A cooperazione cù l'Etiopia in u settore ferroviariu serà sviluppata

A cooperazione in u settore ferroviariu serà sviluppata cù l'Etiopia
A cooperazione in u settore ferroviariu serà sviluppata cù l'Etiopia

Per sviluppà a cooperazione trà Turchia è Etiopia in u campu di e ferrovie, un memorandum d'intesa tripartitu "In quantu à u sviluppu di a cooperazione in u settore ferroviariu" hè statu firmatu trà u direttore generale di TCDD, Ali İhsan Uygun, u vicepresidentu di TIKA, Serkan Kayalar, è e ferrovie etiopi. U CEO di a Corporation (ERC) Dr Sentayenhu Woldemichael Yohannes.

In u so discorsu à a ceremonia di firma, Uygun hà dichjaratu ch'ellu era piacè di accoglie i funzionari ferroviari di u paese amicu è fraternu Etiopia è hà dichjaratu chì e relazioni profonde trà l'Etiopia è a Turchia sò cuminciati in i campi di a custruzzione è l'industria di a ferrovia in l'ultimi anni.

Apuntendu chì e relazioni in quistione cuntinueghjanu à sviluppà, Uygun hà dettu: "Oghje, avemu firmatu un Memorandum d'Intensa trà e Ferrovie Etiopi è a Direzzione Generale TCDD. "Cù u memorandum in quistione, avemu l'intenzione di trasfiriri l'esperienza acquistata da TCDD in a so storia di 163 anni per sustene l'Etiopia". disse.

Uygun hà spressu u so desideriu chì u memorandum da esse firmatu sia benefiziu.

"Avemu u scopu di avanzà e relazioni cù u memorandum d'intesa"

Yohannes hà ancu dichjaratu ch'elli sò stati in Turchia per una settimana è hà visitatu assai facilità, è chì anu vistu i successi in i campi di a custruzzione, l'educazione è u trasportu.

Dichjarà chì anu u scopu di piglià e relazioni ancu più luntanu cù u memorandum d'intesa per esse firmatu oghje, Yohannes hà dettu: "In particulare i prublemi di u sviluppu di l'infrastruttura, u trasportu, a gestione è a furmazione di risorse umane sò e nostre priorità". disse.

Espristendu chì volenu prufittà di l'esperienza di TCDD, Yohannes hà nutatu ch'ellu crede chì u memorandum avanzarà ancu e relazioni à longu andà trà i dui paesi in termini culturali è ecunomichi.

Kayalar spiegò chì, cum'è TIKA, anu implementatu assai prughjetti per migliurà e relazioni cù l'Etiopia dapoi u 2005, è hà dettu chì eranu felici di esse una parte di u memorandum chì deve esse firmatu in stu prughjettu per sviluppà relazioni trà i dui paesi cù a reta ferroviaria. .

Dopu à i discorsi, Uygun, Kayalar è Yohannes firmavanu un Memorandum d'Intenimentu tripartitu "In quantu à u sviluppu di a cooperazione in u settore ferroviariu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*