Cunclusu l'indagine di tendenza di l'aspettativa di coronavirus di l'ESO

L'indagine di tendenza di l'aspettativa di coronavirus di Eson hè cunclusa
L'indagine di tendenza di l'aspettativa di coronavirus di Eson hè cunclusa

L'indagine realizata da a Camera di l'Industria di Eskişehir cù i nostri industriali è chì palesa l'aspettattivi di u mondu cummerciale di Eskişehir in aprile, maghju è ghjugnu hè stata cunclusa.

"Confidami à i Medici Turchi" Mustafa Kemal ATATÜRK

I nostri industriali fiducia in i travagliadori sanitari. Offriamu a nostra gratitudine infinita à elli è e so famiglie.

 "I guadagni tassati sò sacri" 

Travaglieremu ghjornu è notte per purtà Turchia à u puntu chì si merita u più prestu pussibule cù i nostri Industrialisti è Impiegati chì anu sustinutu u sviluppu di u nostru paese per anni. Dopu à u flagellu di u Covid 19, cum'è paese, hè senza dubbitu u nostru più grande desideriu di sceglie "LOCALE" sia in u settore publicu, privatu è in l'acquistu di i cunsumatori finali. Più spurtazioni, menu impurtazioni è u cunsumu di lussu sò i pilastri di l'avvene di u nostru paese.

Eskişehir è Eskişehir Industry sò capaci di fà a so parte bè.

Sicondu i risultati di a nostra indagine; Ancu s'ellu ci hè una atmosfera prudente di inquietudine in e nostre cumpagnie, anu digià ampiu metudi di prutezzione contra e crisi ecunomiche è e cumpetenze per gestisce e crisi. A più grande preoccupazione di e nostre cumpagnie hè di assicurà chì i supporti di u guvernu sò dati à l'imprese chì anu bisognu è veramente meritanu. I nostri industriali cù risorse scarse; Vulemu chì i risorsi di u nostru statu sò usati in u modu più efficau è esse dati à l'imprese chì anu bisognu è meritanu.In i nostri scontri cù i gestori di e nostre imprese, u più impurtante hè chì l'implementazione di e misure ecunomiche pigliate hè tardi. , i criterii ùn sò ancu chjaru, i banche devenu attentu à l'imprese cù alta qualificazione, è e misure ùn anu micca esse sfracicate o distrutte sottu à a burocrazia.

A nostra industria aspetta un sustegnu incondizionatu da u nostru guvernu per almenu 3 mesi.

In particulare durante stu periodu, i rapporti di i nostri rapprisentanti di u settore indicanu chì i mercati in generale sò disturbati in pagamenti, chjusi o riduzzione di cumpagnie, pagamentu di cuntrollu, diminuzione di investimenti, diminuzione di vendita immubiliare, etc. Hè presumitu chì ci sarà un crunch cash per diversi motivi. U più grande desideriu di e nostre imprese, chì pruducenu in tutti i campi da u settore di a custruzione à u settore di l'automobile, l'aviazione, a machina, u metale è l'alimentariu, hè di impedisce l'aumentu di i tassi di disoccupazione è di evità a perdita di persunale qualificatu. In particulare in certi settori, l'automobile, l'aviazione, etc. Hè presumitu chì e dumande ùn saranu micca in pocu tempu.

Basatu annantu à l'entrevista, i più impurtanti reclami di e cumpagnie sò i prublemi in i catene di supply è logistica è a diminuzione di a dumanda in i mercati glubali.

A nostra pruduzzione è cumpagnie di fabricazione sò sottumessi à i tassi, SSI, valutazioni fiscali, etc. annunziati da u statu. esige chì i rinvii sò allargati à tutti i settori. Perchè a più grande abilità in questu periodu era di ottene u valore più impurtante di u nostru paese malgradu tuttu. MANTENU PUTERE DI PRODUZIONE Prestiti senza interessi, KOSGEB supporta per annunzià rapidamente novi pacchetti di supportu in settori strategichi senza chjappà in burocrazia, supporti di cassa per prutege l'impieghi, opportunità di prestitu bancariu basatu nantu à fatture, sconti IVA è pagamentu di crediti VAT è crediti publichi in tutti i settori sò i esigenze di sustegnu di basa di cassa.

Inoltre, hè u più grande desideriu di tutti i nostri industriali è impiegati di finisce a Pandemia di Covid-19 in pocu tempu è di prutege l'imprese chì pruducenu senza danni durante stu periodu. Perchè u putenziale di Turchia hè grande è l'Industria Turca si prepara à batte di novu record d'esportazione in pocu tempu.

