U Trenu Naziunale serà nantu à i Rails l'annu prossimu

u trenu naziunale serà nantu à i rails l'annu prossimu
u trenu naziunale serà nantu à i rails l'annu prossimu

Unu di i treni d'alta velocità più veloci di Turchia hè intrutu in paese tranquillamente è ghjunghje à a capitale Ankara a settimana passata. U trenu hà ancu passatu per Arifye in u so primu viaghju. Mentre i presidenti di u sindicatu facianu una dichjarazione annantu à u sughjettu, u presidente di a succursale di l'Unione Demiryol İş, Cemal Yaman, hà dettu: "Avemu pussutu ottene risultati megliu è accelerà se ci focalizemu nantu à a nostra propria pruduzzione invece di cumanda da Germania".

U Bosphorus Express, chì risponde à i bisogni di trasportu trà Ankara è Sakarya in e stazioni intermedie induve i Treni d'Alta Velocità ùn si fermanu, hè ghjuntu à Arifiye in u so primu viaghju. I treni d'alta velocità, alcuni di i quali eranu furniti da i fabricatori domestici, sò stati pruduciuti in Germania. In quantu à i treni da esse consegnati in Turchia cum'è 12 sette è e linee di treni d'alta velocità esistenti, Yunus Yener, presidente di a Camera di Ingegneri Meccanici TMMOB, dichjara chì i treni da Germania sò di bona qualità è enfatiza chì ùn ci hè micca prublema cù u treni.

Yener hà dettu: "Sapemu chì ùn ci hè micca prublema cù questi treni. Quessi sò treni chì ponu accelerà sin'à 350 km / h. Tuttavia, a nostra linea Konya hè una linea cù una vitezza di 300 km / h. L'altri linii sò linii di 250 km. Per ragioni di sicurità, a velocità di 250 km / h pò esse fatta nantu à sti linee di 300 km è u trenu di trenu ùn parte micca da a strada. Tuttavia, ci hè un valore chjamatu accelerazione di cunfortu di u passageru. Stu valore d'accelerazione di cunfortu pò esse datu, per esempiu, da a capacità di u passageru di beie tè senza spilling da a tazza. Dunque, secondu l'accelerazione di cunfortu, i treni d'alta velocità viaghjanu à 250 km / h ". disse.

Naziunale è lucale

Hüseyin Kaya, Sicritariu Generale di l'Unione Demiryol İş, hà criticatu l'acquistu di i treni citati da a Germania. Kaya, "Turkey Wagon Sanayi A.Ş. hà travagliatu per a produzzione di treni elettrici naziunali per un tempu. Un trenu cù una vitezza di 160 chilometri hè statu custruitu. In seguitu, diversi cambiamenti sò stati fatti è a vitezza di u trenu in quistione hè stata aumentata à 225 chilometri. Hè statu annunziatu chì serà nantu à i rails in 2020. Ùn sapemu micca perchè stu trenu ùn era micca previstu per esse preparatu ", disse.

E linee sò novi, u persunale manca

Cemal Yaman, chì hà servitu cum'è presidente di filiale di u Sindicatu di i Ferroviari in Sakarya, induve Turchia Vagon Sanayi A.Ş. SözcüHà fattu valutazioni nantu à u prughjettu di u trenu è a linea di trenu d'alta veloce à . Yaman hà dettu chì l'alta velocità ùn pò esse fatta nantu à a strada trà Istanbul è Eskişehir. Yaman hà dichjaratu chì ùn era micca necessariu cumprà treni da Germania capace di accelerà finu à 300 chilometri.

Yaman hà dettu: "Dopu Eskişehir, una operazione efficiente emerge à una velocità di 250 chilometri. Per quessa, i treni chì ponu accelerà 300-350 chilometri ùn sò micca necessarii in questa fase. Producemu u nostru trenu domesticu è naziunale cù u prughjettu EMU in Sakarya. Serà nantu à i rails l'annu prossimu. Puderà accelerà finu à 225 chilometri. Se ci focalizemu nantu à a nostra propria pruduzzione invece di cumanda da Germania, pudemu avè megliu risultati è accelerà ".Sözcü)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*