Per Channel Istanbul Ekrem İmamoğluLettera aperta à

Lettera aperta à ekrem imamoglu per u canale Istanbul
Lettera aperta à ekrem imamoglu per u canale Istanbul

L'avucatu Arif Ali Cangı, chì travaglia in l'Associazione Bar di Izmir, hè u sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul. Ekrem İmamoğluHà scrittu una lettera aperta à Kanal Istanbul nantu à u prugettu. In a so lettera, Cangı hà suggeritu à İmamoğlu di presentà una querela in 30 ghjorni dopu à l'annunziu di u rapportu "EIA pusitivu" nantu à Kanal Istanbul, è hà dettu chì a causa deve esse presentata cù una sola petizione.

A lettera completa chì Cengi hà scrittu à İmamoğlu hè a seguente:

Caru presidente;

Prima di tuttu, vogliu presentà mi in breve; Sò un avvucatu freelance registratu cù l'Associazione di l'Avucati di Izmir per circa 27 anni. Dapoi u mo periodu di stage, sò un avvucatu chì hà travagliatu per a prutezzione di i beni naturali è culturali, u dirittu di campà in un ambiente sanu, chì hè garantitu in l'articulu 56 di a Custituzione è l'accordi di prutezzione internaziunale firmati da Turchia. Sti sforzi, fora di e mo attività prufessiunali di avucatu, sò i travaglii chì facciu cù a rispunsabilità di esse citatinu, una persona chì vive in un tempu di crisa ecologica, per prutege u futuru di u mondu è u dirittu di campà di u presente è generazioni future.

Vi scrivu sta lettera per suggerisce modi è metudi di a lotta legale da esse realizatu contr'à a decisione pusitiva di l'EIA datata 17.01.2020 data à u prughjettu 'Kanal Istanbul', chì hè un prughjettu di demolizione.

Si vede chì simu d'accordu cù e dichjarazioni fatte da voi personalmente è l'attitudine presa da a Municipalità Metropolitana di Istanbul chì u prugettu in quistione hè un "prughjettu di distruzzione". Per d 'altra banda, hè evidenti chì ci sò serii obiezioni suciali à u prugettu in termini qualitativi è quantitativi. Hè raru chì tutti i segmenti di a sucità si riuniscenu in questu modu contr'à un prublema ecologicu. Ci hè una chance chì i travaglii da esse realizati in questu statu pruduceranu risultati chì vanu oltre u "prughjettu di u Canal Istanbul" in modu di difende è prutegge a vita è superà i prublemi di a demucrazia.

Comu hè cunnisciutu, Kanal Istanbul (strutture costiere [porti di yacht, porti di container è centri logistichi], acquisizione di terreni da u mare, U rapportu EIA sottumessu à u Ministeru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione in quantu à u prugettu (cumpresu dragage, impianti di batching di béton) hè statu esaminatu è evaluatu da a Cummissione di Inspeczione è Evaluazione, è una decisione positiva di Valutazione di l'Impattu Ambientale (EIA) hè stata presa.

In novu, cum'è hè cunnisciutu; Ancu se centinaie di persone giuridiche è millaie di citadini si sò opposti à u rapportu EIA finali in u periodu di obiezione chì finisci u 2 di ghjennaghju di u 2020, hè statu annunziatu chì una decisione positiva EIA hè stata presa u 15 di ghjennaghju di u 17, in un cortu periodu di 2020 ghjorni. , senza piglià in contu alcuna obiezione.

Prima di u cambiamentu di u pianu di zoning in quantu à u prugettu hè stata finalizzata, a decisione "pusitiva" hè stata presa nantu à u rapportu EIA cù una rapidità straordinaria è una trascuratezza, è infine, u Ministru di i Trasporti, u Signore Mehmet Cahit Turhan, hà dettu chì "L'offerta Kanal Istanbul serà si terrà quist'annu è u primu scavà serà fattu in l'annu', mostra chì l'amministrazione cintrali pruverà à purtà u travagliu à un fattu compiu.

Ci sò trè elementi basi per assicurà u dirittu di campà in un ambiente sanu è equilibratu, chì hè garantitu da a Custituzione è e cunvenzioni internaziunali. Quessi; u dirittu à l'infurmazione, a participazione à i prucessi di decisione è l'accessu à a ghjustizia. Hè ovvi chì i requisiti di u dirittu à l'infurmazioni è u dirittu di participà à i prucessi di decisione ùn sò micca stati cumpleti in u prugettu Kanal Istanbul, è avemu osservatu i sforzi per neutralizà u dirittu à accede à a ghjustizia, chì hè l'ultima tappa. Dunque, hè evidenti chì u prucessu di litigazione deve esse realizatu "cù a forza è a qualità per impediscenu l'interferenza cù a magistratura".

In questu cuntestu, aghju prisentatu i seguenti suggerimenti à a vostra attenzione è valutazione;

A demanda serà presentata senza 17 ghjorni da a data di l'annunziu di a decisione positiva di l'EIA u 2020 di ghjennaghju di u 30 (lundi 17 di ferraghju 2020). associazioni di avocati, TTB è camere mediche, partiti pulitichi, sindacati, associazioni è altri. e persone giuridiche è millaie di citadini chì si sò opposti à esse presentati cù una sola petizione di demanda,

A coordinazione di stu travagliu da a Municipalità Metropolitana d'Istanbul, a preparazione di u schedariu di casu in a prossima settimana è u weekend cù a Cummissione di Scienza è Di Legge da esse formata. Ci sò parechje camere accademiche, associazioni d'avucati, scientisti è avucati pronti per questu, bastarà una chjama di a vostra Presidenza.

Caru presidente;

L'impattu di stu prucessu, chì serà apertu cù centinaie d'istituzioni è centinaie di millaie di citadini, è chì pò esse chjamatu u « prucessu di u seculu », serà enormu.

In più di u guadagnu di a demucrazia cumuna cum'è u risultatu di l'elezzioni tenute u 31 di marzu è u 23 di ghjugnu di u 2019, sta volta ci sarà un'altra chance assai impurtante di guadagnà impurtanza vitale in quantu à a natura è u futuru di Istanbul. A morale suciale è l'energia chì questu crearà apre a porta à a suluzione di u prublema "Canal Istanbul", è ancu altri prublemi cù a sicurità legale è i metudi demucratici.

Pensu chì sta opportunità storica ùn deve esse mancata.

Vogliu chì i mo pinsamenti è suggerimenti seranu valutati è offre i mo rispetti. (Fonte: T24)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*