A flotta di traghetti İZDENİZ si espande

A flotta di traghetti di vittura si espande in u trasportu marittimu Izmir
A flotta di traghetti di vittura si espande in u trasportu marittimu Izmir

A Municipalità Metropolitana di Izmir allarga a so flotta esistente in u scopu di u so scopu di migliurà u trasportu marittimu. U primu di i battelli di vittura per esse messu in serviziu quist'annu hè statu lanciatu in Tuzla cù una ceremonia.

In u scopu di aumentà a parte di u trasportu marittimu in u trasportu urbanu, a Municipalità Metropolitana di Izmir mette in serviziu dui novi battelli di vittura quist'annu. U primu di i battelli in custruzzione in Tuzla, Istanbul, hè statu lanciatu cù una ceremonia ieri.

L'equipaggiu di a nova nave, chì hà una capacità di 322 passageri, 51 veiculi, 18 biciclette è 10 motociclette, serà finita nantu à u mare è serà mandata à İzmir. U novu battellu di vittura navigherà trà Üçkuyular è Bostanlı in İzmir in maghju. A seconda nave, chì pò ghjunghje à una vitezza di circa 22 chilometri (12 nodi) per ora, hè prevista à scuntrà a Baia di İzmir in Novembre.

Ottu navi da cumprà in trè anni

Parlendu à a ceremonia di lanciamentu di u battellu di vittura, u Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di İzmir Dr. Buğra Gökçe hà dettu chì l'approcciu di u Municipiu Metropolitanu à u trasportu hè basatu annantu à u sviluppu di u sistema ferroviariu, aumentendu u trasportu publicu è riducendu l'emissioni di carbonu. "I metro chì avemu custruitu è ​​​​cerchemu di custruisce senza sustegnu di u guvernu sò ancu un'indicazione di a nostra determinazione à ghjunghje à sti trè scopi. Ci sò 16 navi da crociera è trè battelli in a nostra flotta navale. Buğra Gökçe, chì hà dettu chì ci avvicineremu più vicinu à u nostru scopu di aumentà a parte di u trasportu marittimu in a cità, cù dui novi battelli di vitture per esse messi in serviziu quist'annu, hà ringraziatu tutti quelli chì anu cuntribuitu à a custruzzione di a nave.

U Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di İzmir, Buğra Gökçe, u Vice-Segretariu Generale Eser Atak, u Capu di u Dipartimentu di Trasportu Mert Yaygel, i funzionari di u cantiere navale Çelik Trans è i burocrati pertinenti anu assistitu à a cerimonia tenuta in u cantiere navale Çeliktrans in Tuzla.

U populu di Izmir darà u nome di a nave

A nave, chì u nome serà determinatu da un sondaghju chì serà participatu da a ghjente di Izmir per mezu di e social media, hè stata lanciata dopu à u tagliu di nastri, cù l'applausi di i travagliadori è l'innu di İzmir. A pianificazione di aghjunghje sei navi più à a so flotta in 2021 è 2022, a Municipalità Metropolitana di Izmir hà inclusu in u so pianu strategicu per aghjunghje ottu navi novi à a so flotta per u 2023, cù dui battelli da esse messu in serviziu quist'annu.

Caratteristiche tecniche di u car ferry
Larghezza: 15,2 m
Lunghezza: 74 m
Pesu: 1323 tunnillati
Potenza: 2 x 1000 cavalli
Velocità: 12 nodi

L'attuale flotta di İZDENİZ

Navi di passageru:

1. Cakabey
2. Nove di sittembri
3. 1881 Ataturk
4. Soma 301
5. Dario Morenu
6. Attila Ilhan
7. Foca
8. Cengiz Kocatoros
9. Gursel Aksel
10. Dissi Altınordu
11. Vahap Özaltay
12. Metin Oktay
13. Viaghju
14. İhsan Alyanak
15. Prof. Dr. Aziz Sancar
16. Bergama (Nastalgia Ferry)

Car ferries:
1. Hasan Tahsin
2. Ahmet Piriştina
3. Kublai

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*