Turchia Italia Relazioni cummerciale è Investimenti in u Sistema Ferroviario

Turchia italia relazioni cummerciale è investimenti in u sistema ferroviariu
Turchia italia relazioni cummerciale è investimenti in u sistema ferroviariu

Durante a mo visita à e fiere è l'avvenimenti di FERROVIARA Rail System tenuti in Milanu, Italia trà 01-03 ottobre 2019, e mo valutazioni nantu à e relazioni cummerciale Turchia-Italia è l'investimenti in u sistema ferroviariu sò presentati quì sottu.

A pupulazione d'Italia, a so capitale hè Roma, hè 60,6 milioni è a so area hè 301.338 km.2hè. Milan hè u centru finanziariu di l'Italia. L'ecunumia d'Italia hè a terza ecunumia naziunale più grande in l'Eurozona, a 3a più grande in u mondu per u PIB nominale, è a 8a più grande per u PIB PPP. L'Italia hà una grande ecunumia sviluppata è hè un membru fundatore di l'Unione Europea, Eurozona, OCDE, G12 è G7. L'Italia hè u nonu più grande esportatore in u mondu cun un'esportazione di 20 miliardi di dollari in 2018. E so rilazioni cummirciali più strette sò cù i paesi di l'Unione Europea, induve realiza circa 506% di u so cummerciu tutale.

In u periodu dopu a guerra, l'Italia hà trasfurmatu da una ecunumia basata nantu à l'agricultura chì hè stata severamente affettata da i risultati di e guerre mundiali, à unu di i paesi cù u voluminu di u cummerciu è di l'esportazione più sviluppati in u mondu. Sicondu l'Indice di Sviluppu Umanu, u paese hà un standard di vita assai altu è a 8a qualità di vita più alta in u mondu secondu a rivista The Economist. L'Italia hè u paese cun u terzu più altu riserve d'oru in u mondu è hè u terzu più altu contributore à u bilanciu di l'Unione Europea.

L'Italia hè u sicondu paese pruduttore è esportatore in l'UE, daretu à a Germania, induve sò pruduciuti diversi prudutti impurtanti, cumprese machini, veiculi, farmaceutici, mobili, alimentariu, vestiti è robots. Dunque, l'Italia hà un surplus cummerciale significativu. U paese hè cunnisciutu ancu per un settore di l'ecunumia cummerciale efficiente è innovativu, un settore agriculu travagliatore è cumpetitivu, automobili creativi è di qualità, marine, industria, apparecchi è design di moda. L'Italia hè u più grande centru per i beni di lussu in Europa è u terzu centru di beni di lussu in u mondu.

U statu di l'ecunumia di u paese in 2018;

PIB (nominale): 2.072 trilioni di USD
Tasso di crescita di u PIB reale: 0,9%
Populazione : 60,59 milioni
Tasso di crescita di a pupulazione: -%centu
PIB per capita (nominale): 31,984 USD
Tasso d'inflazione: 1,243%
Tasso di disoccupazione: 9,7%
Esportazioni totali: 543 miliardi USD
Importi totali: 499 miliardi USD
Classifica in l'ecunumia mundiale: 8

U più grande cumpunente di a so ecunumia hè u settore di servizii cù 71,3%. Questu hè seguitu da l'industria cù 26,7% è l'agricultura cù 2%.

I principali articuli d'esportazione d'Italia includenu droghe dosificate, automobili, station wagons, vitture da corsa, olii di petroliu è olii ottenuti da minerali bituminosi, è parti per i veiculi terrestri. I principali partenarii d'esportazione sò Germania, Francia, America è Spagna.

Frà i principali articuli impurtati d'Italia automobili, station wagons, vitture da corsa, petroliu crudu, gasi di petroliu è altri idrocarburi gassosi. I principali partenarii d'impurtazione sò Germania, Francia, Cina è Paesi Bassi.

