Dati di u Cummerciu Esteru, di u Cummerciu, di l'Artigiani è di a Cooperativa per Marzu 2020

u cummerciu esteru, u cummerciu, i cummercianti è i dati cooperativi per marzu
u cummerciu esteru, u cummerciu, i cummercianti è i dati cooperativi per marzu

Sicondu GTS, l'espurtazioni sò diminuite da 17,81% in marzu cumparatu cù u stessu mese di l'annu precedente, è ammontanu à 13 miliardi 426 milioni di dollari. In u periodu di ghjennaghju-marzu di u 2020, e nostre esportazioni anu diminuitu da 3,93% è righjunghji 42,8 miliardi di dollari.

A causa di l'epidemie di Covid-19, chì hà affettatu u mondu sanu negativamente sia suciali sia economicamente in marzu, e misure di quarantena à e fruntiere di i nostri paesi vicini, l'Iraq è l'Iran, è a cuntrazione di u mercatu è di a dumanda in i paesi di l'UE eranu i mutivi principali per a calata di e nostre esportazioni in marzu. Questa diminuzione di marzu hà causatu e nostre esportazioni, chì anu aumentatu da 2% in i primi 4,1 mesi di l'annu, per vede una crescita negativa in u periodu di 3 mesi.

Fighjendu à l'ultimi mesi 12, si vede chì e nostre esportazioni anu aumentatu da 0,4% in paragunà à u periodu precedente è hà righjuntu u livellu di 179 billion 98 million dollars. In marzu, e nostre impurtazioni anu aumentatu da 3,13% è righjunghji 18 billion 821 million dollars.

U NOSTRE DÉFICIT COMMERCIAL ESTERA ERA DI 5 MILIARDI DOLLARS IN MARCH

Mentre chì u nostru deficit di u cummerciu esteru hè statu realizatu cum'è 5 miliardi 395 milioni di dollari in marzu, u nostru voluminu di u cummerciu esteru hè diminuitu di 6,76% paragunatu à u listessu mese di l'annu precedente è diventa 32 miliardi 247 milioni di dollari.

In marzu 2020, u rapportu di e nostre esportazioni à e nostre impurtazioni era 71,3%; In u periodu ghjennaghju-marzu, era 76,9%. Per d 'altra banda, quandu l'oru micca trasfurmatu o semi-processatu hè esclusu, u rapportu di l'espurtazioni à l'impurtazioni cresce à 78,2%.

U CAPITOLU CHE ABBIAmu FATTU A PIU EXPORTA IN MARZO hè di novu, "VEHICLES TERRESTRE A MOTORE"

In a sezione "Vehiculi à Motore", e nostre esportazioni anu diminuitu da 31,19% in marzu è ammontanu à 1 billion 741 million dollars. L'altri rùbbriche à quale avemu esportatu u più in marzu eranu "Boilers and machinery" (1 billion 377 million dollars) è "Machines electrical and devices" (705 million dollars), rispettivamente.

A GERMANIA hè U PAESE CHE ESPORTAMU PIÙ

Mentre chì l'Alimagna, i Stati Uniti è l'Inghilterra eranu i paesi à quale avemu exportatu u più in marzu, Germania, USA è Cina anu pigliatu i primi trè posti in impurtazioni. In marzu, i nostri esportatori anu riisciutu à ghjunghje sin'à 205 diversi mercati d'esportazione. In marzu, e nostre esportazioni à i Stati Uniti eranu 11,97% cumparatu cù u stessu mese di l'annu precedente; Hè aumentatu da 6,02% à a Federazione Russa è da 5,79% à l'Olanda.

I NOSTRI 3 PIÙ GRANDI MERCATI DI ESPORTAZIONI COSTITUISCONI 22,1% DI NOSTRE ESPORTAZIONI TOTALI

Sicondu GTS, i primi trè paesi à quale avemu exportatu u più contavanu per u 22,1% di e nostre esportazioni totali di marzu, mentre chì a parte di i primi trè paesi cù quale avemu fattu u più impurtazioni da e nostre impurtazioni totali era 25,7%.

Per d 'altra banda, l'Iraq, l'Italia, a Spagna, a Germania è a Francia eranu i primi 19 paesi cù a più alta diminuzione di l'esportazioni in marzu nantu à a basa di valore cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente per via di u focu di Covid-5. Mentre a parte di questi paesi in e nostre esportazioni totali era di 2019% in marzu 29,50, hè diminuita di 2020 punti à 4,8% in marzu 24,68. Per d 'altra banda, a diminuzione di e nostre esportazioni à questi paesi currisponde à 2% di a diminuzione tutale di 910 miliardi 51,76 milioni di dollari in i nostri esportazioni in marzu nantu à a basa di valore.

In u listessu modu, e nostre esportazioni in i paesi di l'Unione Europea in marzu sò diminuite di 22,26% in paragunà à u listessu mese di l'annu precedente è ammontanu à 6 miliardi 205 milioni di dollari, mentre chì e nostre esportazioni in questi paesi custituiscenu 46,2% di e nostre esportazioni totali.

L'aumentu di l'exportazioni in Venezuela da 2020%, in Pakistan da 136,1%, in Turkmenistan da 35,1% è in USA da 31,5% in marzu 12,0 hà attiratu l'attenzione.

Per i dati di u cummerciu esteru di marzu 2020 Clicca qui

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*