A Più Grande Depressione Globale di l'Ultimu Seculu hè à a Porta

A più grande depressione glubale di u seculu passatu hè à a porta
A più grande depressione glubale di u seculu passatu hè à a porta

EGİAD L'Associazione Giovani Imprenditori di l'Egeu cuntinueghja à tene i so seminarii, chì ùn puderia micca tene fisicamente per via di Covid 19, cum'è webinars. unu di i più forti urganisazione non-guvernamentale in Turchia. EGİADL'ultimu invitatu di Kadir Has Università di Relazioni Internaziunali Dipartimentu Lecture, Espertu di Politica Estera, Politicu è scrittore Soli Özel.

"Tuttu ferma cum'è prima? Serà completamente diversu ? I rapprisentanti di u mondu cummerciale anu mostratu un grande interessu in u seminariu intitulatu. Hà fattu u discorsu di apertura di l'avvenimentu moderatu da u membru di u Cunsigliu Baran Kayhan. EGİAD U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, Mustafa Aslan, hà dichjaratu chì Covid-19, oltre à esse un prublema di salute, hà avà causatu una crisa globale, ecunomica è suciale, è in questu cuntestu, i sforzi di gestione di crisa in u mondu cuntinueghjanu à piena velocità.

Crisi di Salute Trasformata in Crisi Finanziaria

Rimarchendu chì l'epidemie glubale hà causatu u sistema ecunomicu è finanziariu, chì avia digià avutu prublemi, "metastasize". EGİAD U presidente Mustafa Aslan hà dettu: "E misure pigliate per prutege a salute publica ponu riduce a mobilità ecunomica è risicà u benessere finanziariu di i citadini è di l'istituzioni. I sfidi di liquidità è di solvibilità chì aumentanu rapidamente sò scuzzulate assai industrie, malgradu i sforzi di i guverni è di i banche cintrali per assicurà u funziunamentu di i sistemi finanziarii. "L'incertezza cumpleta di l'effetti di stu prucessu nantu à u pruduttu grossu è l'impieghi indebolisce a fiducia in u mondu cummerciale è trasforma una crisa di salute in una crisa finanziaria", disse.

A più grande perdita di redditu globale in l'ultimu seculu

In riferimentu à l'analisi fatta da McKinsey Global Institute, una di e principali imprese di cunsulenza in u mondu, EGİAD Enfatizendu chì e misure pigliate contr'à u virus causanu a più grande diminuzione di u redditu di e persone in l'ultimu seculu, u presidente hà dettu: "Cù a diminuzione di l'attività ecunomica in Europa è in l'America in u trimestre, hè previstu chì ci sarà assai più grande. perdita di ingressu chè a perdita di ingressu sperimentata in a Grande Depressione in u 1929. " . Custruì a resilienza in fronte à queste sfide hè una necessità vitale. A gestione di u cassa hè di grande impurtanza in i prublemi à cortu termini, cum'è a liquidità è a solvenza. Tuttavia, l'imprese anu bisognu di piani di resilienza assai più cumpleti per gestisce l'onda di scossa chì seguiranu queste sfide à cortu termine è disturbanu l'industria è e strutture cumpetitive. Cum'è aghju pruvatu à spressione prima, ci hè ancu bisognu di suluzioni chì cuntribuiscenu à a dichjarazione di u redditu. Crearà opportunità d'apprendimentu da l'innuvazione suciale è esperimenti in parechji spazii, cum'è travaglià da casa dopu l'epidemie. "In questu modu, serà sviluppatu una cunniscenza di quali innovazioni cuntribuiscenu à u benessere ecunomicu è suciale è chì impediscenu u sviluppu di a sucità", disse.

Hà attiratu l'attenzione à 3 polarizazioni in l'ordine mundiale

Soli Özel, chì hà fattu una presentazione satisfacente è dettagliata, hà iniziatu u so discorsu ricurdendu chì hè statu dettu "Nunda serà u listessu novu" parechje volte per l'ultimi 25 anni, ma ancu s'ellu ùn hè micca u listessu cum'è prima, l'esperu. - perchè u puntu ùn hè micca ghjuntu. In u so discorsu chì cercanu risposte à e dumande di se finisce a superiorità di l'Occidenti o di l'Asia cresce, Özel hà dettu: "Oghje, l'Asia hà l'ecunumia più dinamica in u mondu. U cuntinente più pupulatu. In u 1980, unu in ogni cinque persone era cinese, è a so cuntribuzione à l'ecunumia mundiale era 1.5%. Avà, una in ogni cinque persone hè cinese, è a so cuntribuzione à l'ecunumia mundiale hè di 16%. Beni estremamente impurtanti per l'economie occidentali sò furniti da a Cina. Quandu esce da sta crisa, i Stati Uniti è a Cina diventeranu poli. Spergu chì l'UE riesce à diventà u 3u polu per l'equilibriu. "Se l'UE ùn diventa micca un polu, noi, cum'è u mondu, pudemu soffri assai dannu", disse. Dichjarà chì u settore finanziariu è di capitale ùn serà micca capaci di superà stu prucessu cusì facilmente cum'è sopravvive à a crisa in u 2008, Özel hà dettu: "U puntu più impurtante in questu prucessu hè u cambiamentu di perspettiva. Hè capisce quantu hè impurtante l'industria di fabricazione. "Eviteremu avà di esse dipendente da fonti straniere per u fornimentu di i bisogni", disse. Enfatizendu chì a facilità di l'immigrazione è u viaghju sparirà paragunatu à u passatu, Soli Özel hà nutatu chì un ordine mundiale prevalerà induve a vita in i paesi aumenta, luntanu da l'urbanizazione, è induve i guverni lucali cooperanu cù u putere cintrali. Türkiye hà da coglie una opportunità à questu puntu? Chjarificà a quistione, Soli Özel hà enfatizatu chì u nostru paese pò catturà opportunità impurtanti per esse amministratu in modu raziunale, agiscenu in armunia cù i sistemi finanziarii mundiali è cù una prospettiva previsora.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*