Perchè l'anziani sò in risicu per Covid-19?

perchè l'anziani sò in risicu di covid
perchè l'anziani sò in risicu di covid

Ricurdà chì e pèrdite funziunali ponu esse sperimentate, in particulare in e persone di più di 65 anni, ancu s'ellu ùn ci hè micca una malatia crònica accumpagnata, u Specialista di Medicina Interna Prof. Dr. Yaşar Küçükardalı hà dettu chì queste perdite cù l'età facenu a persona vulnerabile à e malatie.

L'anziani sò in u primu locu trà i fatturi di risicu per l'infezione da Covid-19. Ricurdà chì e pèrdite funziunali ponu esse sperimentate, in particulare in e persone di più di 65 anni, ancu s'ellu ùn ci hè micca una malatia crònica accumpagnata, u Specialista di Medicina Interna Prof. Dr. Yaşar Küçükardalı hà dettu chì queste perdite cù l'età facenu a persona vulnerabile à e malatie.

In u nostru paese, e persone di più di 65 anni chì anu passatu stu prucessu in casa per via di u curfew sò in u gruppu di risicu per l'infezione da Covid-19. In novu, u risicu pò aumentà in spazii cum'è case di anziani è case di anziani, chì sò unu di i lochi induve stu gruppu di età campa inseme, cum'è ci pò esse risicu di cuntattu. Tuttavia, Yeditepe University Kozyatağı Hospital Internal Medicine Specialist Prof. hà dettu chì a stampa hè abbastanza bona in questu sensu in u nostru paese. Dr. Yaşar Küçükardalı hà dettu: "Ùn ci hè micca una nutizia negativa annantu à 36 mila anziani chì vivenu in case di anziani è case di anziani in u nostru paese, per fortuna, finu à avà. Questu ci mostra chì i nostri anziani è anziani sò curati cù cura, sia in case di cura privati ​​​​è in case di cura di u publicu è di fundazioni ". disse.

"L'ETA' BIOLOGICA È IMPORTANTE"

Fornendu infurmazioni nantu à u cursu di Covid-19 in l'anziani, u Prof. Dr. Küçükardalı hà dettu chì u puntu più impurtante in questu puntu hè l'età biologica di a persona piuttostu chè l'età cronologica, è hà dettu:

"L'anzianu hè in realtà un prucessu fisiulogicu. Quandu avemu invechjatu, i perditi parziali anatomichi, funziunali è biologichi sò in i nostri organi è sistemi, ma ùn deve esse scurdatu chì; L'anziane fisiologica ùn face micca dipende di l'altru è a vechja hè una cundizione relative. Certi anu 80 anni, ma sò sani cum'è una persona di 50 anni, mentre chì altri anu 50 anni, ma i so corpi sò purtati cum'è una persona di 80 anni. Ciò chì importa hè l'età biologica ".

PERSONE OLTRE 65 ANNI DI PERdite FUNZIONALI

In a valutazione di età cronologica, u limitu di età di 65 hè accettatu. L'età trà 65-75 sò chjamati "giovani", quelli trà 75-85 sò chjamati "mediu", è quelli più di 85 sò chjamati "avanzati". prof. Dr. Sicondu l'infurmazioni datu da Yaşar Küçükardalı, ancu s'ellu ùn ci hè micca una malatia cronica accumpagnata in e persone di più di 65 anni, e duie pèrdite funziunali sò sperimentate è u sistema immune hè debilitatu. Sia l'immunità naturale sia l'immunità acquistata si debilitanu cù l'età. Meno esposizione à u sole. A causa di varii ragioni, una nutrizione inadeguata, una diminuzione di u numeru di cellule immune è l'anzianu ghjucanu un rolu in questu.

PERdite FUNZIONALI FANNU VULNERABILI L'anziani

Specialista in Medicina Interna di l'Hospital di l'Università di Yeditepe, chì hà riassuntu e caratteristiche chì facenu l'individui anziani più risichi in l'epidemie di Covid-19, principalmente per avè malatie croniche, invechjamentu biologicu è indebolimentu di u sistema immune. Dr. Yaşar Küçükardalı cuntinuò e so parolle cusì;

"U conte di limfociti di una persona di 40 anni ùn hè micca uguali à quellu di una persona di 80. In novu, l'immunità naturali di un individuu di 40 è di 80, chì hè. , a capacità di u corpu per cumbatte i microorganismi, ùn hè micca listessa. Hè naturali per pèrdite funziunanti à accade cù l'età. Per esempiu, a capacità di filtrazione di i nostri rini diminuite da 40 ml annu dopu à l'età di 1. Normalmente sta tarifa hè 120 ml per minutu. In ogni casu, ùn pò micca esse espertu di esse 80 ml in un individuu di 120 anni. Dunque, i perditi funziunali chì si trovanu cù l'età avanzata ponu rende a persona fragile. Per via di questi effetti, u risicu di malatie aumenta in l'anziani. A summa di perditi funziunali sperimentati in l'organi è i sistemi in l'anziani ùn aumenta micca matematicamente, ma piuttostu un incrementu acceleratu. L'effettu tutale hè assai più altu di l'aspittatu. Pudemu exemplificà cusì: In un individuu anzianu chì a pressione di sangue hè pocu sottu. nurmale, ci sarà cunfusione, perdita di equilibriu, u risicu di caduta aumenta, per via di l'osteoporosi.Ci hè una alta probabilità di frattura, u tempu di guariscenza di a frattura hè longu, u periodu longu di lettu aumenta u risicu di ulcere di pressione. in questu modu, un effettu domino hè osservatu ".

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*