U trasportu publicu Gemlik hè avà più còmode

U trasportu publicu à gemlik hè avà più còmode
U trasportu publicu à gemlik hè avà più còmode

Cù i cuntributi di a Municipalità Metropolitana di Bursa è di Burulaş, 28 microbus recentemente acquistati da a Cooperativa di Operatori di Bus è Minibus Güzel Gemlik sò stati messi in serviziu in una cerimonia. U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà dettu chì, mentre cuntinueghja i so investimenti in trasportu ininterrotti, d'altra banda, cuntinueghja à travaglià per fà i veiculi di trasportu publicu più còmode.

Per impediscenu chì u trasportu ùn sia un prublema in Bursa, a Municipalità Metropolitana si concentra in investimenti fisici cum'è applicazioni di intersezzione intelligenti, ottimisazione di signalazione di u sistema ferroviariu, strade novi, ponti è intersezioni, è, d'altra banda, rende i veiculi di trasportu publicu più attrattivi per citadini. A Municipalità Metropolitana, chì hà cooperatu cù l'operatori privati ​​di l'autobus publicu in questu sensu, hà purtatu 28 novi microbus à u District Gemlik. I veiculi di u pianu bassu, l'ultimi mudelli adattati per l'accessu per i disabili facenu u trasportu in u centru di u distrittu ancu più còmode cù i so equipaghji. U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa Alinur Aktaş, u sindaco di Gemlik Mehmet Uğur Sertaslan, u deputatu di Bursa Zafer Işık è u guvernatore di u distrettu di Gemlik Yaşar Dönmez è i citadini anu assistitu à a cerimonia tenuta in a piazza di a Democrazia di Gemlik u 15 di lugliu per a messa in carica di i novi veiculi.

A qualità hè in crescita

Ricordendu chì u trasportu hè apparsu cum'è un prublema di priorità in i sondaggi publichi chì anu realizatu in Bursa, u sindaco Aktaş hà dettu chì anu dedicatu a maiò parte di u so travagliu à i prughjetti di trasportu per l'ultimi 27 mesi. Ricordendu chì facenu grandi sforzi per rende i veiculi di trasportu publicu più còmode mentre cuntinueghjanu l'investimenti fisici, u sindaco Aktaş hà dettu chì in più di i 28 microbusi messi in serviziu in Gemlik, 13 novi microbus seranu aghjuntu à a flotta Burulaş sta settimana. Dichjarà chì anu ancu urdinatu 20 autobus di 8,5 metri, u sindaco Aktaş hà dettu: "U fondu hè chì aumenteremu a nostra capacità è a qualità cù 33 autobus in i primi mesi di l'annu".

I numeri di u volu radduppianu

Spieghendu i servizii di trasportu publicu chì furnenu in u distrittu di Gemlik, u sindaco Aktaş hà ricurdatu chì ci sò stati un totale di 16 veiculi è 6 linee diverse operate da i subfornitori Burulaş finu à a data, è 14 di sti veiculi sò mudelli 2007, anu piani alti, ùn sò micca climatizzati è ùn sò micca adattati per i disabili. Dichjarà chì sò stati rimpiazzati da 28 microbuses climatizzati, di pianu bassu, accessibili per disabili, u sindaco Aktaş hà dettu: "Cusì, mentre chì 14 viaghji sò stati fatti per ghjornu cù 150 veiculi, cù a nova trasfurmazione, 28 viaghji per ghjornu seranu fatti. cù 336 veiculi. Cusì, l'autobus chì vene à a fermata ogni meza ora vene ogni 15 minuti. In i mesi passati, u novu tribunale è u nostru novu Hospital Statale Gemlik sò stati messi in opera. Avà avemu stabilitu un totale di 1 linee di autobus novi, 3 à u tribunale è 4 à u novu Hospital statale Gemlik. Tutti partenu da a piazza Gemlik. Comu sapete, a linea trà Gemlik è Bursa hè induve i nostri citadini soffrenu di autobus pieni. Avemu largamente risoltu stu prublema. I veiculi di 12 metri operavanu trà Gemlik è Bursa, è ci era un mudellu di sub-operatore è cumissioni per passageru. Avemu cambiatu à u mudellu "per tour", vale à dì, un viaghju à Bursa è un viaghju, invece di per passageru. Cusì, i nostri cummercianti sò stati incuraghjiti à fà più tour. U numaru di viaghji trà Gemlik è Bursa hè aumentatu. "Siccomu u pagamentu diminuirà quandu u numeru mediu di passageri supera i 35 passageri in un veiculu di 42 posti, i nostri cummercianti ùn anu micca affullatu i veiculi, è i nostri passageri anu cuminciatu à viaghjà più comodamente, seduti è cunfortu", disse.

