Alerta di Coronavirus in l'Armata Russa

Alerta di coronavirus in l'armata russa
Alerta di coronavirus in l'armata russa

Sicondu a dichjarazione fatta da e Forze Armate Russe, u numeru di suldati chì anu pruvatu pusitivu per COVID-19 hà righjuntu 901 finu à a data.

In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì 19 suldati chì anu pruvatu pusitivu per COVID-324 sò stati trattati in l'uspidale affiliatu à u Ministeru di a Difesa Russu, 176 in diversi centri medichi è 6 in istituzioni mediche civili. Hè statu annunziatu chì 395 persone eranu in quarantena in casa.

Sicondu l'infurmazioni furnite da Sputnik, COVID-779 hè statu rilevatu in 192 studienti in università militari in Russia è in 19 persone, cumpresi i maestri è i maestri in i licei militari.

COVID-19 in Russia

Finu a data, un totale di 68.622 casi di coronavirus sò stati cunfirmati in Russia è 5.568 pazienti sò stati trattati è recuperati.

Sicondu l'ultimi dati publicati da a Russia, ci sò stati 19 morti per via di COVID-615 in tuttu u paese.

In l'ultime 24 ore, 312 pazienti si sò recuperati da COVID-19, una malatia causata da COVID-19, in Mosca, u sindaco di Mosca Anastasia Rakova hà dettu sabbatu.

Rakova hà dettu: "U numeru di persone chì si ricuperanu hè aumentatu rapidamente in l'ultimi ghjorni. In l'ultime 24 ore, 312 persone si sò recuperate dopu avè ricevutu trattamentu per coronavirus. "Un totale di 3.047 persone si sò recuperate da l'infezione".

Questu hè un numeru record di pazienti recuperati in un ghjornu. U record precedente hè statu stabilitu u 24 d'aprile cù 287 pazienti recuperati.

A lotta di l'armata contr'à COVID-19 Cuntinueghja

America

Hè cunnisciutu chì più di 100 marinari nantu à u USS Kidd (DDG-18) anu testatu pusitivu per u virus, u numeru di casi per via di COVID-19, chì emerge nantu à u trasportatore di aerei Roosevelt, hà superatu 550 è a prima morte hè accaduta in u nave.

Sudafrica

U presidente sudafricanu Cyril Ramaphosa hà previstu di implementà più di 73.000 suldati per aiutà à rinfurzà una quarantena di coronavirus in tuttu u paese, u Ministru di a Difesa sudafricanu hà dettu.

Ancu s'ellu ùn hè micca chjaru quantu persunale di l'Armata Sudafricana hà cuntrattu COVID-19, hè pussibule chì l'armata, chì piglia un rolu attivu in a lotta contru u virus, hè stata affettata da u virus, postu chì ci sò 3.465 coronavirus. casi è 58 morti in u paese.

Corea di Sud

Hè infurmatu chì da 3,496 casi signalati dapoi i testi pusitivi in ​​l'esercitu annunziati à a fini di ferraghju in Corea di u Sud, 990 suldati sò stati trattati cun successu per COVID-19 è anu sopravvissutu à a malatia.

In a nutizia chì avemu spartutu cun voi u 25 di ferraghju 2020, ci era infurmazione chì u Ministeru di a Difesa di Corea di u Sud hà cunfirmatu chì u coronavirus hè statu rilevatu in 11 militari.

France

Sicondu l'ultime informazioni trasmesse da i media francesi, 19 di 1.760 marinari anu testatu pusitivu per coronavirus durante a quarantena imposta à u traspurtadore Charles de Gaulle per via di a pandemia di COVID-1.046.

Quasi dui terzi di l'equipaggiu anu pruvatu pusitivu.

Paesi Bassi

Hè cunnisciutu chì u viaghju hè statu annullatu quandu unu di i membri di l'equipaggiu hà pruvatu pusitivu in u sottumarinu di a Marina Olandese chì era per andà in serviziu.

Chì Precauzioni piglianu a Marina Turca è e Forze Armate Turche contr'à COVID-19?

E misure in e Forze Armate Turche in a lotta contru l'epidemie di coronavirus sò à u più altu livellu. Un cuncettu strategicu hè implementatu in u Cumandamentu di e Forze Navali, chì passa a maiò parte di u so tempu in mare.

Per cuntribuisce à a sicurità di u paese, un certu nùmeru di fregate, battelli d'assaltu, corvette è sottumarini sò stati navigati è e so rilazioni cù a terra sò state tagliate.

E misure sò cumpletamente implementate è supervisate in casa è à l'esteru attraversu u Centru di Combattimentu Coronavirus (KOMMER) stabilitu à u Ministeru di a Difesa Naziunale. I livelli di implementazione di e misure pigliate in e Forze Armate Turche (TAF) sò monitorati, e misure da piglià contr'à i casi pussibuli, i piani medichi è i pussibuli suluzioni sò sviluppati, è tutti questi prucessi sò gestiti da KOMMER.

Inoltre, u Comandamentu di e Forze Alleate di a NATO in Turchia / Izmir (LANDCOM) è l'autorità turche anu pigliatu misure cumune cù e Forze Armate Turche per furnisce un ambiente di travagliu più sterile per via di u focu COVID-19.

I veiculi militari, l'equipaggiu è l'equipaggiu in l'inventariu di i Cumandamenti di a Forza sò disinfettati contr'à u virus COVID-19. I prucessi di disinfezione sò realizati meticulosamente in tutti i spazii cumuni in e nostre unità. (Fonte: defenseturk)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*