I sforzi di i nostri industriali è di l'impiegati annantu à l'anni seranu più forti cù l'assicuranza di u nostru Statu, u nostru paese sbararà di stu prublema u più prestu pussibule è truvà u locu chì merita in u mondu.

VALUTAZIONE DI RISULTATI DI L'ENQUESTA 

(30% di i nostri membri totali anu participatu)

DOMANDA 1:  Truvate e misure / decisioni in relazione à a salute pigliate in quantu à u coronavirus abbastanza?

RISPOSTA 1: Iè: 15,8% No: 38,3% Parzialmente: 45,9%

VALUTAZIONE 1: Mentre i nostri industriali appruvanu e decisioni generale pigliate in quantu à a salute, accunsenu à aumentà a freccia di cuntrolli è à aumentà u numeru di teste. Soprattuttu mentre andemu à traversu stu periodu speciale, i nostri prufessiunali di a salute chì travaglianu ghjornu è notte sò admirabili.Una parte significativa di l'imprese chì anu participatu à a nostra indagine hà manifestatu a so satisfaczione cù e misure pigliate in quantu à a salute. 

DOMANDA 2: Avete pigliatu precauzioni contr'à coronavirus in i posti di travagliu è e fabbriche? Avete un pianu di gestione di crisa?

RISPOSTA 2: Iè: 68,3% No: 4,7% Parzialmente: 27%

VALUTAZIONE 2: Dapoi u 2000, un numeru significativu di e nostre cumpagnie hà fattu passi impurtanti in a salute è a sicurezza di u travagliu. Una parte significativa di e nostre fabbriche anu infrastruttura nova o rinnuvata, è grazia à a cuscenza corporativa, a visione di i dirigenti, a certificazione è a gestione di risorse umane di alta qualità, anu righjuntu i stessi livelli cum'è altre imprese esemplarii in u mondu in l'ultimi 3-5. anni. E nostre cumpagnie, chì eranu digià preparate per l'iniziu di u coronavirus, anu pigliatu precauzioni supplementari è anu pigliatu tutte e precauzioni in e so cumpagnie à un altu livellu. Una parte significativa di e nostre cumpagnie tendenu à creà cumpagnie di u futuru è rapidamente rispettanu e regule legale è di cuscenza. Eskişehir Industry passa cun successu una prova impurtante in questu sensu. Duranti stu periodu, a cuscenza di esse una squadra hà avvicinatu i nostri travagliadori è i patroni è hà datu speranza per l'avvene.

DOMANDA 3: Pensate chì a sucetà hè abbastanza cuscente di u coronavirus è rispetta e decisioni prese ?

RISPOSTA 3: Iè: 8,5% No: 42,3% Parzialmente: 49,2%

VALUTAZIONE 3: L'industria di Eskişehir, in a serietà di e misure chì hà pigliatu, hà vistu chì a listessa cuscenza ùn hè micca sviluppata da 45% in altri segmenti di a sucetà, è in questu sensu, prevede chì una tale necessità hè nata per i prughjetti di sensibilizazione. realizatu in tutti i cumpunenti suciale. Per fà luce nantu à u futuru è quandu pensemu chì tutti sò nantu à a stessa barca, hè assai impurtante per a nostra salute suciale chì e misure applicate in l'industria sò implementate in ogni superficia. Serà assai preziosu per a cuscenza publica per implementà e misure è e migliure implementate da i nostri industriali in e so fabbriche micca solu in termini di salute, ma ancu in tutta a nostra vita. A furmazione chì e nostre imprese è i so impiegati anu ricivutu annantu à l'anni in ogni campu hà sviluppatu a so cuscenza di rispunsabilità è deve esse riflessa in tutta a sucità. 

DOMANDA 4: U travagliu cuntinueghja in u vostru locu di travagliu?

RISPOSTA 4: Iè: 60,8% No: 11,1% Parzialmente: 28%

VALUTAZIONE 4: E nostre cumpagnie cercanu di cuntinuà a so pruduzzione ancu in questi ghjorni difficili per via di u Coronavirus. Una parte significativa di l'industriali cuntinueghjanu à travaglià à tempu pienu o parzialmente, cun grande sacrificiu, per furnisce una vita per i so impiegati è per evità cunsequenze cum'è a perdita di u persunale è i licenziamenti. Mentre passemu i tempi difficiuli cum'è un paese, i risultati di l'indagine mostranu chì i nostri industriali facenu ogni sforzu per assicurà chì a produzzione ùn si ferma, è piglianu a rispunsabilità per l'unità è a sulidarità è l'ecunumia di u paese.

