KARDEMİR hà ricevutu u Primu Premiu in Produzione Sostenibile

kardemir hà ricivutu u primu premiu in a produzzione sustinibili
kardemir hà ricivutu u primu premiu in a produzzione sustinibili

In i Premii di Prughjetti di Efficienza 2019 urganizati da u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia per sustene i studii di efficienza in l'imprese per aumentà a cumpetitività di u nostru paese è incuragisce i prughjetti realizati in questu campu, KARDEMİR hè stata premiata in u "Large-Scale Enterprise Sustainable". Pruduzzione "Categoria "Indigenizazione di materie prime è aumentà e prestazioni di produzzione sustinibili". Hè stata premiata u primu premiu cù u so prughjettu.

I prughjetti chì vincenu u premiu sò stati determinati in trè categurie: PMI, Grandi Imprese è Public. In u risultatu di a valutazione preliminare è di l'ispezione in situ fatta da auditori indipendenti, a nostra sucietà hè stata scelta cum'è a prima trà 8 finalisti in a categuria "Produzione Sostenibile di Imprese à Grande Scala". I Premii di Prughjettu di Produttività 2019, chì anu u scopu di sustene l'aumentu di a produtividade in l'imprese è cuntribuiscenu à a diffusione di a cuscenza di a produtividade è di esempi di boni pratiche, sò stati distribuiti à i so patroni in una cerimonia tenuta in Ankara KOSGEB Administration.

A nostra Cumpagnia, chì hè ghjunta prima in a Category di Produzione Sostenibile di l'Intraprese à Grande Scala cù u prughjettu di "Indigenizazione di Materie Prime è Aumentà Prestazioni di Produzione Sostenibile", hè stata premiata da u Vice Ministru di l'Industria è Tecnulugia Hasan Büyükdede è u Vice Ministru di a Difesa Naziunale Muhsin Dere. , u General Manager di a nostra cumpagnia Dr. Hüseyin Soykan.

In u so discorsu in a cerimonia di premiazione, u Vice Ministru di l'Industria è Tecnulugia Hasan Büyükdede hà dettu chì u tema di a produtividade hè una rispunsabilità suciale chì ognunu deve cumpiendu per una vita, è hà dichjaratu chì u sviluppu di l'imprese in produtividade aghjunghje forza à a cumpetitività. di u paese. Dichjarà chì 181 di l'applicazioni fatte à i Premii di Produttività sò stati valutati quist'annu, Büyükdede hà dichjaratu chì unu di i motivi più impurtanti per a diffarenza di u sviluppu trà i paesi hè u livellu di cuscenza di a produtividade, è hà nutatu chì a maiuranza di l'imprese cumpetitive hà cuntribuitu à u rinfurzamentu di i paesi.

Riceve u primu premiu da e mani di dui Vice Ministri, u General Manager di a nostra cumpagnia Dr. Hüseyin Soykan, in a so dichjarazione dopu a ceremonia, hà dichjaratu chì KARDEMİR hà pigliatu u palcuscenicu per a prima volta in a Cerimonia di Premiazione di u Prughjettu di Efficienza per a prima volta è hà dettu: "I nostri investimenti è i nostri sforzi per attività di migliuramentu cuntinuu ci anu purtatu stu premiu significativu. Vogliu ringrazià tutti i mo culleghi chì anu cuntribuitu à u prugettu è vogliu a continuazione di tali prughjetti ". "Hè pussibule solu per e cumpagnie di aumentà a so cumpetitività attraversu l'efficienza. In Kardemir, aumentendu a nostra capacità di produzzione, aumentemu ancu a nostra gamma di prudutti cù prudutti d'alta tecnulugia à valore aghjuntu. Ma a cosa principal hè di aumentà l'efficienza in tutti i prucessi di produzzione è di ottene u massimu efficienza cù costi minimi. Se ùn pudemu micca uperà e nostre imprese in modu efficiente, ùn pudete micca cumpete è participà à u mercatu in l'industria siderurgica, chì hè unu di i settori induve a cumpetizione hè a più intensa ". Dicendu chì era assai significativu per ellu chì avemu ricivutu u primu premiu, soprattuttu in a categuria di produzzione sustinibili, Soykan hà dettu: "Avà aspittà chì stu successu da tutta a mo squadra sia sustinibili".

In 2015, a nostra sucietà hè stata premiata u sicondu postu in a categuria di Migliuramentu di Prucessu à Grande Scala cù u "Prughjettu per Aumentà l'Efficienza Operativa di a Laminazione Continua", è u terzu postu in a "Aumentu di a Qualità è di l'Efficienza di a Produzione in u Profilu Ferroviariu". Rolling Mill Project" in 2018.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*