM in Eskişehir. URAYSİM è u trenu naziunale d'alta velocità lucale sò indispensabili in Eskişehir. Ci sò duie cose chì apreranu l'orizzonte di Eskişehir, unu hè i sistemi ferroviari è l'altru hè l'aviazione ".

TRAVAILU PER CAR
Esprimendu chì stanu travagliendu per purtà l'investimentu in a fabbrica di l'automobile prevista da Volkswagen in Turchia à Eskişehir, u presidente di l'ESO Celalettin Kesikbaş hà dettu: "Hè assai preziosu per Eskişehir".

Esprimendu chì stanu travagliendu per purtà l'investimentu in a fabbrica di l'automobile prevista da Volkswagen in Turchia à Eskişehir, Kesikbaş hà dettu: "Questu prublema di l'automobile ùn hè micca novu. Hè una impurtante cumpagnia tedesca straniera, ma avemu intesu parlà di un tali investimentu à a fine di u 2018 è u principiu di u 2019. Hè ancu un investimentu impurtante. Hè assai impurtante per a Republica di Turchia. In Eskişehir, avemu fattu u travagliu necessariu per 6 mesi, facendu e promozioni necessarie. Avemu spartutu tutte l'infurmazioni necessarii da a struttura ecunomica di a cità à l'educazione. In ogni casu, in tali investimenti, ci sò prublemi chì u futuru investitore guarda ancu è scala. Facenu assai calculi da a vicinanza di i porti à a subindustria. Ci sò trè o cinque cità candidati. In questu sensu, noi, cum'è Camera di Industria di Eskişehir, avemu fattu ogni tipu di travagliu è cuntinuemu sempre. I temi discututi sò u latu Gebze, Karasu, Adapazarı, Kocaeli, Bursa, Manisa. Ma ci sò ancu voci cuntradittori di ogni cità. Ma avè un tali investimentu in Eskişehir hè assai preziosu per Eskişehir. A probabilità di vene hè bassa, ma avemu da pruvà à trasfurmà in un pusitivu. Siate assicurati, ci hè ogni tipu di travagliu backstage nantu à questu. Facemu tutti i cuntatti necessarii. A Zona Industriale Organizzata svolge ancu attività cum'è noi. Sò sicuru chì altre camere sò ancu implicate in attività ", disse.

I NOSTRI RISPARMI SONO RIDOTTI
Spieghendu u numeru di fatture ipotecate è prutestate in Eskişehir, Kesikbaş hà dettu: "Ci hè un aumentu di u numeru di vendite di case ipotecate. Intantu, altre vendite di casa sò in calata. U nùmeru di bills protestati hè aumentatu significativamente in l'ultimi 6 mesi. Per esempiu, u nùmeru di paghetti prutistanti sopra 2 mila TL in ghjennaghju cuntinueghja in a banda 708, 606, 600. Questu era in a banda 400 l'annu passatu. Ma quandu guardemu à a distribuzione di i patti prutestati, a cifra hè di circa 10 milioni. 18 milioni u mese precedente, 28 milioni in ghjennaghju. L'annu passatu sti figuri eranu menu di a mità di elli. Di novu, ci hè un aumentu di u numeru di cuntrolli rimbalzati in Eskişehir. Quasi u doppiu di l'aumentu cumparatu cù l'annu passatu. In termini di quantità, hè duie volte più di l'annu passatu. In particulare in ghjennaghju, ferraghju, marzu, aprile, 14 milioni di TL di cuntrolli cattivi. I numeri mostranu assai cose. E cose ùn vanu assai bè. Ma duvemu sempre esse prudentemente ottimisti. Cum'è Eskişehir, avemu pigliatu più prestiti, avemu menu dipositi. U nostru risparmiu hè diminuitu è ​​ci hè una cuntrazione di e nostre risorse ", disse.

L'INDUSTRIALE DUVERA ESE SUPPORTATA
Dicendu chì l'industriali duveranu esse supportati, Kesikbaş hà dettu: "Ùn hè micca un prublema per vende li à i stranieri. Ùn avete micca a paura di questu. L'imprese turchi sò boni per u mumentu, ma ci hè ancu l'avè, soprattuttu da parte di l'industriali. Cum'è una camara, avemu da creà a speranza in a ghjente, ma e cunversazione sò cusì: sguassemu, andemu. Perchè l'industria hè assai difficiule. Quand'ellu entre in a fabbrica in l'industrialismu, u travagliadore sfrutta u mo surplus valore, dice. Andate à u statu, u statu vi vede cum'è un putenziale latru. Si va in casa, si travaglia u sabbatu, si va à l'estero, si cerca un impiegu. L'industriale ùn pò aiutà à nimu. Avemu avutu una scelta seria. Crea una aspettativa o cumpiacenza dopu ogni elezzione. Avemu prublemi finanziarii esterni. Ci sò fluttuazioni in i mercati finanziarii. E dumande domestiche sò cascate. L'industriali anu da esse supportati durante stu periodu ", disse.

