Carte di pensione date à i citadini di menu di 60 anni in Mersin annullate

I carte di ritirata dati à i citadini sottu à l'età di Mersin sò stati annullati.
I carte di ritirata dati à i citadini sottu à l'età di Mersin sò stati annullati.

I visi di a carta di pensione di i citadini sottu à l'età di 60 in Mersin sò stati annullati per via di regulamenti legali. U sindaco di a municipalità metropolitana di Mersin, Vahap Seçer, hà dettu chì sta pratica hè stata realizata da l'amministrazione precedente di a municipalità senza una basa legale.

Dichjarà chì ùn firmarà micca in alcuna applicazione chì ùn hà micca una basa per una pruibizione, Seçer hà dettu: "I nostri citadini di menu di 60 anni beneficiavanu di u trasportu publicu à un scontu. Ancu s'ellu era contru à a lege, l'amministrazione precedente ùn l'hà micca messa in pratica perchè l'elezzioni eranu deliberate. Ùn aghju micca firmatu alcuna pratica chì ùn hè micca permessa da a lege ", disse.

Enfatizendu ch'elli mettenu fine à a pratica attuale prima di l'Eid-al-Adha, ma abbandunonu u prucessu di annullamentu di visa finu à dopu l'Eid per chì i citadini ùn diventenu micca vittime, Seçer hà dettu: "Avemu da avvistà a ghjente 15 ghjorni in in anticipu, li avemu datu l'uppurtunità di ricaricà in modu ch'elli attribuiscenu u so budgetu in cunseguenza. Avemu statu avvistatu. Dopu un pocu tempu, li aghju dettu di fà e so preparazione. Avà e so carte seranu chjuse dopu à u so saldo. "Perchè hè un requisitu legale", disse.

I carte di ritirata dati à i citadini di menu di 16.08.2018 anni sò stati annullati, in cunfurmità cù a decisione di u Cunsigliu municipale di a municipalità metropolitana di Mersin, vale à dì a decisione datata 616 è numerata 60. U sindaco metropolitanu Vahap Seçer hà dichjaratu chì sta pratica hè stata realizata da l'amministrazione precedente di a municipalità senza una basa legale, è hà dettu chì ùn firmaria micca alcuna applicazione chì ùn avia micca una basa legale. U presidente Seçer hà enfatizatu chì u saldo in i carte di pensione serà chjusu cù a scadenza di u saldo.

Una decisione da l'amministrazione precedente.

L'amministrazione precedente di u Cunsigliu Municipale Metropolitana di Mersin; U Regolamentu di i Carte di Viaghju hè statu mudificatu cù a decisione 16.08.2018 data di 616. Cù sta mudificazione fatta per rispettà a legislazione, e carte d'imbarco ritirate duveranu esse annullate à quellu tempu. Tuttavia, in cunsiderà u prucessu elettorale, sta pratica ùn hè micca implementata.

Seçer: "Ùn ci hè micca una basa legale"

Dichjarà chì ùn hà micca firmatu sottu à alcuna applicazione chì ùn hà micca una basa legale da quandu ellu hà pigliatu u postu, è chjarificà stu prublema, u sindaco metropolitanu Seçer hà attiratu l'attenzione à l'applicazioni fatte in u trasportu dopu à u so postu. Seçer hà cuntinuatu:

"Avemu fattu un scontu nantu à u trasportu publicu. Avemu riduciutu a tarifa da 60 TL à 65 TL per i studienti, i prufessori è i citadini di 1.25-1 anni. Puderaghju questu in a lege. Se a lege ùn permette micca, ùn possu micca. In ogni casu, vogliu chjarificà un prublema chì hè apparsu di pocu tempu soprattuttu in e social media è in a stampa. I nostri citadini sottu à l'età di 60 anu benefiziu di u trasportu publicu à un scontu. Ancu s'ellu era contru à a lege, l'amministrazione precedente ùn l'hà micca messa in pratica per via di una elezzione deliberata. Stu prublema hè stata nantu à a nostra agenda per l'ultimi mesi 4 da quandu avemu pigliatu u compitu. Aghju dumandatu à i mo amichi per fà una ricerca nantu à s'ellu ci hè una basa legale per questa questione. Avemu avutu l'opinioni di l'avucati è anu dettu: "Ùn hè micca pussibule". Se sta pratica cuntinueghja, quandu verificata da l'Auditore di a Corte Municipale di i Conti, dicenu: "Vahap Seçer, avete agitu illegale, avete fattu male".

Dichjarà chì anu annullatu l'applicazione prima di Eid al-Adha, ma hà lasciatu u prucessu di annullamentu di visa dopu l'Eid in modu chì i citadini ùn saranu micca vittime durante l'Eid, u presidente Seçer hà dichjaratu chì e carte seranu chjuse dopu a scadenza di i saldi di e carte d'imbarco. Seçer hà dettu: "Hè statu caricatu nantu à e so carte pre-vacanze, dopu l'avemu resettatu. Di sicuru, ci sò stati obiezioni. In novu, l'aghju intesu in tuttu è dicu chì avemu fattu un sbagliu prima di e vacanze. Avemu da avvistà a ghjente 15 ghjorni in anticipu, cusì l'aghju ricaricatu per ch'elli alluntanà u so budgetu in cunseguenza. L'avemu avvistatu, è dopu un pocu tempu, li aghju dettu di fà e so preparazione. Vogliu indicà qualcosa. 'Aghju. Cerchemu di gestisce Mersin ascultendu i citadini è pigliate l'opinioni di a ghjente, micca cù u "hè fattu, hè finitu" mantı ", disse.

L'applicazione hà effettu dumani

L'amministrazione di a municipalità metropolitana di Mersin prima di u sindaco Seçer passava a decisione numerata 16.08.2018 in a riunione di l'Assemblea Municipale u 616. Basatu nantu à sta decisione, e carte d'imbarco ritirate sò state annullate. L'applicazione entrerà in vigore da dumane (21.08.2019).

Cù a fine di i saldi in e carte d'imbarcu, circa 13 mila carte di pensione seranu chjuse per l'usu. I citadini ritirati di menu di 60 anni, chì e carte persunali sò state chjuse, puderanu cumprà una nova carta da i rivenditori Kent Card per 5 TL è aduprà l'autobus di trasportu publicu di a Municipalità Metropolitana di Mersin cù una tarifa civile di 1.75 TL.

Cù i sconti fatti da a Municipalità Metropolitana di Mersin, i citadini di 60-65 anni, i prufessori è i studienti ponu utilizà u trasportu publicu per una tarifa di 1 TL, mentre chì i citadini più di 65 anni ponu prufittà di u trasportu publicu gratuitamente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*