Vennu novi investimenti

Fornendu infurmazioni nantu à l'investimenti di trasportu in u centru, chì hè di grande preoccupazione per l'intera Bursa, u sindaco Aktaş hà annunziatu chì u travagliu nantu à a linea T2, chì si ferma per via di a dumanda di liquidazione di l'imprenditore, inizierà prestu. Dichjarà chì ci hè un travagliu di circa 2-180 milioni di TL nantu à a linea T200, u sindaco Aktaş hà ricurdatu chì feranu l'offerta per un totale di 8100 metri di a linea in questu mese. Enfatizendu chì u so travagliu cuntinueghja per un accessu faciule à l'Hospital di a cità di Bursa, chì hè statu messu in serviziu, u sindaco Aktaş hà dettu: "Cù u sustegnu chì avemu ricevutu da u Ministeru di i Trasporti, compieremu prestu l'offerta per l'estensione di a linea di metro Emek. à l'Ospedale di a cità, chì avemu pianificatu dapoi un tempu. Cù sta linea di 5.4 chilometri, i nostri citadini puderanu andà facilmente à l'uspidale in metro da ogni puntu di a cità. Inoltre, i nostri travaglii stradali per un accessu faciule à l'uspidale cuntinueghjanu. Avemu compiu a tappa di 6,5 chilometri di sta strada di 3 chilometri in totale. L'espropriazioni in quantu à a parte restante sò per esse compie. L'espropriazioni sò solu à 25 milioni di TL. Inoltre, u travagliu di ottimisazione di signalazione chì effettuemu in u metro trà 01:05 di notte è 3,5:2 di a matina cuntinueghja. Cù questu investimentu, i tempi di attesa diminuiranu da 300 minuti à 450 minuti è a capacità di u metro aumenterà da XNUMX mila persone à XNUMX mila persone per ghjornu. "A prima fase di stu travagliu serà messu in opera in ghjugnu", disse.

Ricordendu chì anu risoltu i prublemi di i citadini di più di 65 anni, i parenti di i veterani martirizzati è di i citadini disabili chì ùn eranu micca permessi in l'autobus, rinviati è insultati in Bursa, in u ghjugnu 2018, u sindaco Aktaş hà dettu chì anu pagatu per passageru per u publicu privatu. autobus per ogni citadinu chì avia u dirittu di utilizà gratuitamente, è questu sustegnu Hà aghjustatu chì sò unu di i rari cumuni in Turchia chì cuntinueghjanu e so attività.

U deputatu di Bursa Zafer Işık hà dichjaratu chì u prublema di rinnuvamentu di i veiculi di trasportu publicu hè statu risoltu in Gemlik stessu, ma a municipalità metropolitana hà avutu pacienza è una cuntribuzione impurtante è hà ringraziatu u sindaco Aktaş è a so squadra.

U sindaco di Gemlik Mehmet Uğur Sertaslan hà ringraziatu ancu i cummercianti di a Municipalità Metropolitana di Bursa è a Cooperativa di Operatori di Bus è Minibus Güzel Gemlik chì anu cuntribuitu à stu travagliu chì aumenterà a qualità di u trasportu publicu in Gemlik.

Dopu à i discorsi, a cinta hè stata tagliata è i novi veiculi sò stati messi in funziunamentu, è u sindaco Aktaş hà pigliatu a rota è hà fattu u primu viaghju ellu stessu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*