L'ELEZIONE DEVE ESSERE CHIUSA
Dicendu chì a questione elettorale deve esse chjusa è l'ecunumia deve esse discussa, Kesikbaş hà dettu: "Avemu dettu chì dopu à l'elezzioni, u prublema elettorale deve esse chjusu è l'ecunumia deve esse guardata. Questu hè assai impurtante per l'unità naziunale di u paese. Purtemu l'ecunumia à a superficia. Ma l'elezzioni di u 23 di ghjugnu li anu ritardatu. Da avà, di novu, a priscinniri di u risultatu puliticu, u prublema chì l'industriale s'affaccia hè questu : L'elezzioni sò finite. Da avà, cum'è statu è nazione, parleremu d'ecunumia, micca di pulitica. Pensu chì avemu principiatu à rivivisce quelli ghjorni. Ci sò chjappi. L'industria hà bisognu di finanziamentu. A banca d'investimentu deve esse presa in seriu. Hè necessariu di rinfurzà u capitale di travagliu di l'industriali di novu. Queste cose ùn funzionanu micca chjudendu o riducendu e fabbriche. U settore industriale per esse finanziatu deve esse finanziatu cù almenu 100 miliardi di lire, è a ghjente deve esse guidata in una manera più orientata à l'esportazione. In 2018, avemu pagatu 500 per centu di i rivenuti totali cum'è interessu in a lista chì appellu à e prime 50 cumpagnie di Turchia, vale à dì, 89 per centu di Turchia. Assicuratevi, queste 500 grandi cumpagnie anu un riflessu di questu in Eskişehir. Produci, guadagni. Deposite i soldi chì guadagnate torna à i banche per interessu. Allora ùn pudete micca cresce cum'è cumpagnia ".

L'AVIAZIONE SERA BONA
"L'industria di l'aviazione hè una stella brillanti in Eskişehir", hà dettu Kesikbaş, aghjustendu: "U nostru cluster funziona bè in questu sensu è e nostre cumpagnie sò di prima qualità. Ci hè bisognu di cumpagnie di tetti chì ponu esse locomotive in Eskişehir. Avemu una sucietà in u settore di i bianchi. Ci hè un ecosistema sottu à questu è centinaie di cumpagnie si campanu da questu affari. Avemu un TAI. Avemu Alp Aviation. Decine di cumpagnie manghjanu u pane sottu. In questu sensu, sò cunvinta chì l'industria di l'aviazione andrà assai megliu in Eskişehir. "Avemu assai boni cumpagnie", disse.

L'AFFARI SERA DOMESTIQUE
Dicendu, "L'esportazioni di Eskişehir sò 5 per centu megliu cà quelle di Turchia, Kesikbaş hà dettu: "I nostri figuri di l'esportazioni cumparatu cù a Turchia anu aumentatu di circa 18 per centu cumparatu cù l'annu passatu. A media Turchia di questu hè di circa 12 per centu. E nostre esportazioni cuntinueghjanu à aumentà. 1 miliardi 60 milioni in 2018. E cose ùn andanu male in Eskişehir. Se includemu l'esportatori cù sede in Istanbul, sta cifra hè di circa 2.5-2.6 milioni. In altre parolle, l'esportazioni di Eskişehir sò sopra à a media di Turchia. Stu affari cresce ancu in Turchia. Ci hè ancu una calata di l'impurtazioni. Avemu impurtatu 12 milioni di dollari in l'ultimi 868 mesi. Quandu si vede, demu un surplus di contu currente. Semu in prufittu. In altri palori, avemu marcatu 3 gol contr'à a Germania, pare chì a Germania hà marcatu 2 gol contru à noi. Ùn era micca cusì l'annu passatu. L'annu passatu, avemu avutu 1 miliardi 60 esportazioni è 920 impurtazioni. A nostra prestazione quist'annu hè megliu. Facemu un travagliu assai seriu. A prestazione individuale di e nostre cumpagnie hè ancu assai impurtante. Perchè per tutti noi, l'affari domestici sò rimpiuti, pigliaremu i nostri sacchetti è andemu fora. Hè sicuru. Esportaremu più ", disse.

U DISEMPLOYMENT AUMENTA IN TURCHIA
Dicendu chì a disoccupazione hè in crescita in Turchia, Kesikbaş hà dettu: "Questa ùn hè micca una informazione oculta. Attualmente, ci sò dati di disoccupazione di circa 14,7 per centu, chì hè una figura estremamente alta quandu si vede. Ci hè un tassu di disoccupazione di 25-26% in u disoccupazione di i ghjovani. Cumu dite chì questu riflette nantu à Eskişehir? Ùn ci sò micca licenziamenti di massa in generale. A maiò parte di e persone anu cambiatu à u persunale di norma cù u scopu di ristrettu i so budgeti. Avete travagliatu cù 241 persone, u vostru persunale di norma hè 230 persone. Forse c'eranu stickers per 5-10 persone. I quadri di norma sò stati passati perchè in ogni modu tutti cercanu di stà in quelli rifugi sicuri. Ùn ci era micca stickers di massa in Eskişehir. Tali rumuri succedenu, sfurtunatamenti. Facemu ancu visite di membri. I nostri impiegati anu bisognu di persevere. L'industriali ùn facenu micca assai soldi. L'industriali ùn anu micca una vita ricca cum'è in a serie TV. In particulare i patroni chì travaglianu in Eskişehir travaglianu ghjornu è notte. Stanu travagliendu duramente, crede chì sparte i so sforzi ", disse.

Surghjente: Giurnale Anadolu

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*