U primu trenu d'esportazione chì passa per Marmaray hè ghjuntu in Germania

U primu trenu d'esportazione hè ghjuntu in Germania cù a linea Marmaray.
U primu trenu d'esportazione hè ghjuntu in Germania cù a linea Marmaray.

Mars Logistics hà inclusu a linea Marmaray in u trasportu ferroviariu u 15 di maghju, facendu un primu in Turchia. Cù Marmaray, u primu trenu d'esportazione hè ghjuntu in Duisburg, Germania.

U trenu, chì partì da Eskişehir Bozüyük cù 19 vagoni è 34 containers, hà passatu per Marmaray u 15 di Maghju trà 01:10-01:37. A ceramica, i prudutti bianchi, a gomma è i materiali di pulizia sò stati purtati in u trenu. HalkalıI carri naziunali pruduciuti in Turchia sò stati utilizati nantu à u trenu, chì ghjunsenu in Duisburg, Germania, seguitu a strada di Kapikule, Bulgaria, Serbia, Croazia, Ungheria è Austria.

"Marmaray karayolundaki sorunları ortadan kaldıracak"

Gökşin Günhan, Membru di u Cunsigliu di Amministrazione di Mars Logistics, chì hà dichjaratu chì includendu Marmaray in i servizii di trasportu ferroviariu, prevede una diminuzione di i prublemi derivanti da u trasportu stradale, hà dichjaratu ch'elli sò fieri di esse a prima cumpagnia chì include a linea Marmaray. in a reta di trasportu, è chì pensa chì l'industria si spostà sempre più à i servizii di trasportu intermodale è ferroviariu. Günhan hà dettu: "Cum'è Mars Logistics, avemu sempre statu sensibili à l'ambiente. Avemu inclusu a linea Marmaray in i nostri servizii di trasportu ferroviariu, chì risparmia u tempu è riduce l'emissioni di diossidu di carbonu. U nostru primu trenu d'esportazione da Turchia à l'Europa partì u 15 di maghju è u nostru trenu hè ghjuntu in Europa. disse.

"Koronavirüs demiryolunun önemini bir kez daha gösterdi"

Sottulineendu chì Mars Logistics hà da cuntinuà à trasportà carichi in Europa in un modu più ecologicu, cuntinuendu à aduprà a linea di Marmaray, Günhan hà dichjaratu chì u scopu di riduce i prublemi di trasportu cù i benefici di u trasportu ferroviariu. Enfatizendu l'impurtanza di amparà e lezioni da l'insignamenti di u coronavirus, Günhan hà dettu: "Avemu avutu un Pianu di Continuità di l'Affari prima di l'epidemie di coronavirus, ma l'epidemie ci hà dimustratu l'impurtanza di u trasportu ferroviariu è intermodale, chì risparmia tempu in ritardi in u trasportu è a congestione. à e porte di cunfini in u trasportu stradale ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*