A carta di Istanbul serà in u centru di Smart Istanbul

istanbulkart serà in u centru di smart istanbul
istanbulkart serà in u centru di smart istanbul

Partendu cù u scopu di fà Istanbul una di e cità più intelligenti in u mondu, a nova gestione di IMM automatizà a vita urbana, è farà Istanbul Card, una di e carte più usate in Turchia, valida in tutti i campi, è inizià una prugramma di furmazione per furmà dece mila ghjovani dirigenti. .

I cinque nomi chì gestiscenu i prucessi informatichi di l'IMM si sò riuniti ieri à a sessione "Smart Cities" in u scopu di u 13e Cungressu Informaticu di Istanbul. In u cungressu urganizatu da l'Associazione Turca di Informatica è l'Università Bahçeşehir, u moderatore di a sessione era u Capu di Dipartimentu di Trattamentu di l'Informazione IMM Dr. Erol Özgüner hà fattu. I parlanti di a sessione sò BELBİM A.Ş. Direttore Generale Yücel Karadeniz, ISTTELKOM A.Ş. Direttore Generale Nihat Narin, ISBAK A.Ş. Direttore Generale Esat Temimhan è UGETAM A.Ş. Direttore Generale Prof. Dr. Ibrahim Edin.

Se ùn ci hè micca infrastruttura, ùn ci hè micca "Smart City" 

Pigliendu u primu pianu in a sessione, ISTTELKOM A.Ş. U direttore generale Nihat Narin hà dettu chì ISTTELKOM A.Ş. furnisce i fundamenti necessarii per "Smart Cities". Narin hà dettu: "Presentemu l'elementu più impurtante chì pò aiutà l'automatizazione di a vita di a cità o a realizazione di l'"Industria 4.0".

Narin hà dettu: "Per capisce l'impurtanza di u travagliu chì facemu, avemu bisognu di capiscenu a Terra. L'infrastruttura di telecomunicazioni in u mondu carrica novi funzioni. L'infrastruttura bona è perfetta ùn hè più un valore aghjuntu per l'operatori di telecomunicazioni. L'imprese di l'infrastruttura ora facenu stu travagliu ", disse.

Concludendu e so parolle dicendu: "Se ùn ci hè micca infrastruttura, ùn ci hè micca 'Smart City'", disse Narin, "Avemu da mette tutta a nostra sperienza à IMM per assicurà chì l'infrastruttura Telecom pò funzionà bè".

Una nova era hè principiata per Istanbul

Pigliendu u sicondu pianu, ISBAK A.Ş. Dicendu chì una nova era hè iniziata per Istanbul, u General Manager Esat Temimhan hà aghjustatu: "In questu novu periodu, u nostru duvere hè di portà suluzioni intelligenti à i prublemi attuali di a ghjente di Istanbul, per sviluppà suluzioni chì toccanu a ghjente di Istanbul".

ISBAK A.S. Dichjarà chì u 10 per centu di u so staffu svolge attività di R&D, Temimhan hà dettu chì ci sò persone cun master è dutturatu in questa squadra. Temimhan hà dettu: "Pruduce soluzioni intelligenti à i bisogni di a cità significa una 'Smart City'", dicendu chì sò aperti à tutte l'idee è invitatu tutti à cuntribuisce.

Istanbul Card si svilupperà in 2020

Pigliendu a parolla dopu à Temimhan, BELBİM A.Ş. U direttore generale Yücel Karadeniz hà dettu: "A carta d'Istanbul hè stata aduprata cum'è carta di trasportu finu à oghje. Trasformemu sta carta di trasportu mettendula in u centru di a vita di a cità. Dichjarà chì ci sò 20 milioni di carte di Istanbul attive, Karadeniz hà dettu chì sta carta ùn hè micca solu aduprata da i residenti di Istanbul. Dichjarà chì stu numeru hè duie volte più grande di u numeru di carte di u più grande bancu di Turchia, Karadeniz hà dichjaratu chì u valore attuale di Istanbul Card hà righjuntu 3 miliardi di dollari.

Sicondu Karadeniz, Istanbul Card serà validu in i grandi mercati, caffè è catene in a cità in a prima mità di u 2020, è shopping serà pussibule cù Istanbul Card. Hè statu dichjaratu chì a Carta d'Istanbul, chì hè prevista per fusione cù a Carta di u Museu, diventerà una carta di cità.

Ùn sapemu micca ciò chì simu

UGETAM A.S. Direttore Generale Prof. Dr. İbrahim Edin hà dettu chì ùn avemu micca abbastanza infurmazione nantu à Istanbul. prof. Dr. Edin hà dettu: "Ùn hè micca cunnisciutu quale pipa va induve è quandu a valvula di a pipa hè stata servita per l'ultima volta in a penisula storica. In u risultatu, ùn sapemu micca ciò chì simu à pusà oghje. Ùn sapemu micca chì risichi facemu da u latu di u terrimotu, da u latu di u gasu naturale è di l'acqua ", è hà signalatu l'impurtanza di fà un inventariu. Dichjarà chì UGATEM A.Ş. Dr. Edin hà annunziatu chì u "Programma di furmazione di i ghjovani dirigenti" serà lanciatu per circa 10 mila giovani talenti.

I dati di Istanbul diventanu aperti

Parlendu à a fine di i discorsi, u Dr. Özgüner hà dichjaratu chì una piattaforma "Big Data" hè necessaria per gestisce tutte queste iniziative. Nutendu chì in questa fase, l'integrazione nantu à questu tema hè stata ottenuta in IMM, Dr. Özgüner hà dettu chì u prossimu travagliu hè di fà sensu di sta dati è dopu aduprà in suluzioni.

Dicendu chì l'oliu è l'oru di a nova era hè cunsideratu cum'è dati, Dr. Özgüner hà ancu datu a bona nova chì sta dati di Istanbul diventeranu "Open Data" cù un studiu realizatu in "Zemin Istanbul".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*