Ùn puderà micca viaghjà in aviò è in autobus senza permessu di viaghju.

Ùn puderà micca viaghjà in aviò è in autobus senza permessu di viaghju
Ùn puderà micca viaghjà in aviò è in autobus senza permessu di viaghju

U Ministeru di l'Interior hà mandatu una nova circular à 81 Governatori Pruvinciali riguardanti i voli "Aviò / Bus" in u scopu di "Misure Coronavirus". Di conseguenza, i passageri ùn puderanu micca viaghjà senza un "Permisu di Viaghju" da 06:00 nantu à i voli da esse disposti cù e compagnie aeree.

Sicondu sta circular;

  • I passageri ùn puderanu micca viaghjà senza un permessu di viaghju da 06:00 dumane nantu à i voli da esse disposti per l'aria.
  • Serà essenziale per tutti i citadini di stà in a cità in cui si trovanu, ma quelli chì sò stati riferiti da a decisione di un duttore per via di i so bisogni di trattamentu, quelli chì i so parenti di primu gradu sò morti o malati seriamente, è quelli chì ùn anu micca. avè un locu per stà, soprattuttu in u locu induve sò ghjunti in l'ultimi quindici ghjorni, ponu avè un permessu di viaghju da i Cunsiglii di Permisu di Viaghju è viaghjà in aereu.
  • Quelli chì certificanu da e camere prufessiunali pertinenti chì i bisogni umani di base, limitati à u trasportu aereu, sò inclusi in i prucessi di produzzione è di furnimentu, puderanu viaghjà trà e cità, se cunsiderà appropritatu da i bordi di permessi di viaghju.
  • Ùn ci sarà micca restrizioni à u viaghju di i funzionari publichi di altu livellu è i servitori publichi chì i so servizii sò necessarii in u quadru di e so funzioni.
  • In l'aeroporti induve i voli cuntinueghjanu, i Cunsiglii di Permessi di Viaghju seranu formati sottu a presidenza di l'amministratori civili di l'aeroportu, custituiti da rapprisentanti di Turkish Airlines, u Dipartimentu di Pulizzia è l'operatore di l'aeroportu.
  • I cumitati stabiliti cumincianu à emette permessi di viaghju à i citadini chì rispondenu à e cundizioni specificate da 28.03.2020:20 u 00.
  • Per sparte i documenti di permessu di viaghju emessi cù Turkish Airlines per via elettronica, u sistema necessariu serà stabilitu immediatamente da u Dipartimentu IT di u nostru Ministeru.
  • 199 E misure richieste da i guvernatori è i guvernatori di distrettu per risponde à e richieste di documenti di permessu di viaghju da i Desk di Applicazioni finu à chì u Call Center è u sistema di E-Application di u nostru Ministeru diventanu operativi, cum'è l'aumentu di u numeru di bordi di permessi di viaghju, u so persunale, ecc. serà ricevutu senza ritardu.
  • Da a Direzzione Generale di l'Affari di a Populazione è di a Cittadinanza, serà assicuratu chì abbastanza destinatarii di chjama sò assignati più di 199 numeri di chjama per riceve rapidamente è risponde à e dumande.

In a circular, a caratteristica più basica di l'epidemie di Coronavirus (Covid-19), chì affetta u mondu sanu, hè u cuntattu fisicu, i viaghji aerei, etc. Hè statu enfatizatu chì u virus hè statu trasmessu assai rapidamente è u numeru di persone infettate hà aumentatu assai rapidamente.

Hè statu indicatu in a circular chì u modu più efficace per prevene a diffusione di sta epidemia hè di riduce a mobilità suciale è u cuntattu umanu à l'omu è di assicurà un isolamentu suciale assolutu.

In a circular; Hè statu dichjaratu chì per aumentà l'efficacità di e decisioni prese in linea cù e raccomandazioni di u Ministeru di a Salute è u Cumitatu Scientificu, per prevene a diffusione di u virus è per prutege a salute publica è l'ordine publicu, hè statu decisu di cunnette i servizii d'autobus cù u trasportu di passageri interurbani à u permessu di u Governatore, è l'urdinamentu necessariu sò stati dati à i Governatori.