DOMANDA 5: Truvate e misure ecunomiche pigliate abbastanza ?

RISPOSTA 5: Iè: 7,9% No: 65,6% Parzialmente: 26,5%

VALUTAZIONE 5:

5. Preoccupazioni cum'è u fattu chì e misure ecunomiche pigliate ùn sò ancu implementate cumplettamente, e decisioni di supportu di misure pigliate ùn sò micca capite cumpletamente, a preoccupazione chì certi esempii cattivi chì sò stati sperimentati prima continueranu oghje, è a burocrazia prolongerà u prucessu durante u L'implementazione di e misure è i supporti pigliati, sò prublemi impurtanti per i nostri industriali. Cum'è a Camera di l'Industria di Eskişehir, seguitemu. E dumande chì ricevemu da i nostri membri sò seguite ghjornu per ghjornu è ancu s'è e decisioni sò state pigliate per una parte significativa di elli. , u prucessu di implementazione piglia tempu. Cum'è a Camera di Industria di Eskişehir, travagliemu strettamente cù TOBB in quantu à i prublemi di i nostri membri, e dumande è e misure necessarie da piglià, è i sforzi cuntinueghjanu à risolve in pocu tempu.

DOMANDA 6: U vostru locu di travagliu hè preparatu per u travagliu remoto?

RISPOSTA 6: Iè: 22,9% No: 53.7% Parzialmente: 23,4%

VALUTAZIONE 6: Alcune di e nostre cumpagnie membri seguenu a tecnulugia strettamente è anu l'infrastruttura tecnologica adatta per travaglià remotamente per via di Coronavirus o scenarii peggiori chì ponu accade in u futuru. In ogni casu, una parte significativa di elli ùn hè ancu stata capace di risponde à i requisiti di altu livellu di l'infrastrutture di l'informatica, u software è u hardware. Saria pusitivu se l'urganisazioni favurevuli di l'industriali cum'è KOSGEB piglianu in contu i risultati di sta indagine è furniscenu supporti chì rinfurzanu l'infrastrutture tecnologiche di e nostre imprese u più prestu pussibule.

DOMANDA 7: Aspettate una recessione ecunomica mundiale?

RISPOSTA 7: Iè: 82,5% No: 2,7% Parzialmente: 14,8% 

VALUTAZIONE 7: A preoccupazione più impurtante di a maiò parte di e nostre cumpagnie hè a preoccupazione chì una recessione globale continuarà in l'anni à vene. A pussibilità di una cuntrazione in a dumanda in u mondu sanu in u risultatu di a Pandemia, e dichjarazioni di i dirigenti europei è americani in quantu à a cuntrazione ecunomica; Hè difficiuli per e nostre cumpagnie di creà un budgetu più cunsirvatore, investimenti è piani di cummerciale in quantu à e proiezioni future. Nisuna crescita hè prevista in u mondu è in Türkiye.

DOMANDA 8:  Cumu pensate chì e vostre vendite seranu affettate da l'epidemie in i prossimi 3 mesi?

RISPOSTA 8: Aspettu una diminuzione: 90,5%     

       Mi aspetta un aumentu: 2,6% 

       Ùn m'aspettu micca cambiamentu: 6,9%

VALUTAZIONE 8: E nostre cumpagnie aspettanu una diminuzione significativa di u fatturatu in aprile, maghju è ghjugnu 2020. A cuntrariu di altre crisi finanziarie, l'impattu di a Pandemia Covid19 nantu à l'ecunumia hè duppiu. Ci hè stata una cuntrazione di l'offerta è di a dumanda. A diminuzione di quantità di pruduzzione per via di a pandemia è di e misure pigliate, è ancu di a diminuzione di a dumanda in casa è in l'esteru, anu creatu preoccupazioni chì e nostre imprese anu difficultà in u so fatturatu. è i flussi di cassa.

DOMANDA 9: Chì cambiamentu aspettate in i prezzi di a materia prima per via di l'epidemie in i prossimi 3 mesi?

RISPOSTA 9: Aspettu una diminuzione: 14,4%     

       Mi aspetta un aumentu: 69,1%      

       Ùn m'aspettu micca cambiamentu: 16,5%

VALUTAZIONE 9: Una parte significativa di e nostre cumpagnie chì participanu à l'indagine, quantità di pruduzzione, aumentu di i costi di produzzione, aumentu di u scambiu potenziale, logistica, etc. Per questi mutivi, i prezzi di a materia prima sò previsti per aumentà in u mondu sanu.

