Accordu ferroviariu di 500 milioni di dollari trà KDC è Russia

Accordu ferroviariu di milioni di dollari trà KDC è Russia
Accordu ferroviariu di milioni di dollari trà KDC è Russia

U 23 d'ottobre, in Sochi, in u quadru di u Forum Economicu Russia-Africa, u Primu Direttore Generale Diputatu di Ferrovie Russi Alexander Misharin è u Ministru di Trasporti è Comunicazioni di a Republica Democràtica di u Congo (RDC) Didier Mazengu Mukanzu hà firmatu un accordu ferroviariu. vale à $ 500 milioni.

Sicondu a nutizia in a stampa africana, in a dichjarazione fatta nantu à u situ web di a Cumpagnia Ferroviaria Russa (RZD), durante u Forum Economicu Russia-Africa tenutu in Sochi, a riparazione è l'espansione di a reta ferroviaria in a RDC hè stata discussa trà L'ufficiali di RZD è u Ministru di i Trasporti è e Comunicazioni di a RDC, Didier Mazengu Mukanzu, hè statu dichjaratu chì un accordu di bona vuluntà hè statu firmatu.

In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì u prughjettu include a mudernizazione, a custruzzione è u sviluppu logisticu di e ferrovie in u KDC è costa 500 milioni di dollari.

In u missaghju chì hà spartutu nantu à u so contu di e social media, u presidente di a RDC Felix Tshisekedi hà dichjaratu chì una delegazione di Russia vinarà in a capitale Kinshasa u 10 di nuvembre in quantu à l'accordu.

Sicondu i media russi, u Niger, a Guinea è a RDC anu righjuntu un accordu di petroliu è di trasportu per un valore di $ 2,5 miliardi cù l'affari russu Konstantin Malofeyev, chì hè sanzionatu da l'USA è l'Unione Europea.

Per d 'altra banda, l'amministrazione di Mosca pensa à vende armi per un valore di $ 4 miliardi à l'Africa questu annu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*