À questu puntu, i cunsiglii di u Ministeru di a Salute è u Cumitatu Scientificu in quantu à i voli, e riunioni cù u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture è Mr. Rimarchendu chì hè statu decisu di piglià e seguenti misure supplementari cù l'istruzzioni di u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan, e decisioni prese sò state listate cum'è seguente:

I passageri ùn puderanu micca viaghjà senza un permessu di viaghju da 29.03.2020:06 u 00 nantu à i voli da esse organizzati per via aerea. Per quessa, tutte e cumpagnie aeree, in particulare Turkish Airlines, ùn venderanu micca i biglietti à i citadini chì ùn anu micca permessu di viaghju è ùn li permettenu micca di viaghjà in aereo.
Serà essenziale per tutti i citadini di stà in a so cità. Tuttavia, cum'è dichjaratu in a nostra Circular datata 28.03.2020 è numerata 6009;

Riferitu da a decisione di u duttore per i bisogni di trattamentu,
Quelli chì i so parenti di primu gradu sò morti o chì anu una malatia seria,
I citadini chì ùn anu micca un locu per stà, soprattuttu induve sò ghjunti in l'ultimi quindeci ghjorni, puderanu viaghjà per via aereo ottenendu un permessu di viaghju da u Cunsigliu di permessu di viaghju.

Inoltre, quelli chì certificanu da e camere prufessiunali pertinenti chì i bisogni umani di basa, limitati à u trasportu aereu, sò inclusi in i prucessi di produzzione è di furnimentu, puderanu viaghjà trà e cità s'ellu si applicanu à i bordi di permessi di viaghju è sta dumanda hè appruvata. da u cunsigliu pertinente. Ùn ci sarà micca restrizioni à u viaghju di i funziunarii publichi di altu livellu è di i servitori publichi chì anu bisognu di cuntinuà u so serviziu / duvere in u quadru di e so funzioni.

In l'aeroporti induve i voli cuntinueghjanu, i Cunsiglii di Permessi di Viaghju seranu formati sottu a presidenza di l'amministratori civili di l'aeroportu, custituiti da rapprisentanti di Turkish Airlines, u Dipartimentu di Pulizzia è l'operatore di l'aeroportu. I cumitati stabiliti cumincianu à emette documenti di permessu di viaghju à i nostri citadini chì rispondenu à e cundizioni specificate da 28.03.2020:20 u 00.

Serà assicuratu chì u rappresentante di u guvernatore / distrettu di u distrettu, chì serà numinatu per presidià i Cunsiglii di Permessi di Viaghju, hè u pruprietariu di u dispusitivu token autorizatu à firmà elettronicamente in u sistema E-Interior di u nostru Ministeru, preferibbilmente trà i gestori di unità provinciale/distrettuale, escludendu 112 gestori.

Richieste di permessu di viaghju;

Serà dispostu per l'autobus è u viaghju aereo.

Richieste di permessu di i citadini in u scopu;
Desks d'applicazione creati per questu scopu in stazioni d'autobus è aeroporti,
Alo 199 Call Center, chì serà attribuitu da u nostru Ministeru per queste transazzione,
U sistema di e-Applicazione di u nostru Ministeru serà pigliatu.

E dumande di permessu di viaghju saranu valutate da i Cunsiglii per i permessi di viaghju senza ritardu è decise in u quadru di i principii sopra citati.

E dumande di permessu di viaghju decisu; L'applicazioni individuali seranu datu a manu, è i risultati di l'applicazioni telefoniche è elettroniche seranu notificati à i citadini per mail, missaghju o telefonu.

A lista di i citadini chì sò permessi di viaghjà in aereu serà mandata à a guvernazione di a pruvincia induve u volu hè fattu da i Cunsiglii di Permessi di Viaghju.

Per sparte i documenti di permessu di viaghju emessi cù Turkish Airlines per via elettronica, u sistema necessariu serà stabilitu immediatamente da u Dipartimentu IT di u nostru Ministeru. 199 Precauzioni richieste da u guvernatore è i guvernatori di distrettu per risponde à e richieste di documenti di permessu di viaghju da i Desk di Applicazioni finu à chì u Call Center è u sistema di E-Application di u nostru Ministeru diventanu operativi, cum'è l'aumentu di u numeru di bordi di permessi di viaghju, u so persunale, etc. . serà ricevutu senza ritardu.

Da a Direzzione Generale di l'Affari di a Populazione è di a Cittadinanza, serà assicuratu chì abbastanza destinatarii di chjama sò assignati più di 199 numeri di chjama per riceve rapidamente è risponde à e dumande.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*