DOMANDA 10: Cumu pensate chì i vostri investimenti potenziali seranu affettati da l'epidemie in i prossimi 3 mesi?

RISPOSTA 10: Aghju un pianu d'investimentu, ma pensu à posponà: 58,8% 

                    Aghju un pianu d'investimentu è continueraghju: 13,4%

                    Ùn aghju micca piani d'investimentu: 27,8%

VALUTAZIONE 10: Hè un indicatore impurtante chì una parte significativa di e nostre cumpagnie si preparanu per l'investimentu. Ancu s'è e nostre cumpagnie chì facenu piani d'investimentu in u 2020, chì sò state entrate cù grandi speranze, anu decisu di piantà i so investimenti per avà, aspetta chì e cundizioni è e cundizioni migliurà in a seconda mità di u 2020, l'esportazioni cumincianu à aumentà di novu, è e catene di supply chain. sceglite Turchia cum'è una basa di produzzione indicanu chì l'investimenti ponu torna à l'agenda. In un tali ambienti, l'esistenza di e nostre cumpagnie chì facenu sempre piani d'investimentu o posponendu per avà hè impurtante, postu chì mostra chì l'ecunumia pò esse rinvivita cum'è e cundizioni migliurà. Perchè mostra chì u settore reale di u nostru paese hè dinamicu è praticu, indipendentemente da e cundizioni è e circustanze, è chì tutti i danni sustinuti seranu riparati rapidamente. 

DOMANDA 11: Cumu pensate chì i vostri costi di produzzione seranu affettati da l'epidemie in i prossimi 3 mesi?

RISPOSTA 11: Aspettu una diminuzione: 10,7%    

         Mi aspetta un aumentu: 73,8%       

        Ùn m'aspettu micca cambià: 15,5%

VALUTAZIONE 11: Una parte significativa di e nostre cumpagnie prevede l'aumentu di i costi in u cortu termini di 3 mesi. L'aumentu di i costi di produzzione sò previsti in tutti i settori, in particulare in u settore di l'alimentu, per via di a produzzione di materia prima de-sourced, diminuzione di quantità di produzzione è produtividade, è costi extra creati da a salute è e precauzioni.

DOMANDA 12: Cumu pensate chì l'epidemie affetterà i tassi di l'impieghi?

RISPOSTA 12: Aspettu una diminuzione: 88,8%     

        Mi aspetta un aumentu: : 3,2%     

        Ùn m'aspettu micca cambià: 8%

VALUTAZIONE 12: Una parte significativa di e nostre cumpagnie aspetta una diminuzione di i dati di l'impieghi. Un numeru significativu di i nostri membri piglianu i passi necessarii per evità una diminuzione di l'impieghi è dumandà l'indennità di travagliu di corta durazione. In a ricerca di u settore chì avemu realizatu, tutti i nostri industriali sò cuscenti chì i so impiegati sò u più grande valore. Quasi tutti i nostri industriali pensanu à ùn licenziari i travagliadori. Se a Pandemia di Covid-19 finisce in un periudu di 3 mesi, e nostre cumpagnie, chì sò una famiglia cumpleta cù i so impiegati, anu u scopu di sforzà di mantene u so staffu qualificatu è l'impiegati in e so cumpagnie. E nostre imprese sò state mubilizate cumplettamente soprattuttu per u finanziu finanziariu. sicurità di i so impiegati. Aspittàvanu un sustegnu tutale da u statu in questu sensu. Indubbiamente, u nostru persunale furmatu è l'impiegati sò u nostru più grande risorsu, è sta guerra serà cummattuta inseme in unità, soprattuttu in periodi cusì sensibili. 

DOMANDA 13: Quandu aspettate chì u prucessu torna à a normale?

RISPOSTA 13: 1-3 mesi: 14,8% 

        3-6 mesi: 33,3%            

        6-12 mesi: 22,8%       

        Più di 1 annu: 19%    

        Ùn pò micca dà una stima: 10,1%

VALUTAZIONE 13: Una parte significativa di e nostre cumpagnie predice chì a pandemia di Covid3 finisce in 6-19 mesi. Sicondu i rapporti settoriali ricivuti, e nostre cumpagnie anu fattu piani A è B à cortu termine durante stu periodu.

Per risultati dettagliati di Eskişehir Chamber of Industry Expectation Tendency Survey CLICCA QUI.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*