Yavuz Sultan Selim Bridge Vendutu à i Cinesi per 688 Million Dollars

Yavuz Sultan Selim Bridge hè statu vindutu à i Jinn per un milione di dollari
Yavuz Sultan Selim Bridge hè statu vindutu à i Jinn per un milione di dollari

Un cunsorziu cù un capitale di $ 688.5 milioni, custituitu da e cumpagnie cinesi China Merchants Expressway, CMU, Zhejiang Expressway, Jiangsu Expressway, Sichuan Expressway è Anhui Expressway, aspirava à acquistà 51 per centu di IC İçtaş, chì hè rispunsevule per a custruzzione è l'operazione di u ponte Yavuz Sultan Selim.

Dopu chì l'italianu Astaldi hà dumandatu à u Cunsigliu di a Cumpetizione per u trasferimentu di u 3rd Bosphorus Bridge and Marmara Motorway Investment shares à IC İçtaş, a Chinese Jiangsu Expressway Co. Una dichjarazione hè stata ancu fatta da Sicondu a dichjarazione, Jiangsu Expressway è i so cumpagni, cumprese Zhejiang Expressway è China Merchants Expressway, stabilisceranu unità per l'acquistu d'oltremare. Queste unità, chì eranu previste per esse stabilite in Hong Kong, anu da cumprà 51 per centu di una cumpagnia di custruzzione in Turchia.

In u risultatu di e negoziazioni, 51 azioni di Yavuz Sultan Selim Bridge, per a quale u partenariatu İçtaş-Astaldi hè rispunsevule per a custruzzione è l'operazione, sò stati venduti à un cunsorziu cinese guidatu da China Merchants Expressway cù una participazione di 31 per centu. U gruppu cinese injecterà 688 milioni di USD di capitale in a cumpagnia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*