Volume di cummerciale bilaterale trà Turchia è Italia (milioni di dollari):

annata 2016 2017 2018
I nostri esportazioni 7.851 8.476 9.560
I nostri impurtazioni 10.219 11.307 10.155
U volume tutale di u cummerciu 18.070 19.783 19.715
Balance -2.368 -2.831 -595

I prudutti principali chì esportemu in Italia sò l'automobile, i vagoni, i vitture di corsa; Veiculi mutore per u trasportu di merchenzie, prudutti di frutti freschi è secchi.

I principali prudutti chì importamu da l'Italia sò parti per i veiculi terrestri, olii di petroliu è olii ottenuti da minerali bituminosi, yachts, altre barche di divertimentu è sport.

Da a fine di 2017, 1409 cumpagnie cù capitale italiana operanu in u nostru paese.

Sicondu i dati di u Bancu Centrale, l'Italia hè u 2002u paese in Turchia cù un flussu d'investimentu direttu straneru di 2017 miliardi 3 milioni di USD in u periodu 91-14. In u listessu periodu, u totale di l'investimenti turchi in Italia era di circa 387 milioni di USD.

SISTEMI FERROVIARI IN ITALIA

I sistemi ferroviari in Italia sò u sistema di trasportu più impurtante di u paese. A lunghezza tutale di a linea hè 22.227 km è a lunghezza di a linea attiva hè 16.723 km. Cù a custruzzione di e linee di treni à alta velocità, sta reta cuntinueghja à espansione ghjornu à ghjornu. A RFI (Rete Ferroviaria Italiana) rispunsevuli di l'infrastruttura hè una istituzione publica è hè di proprietà di u Statu. Pudemu dividisce e linee ferroviarie in Italia in 3 gruppi. Quessi;

  1. E linee di basa anu una alta densità di trafficu è una bona infrastruttura. Cunnette e cità maiò in u paese. A durata tutale di sti linii hè 6.469 km.
  2. E linee cumplementarii anu menu densità di trafficu è cunnetta i centri di e regioni medie è chjuche. A maiò parte di sti linii sò linee singuli è alcune parti ùn sò micca elettrificate. A durata tutale di sti linii hè 9.360 km.
  3. E linee di nodi cunnettanu e linee principali è supplementari à e cità. A so lunghezza tutali hè 952 km.

11.921 km di linee ferroviarie in Italia sò state elettrificate. 3 kV DC hè aduprata nantu à e linee cunvinziunali è 25 kV AC hè aduprata nantu à e linee di treni d'alta velocità.

Les compagnies qui exploitent le chemin de fer dans le pays sont Ferrovie Dello Stato, Trenitalia, Nuovo Trasporto Viaggiatori, Trenord et Mercitalia.

Ci hè un altu livellu d'investimentu in u sistema ferroviariu in u paese. RFI hà pianificatu un investimentu di 17 miliardi d'euros. L'investimenti di u Livellu ECTS 2 sò sempre in corso per aumentà a sicurezza è l'efficienza di e linee, è 1,2 miliardi d'euros sò stati attribuiti per questu.

Trenitalia hà pianificatu un investimentu di 4,5 miliardi d'euros per i veiculi novi. NTV hà pianificatu un investimentu di 460 milioni d'euros per i treni d'alta velocità, 8,5 miliardi d'euros per a linea Lione-Torino, è 8 miliardi d'euros per u tunnel di basa di u Brenner in corso. In più di questi, i bisogni di veiculi privati ​​​​di l'operatori di merci è di passageri è l'investimenti in u sistema ferroviariu urbanu cuntinueghjanu.

Hitachi Rail Italy hè una sucietà di ingegneria di trasportu ferroviariu cù sede in Italia chì cuncepisce è produce veiculi ferroviari è di trasportu publicu. Mentre operava sottu a marca AnsaldoBreda, chì era prima affiliata à Finmeccanica, hè stata venduta à a filiale di Hitachi Hitachi Rail in 2015 è hà pigliatu u so nome attuale. Sede in Napuli, a cumpagnia hà vicinu à 2.400 impiegati.

L'Italia hè un paese impurtante in a produzzione è in R&D in sistemi ferroviari, è avemu bisognu di aumentà e nostre relazioni cummerciale, cullaburazioni R&D è esportazioni in u settore di i sistemi ferroviari.

Dr. İlhami Pektaş

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*