Stà In Casa Scritta nantu à Luci Rosse In Bozüyük

stà in casa era scrittu nantu à luci rosse rotte
stà in casa era scrittu nantu à luci rosse rotte

"State in casa" hè statu scrittu annantu à tutte e luci rosse in u sistema di signalizazione di u trafficu in u centru di u distrittu di Bozüyük.

A municipalità di Bozüyük hà datu un sustegnu di luce rossa à e chjama di "stà in casa" fatte per prevene è prutegge a diffusione di l'epidemie glubale in u nostru paese. E squadre municipali anu scrittu "stà in casa" nantu à i luci rossi in u sistema di signalazione in diverse strade è strade di u distrittu. I citadini sò avvisati scrivendu "stà in casa" nantu à l'orologio digitale è l'indicatore di gradu situatu in u centru di u distrittu. In Bozüyük, una chjama à "stà in casa" hè ancu fatta in l'annunzii vocali fatti à intervalli frequenti in tuttu u ghjornu. In particulare in l'annunzii à i citadini di più di 65 anni, "Stà in casa hè di vitale importanza per a salute di voi è di i vostri amati", sò aduprate e dichjarazioni "Per piacè ùn esce micca, salvu chì hè necessariu".

Per sensibilizà per a prevenzione di l'epidemie glubale, i testi "state in casa" scritti nantu à a signalazione ùn anu scappatu l'attenzione di i citadini è di i cunduttori. I citadini, dicendu chì u prublema hè impurtante, anu spressu chì sustenenu e chjama à "stà in casa".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*