Quandu si vede stu segnu in l'autobus, ùn siate micca testatu à cullà !

E regule di distanza suciale sò seguite in l'autobus municipali di Mersin
E regule di distanza suciale sò seguite in l'autobus municipali di Mersin

A Municipalità Metropolitana di Mersin firma meticulosamente i regulamenti in cunfurmità cù e regule di distanza suciale chì devenu esse seguite per via di l'epidemie di coronavirus in u trasportu publicu urbanu. A Municipalità Metropolitana di Mersin, chì agisce in cunfurmità cù a circular di u Ministeru di l'Interior per piglià i passageri finu à a mità di a capacità di l'autobus, piglia un massimu di 21 passageri in l'autobus. U Metropolitanu ùn hà micca cambiatu u nùmeru di autobus è spidizioni in u campu per chì sta situazione ùn pruvucarà alcuna lagnanza. Mentre 175 autobus di u Metropolitana sò messi in serviziu ogni ghjornu, 92 autobus sò furniti durante i ghjorni di curfew. Quandu l'autobus righjunghji una capacità di 21 passageri, i citadini sò infurmati attachendu un segnu "pienu".

Strisce d'avvertimentu appesi à i sedili doppi

Dopu l'epidemie di coronavirus, u Ministeru di l'Affari Interni hà publicatu una circular, dumandendu l'implementazione di piglià a mità di a capacità di passageri in autobus municipali. Sicondu sta decisione presa per mantene a distanza suciale, a Municipalità Metropolitana di Mersin hà fattu arrangiamenti in l'autobus è e strisce d'avvertimentu chì indicanu chì unu di i sedi doppii side-by-side deve esse lasciatu viotu sò stati posti nantu à l'autobus.

13 passageri sò pigliati, cù 8 passageri à pusà è 21 in piedi

Quandu l'autobus attuali di a Municipalità Metropolitana di Mersin operanu à a mità di a capacità, ponu piglià un massimu di 13 passageri, cù 8 passageri seduti è 21 passageri in piedi.

Appena l'autobus chì parte da a prima fermata righjunghji 21 passageri, u cunduttore di l'autobus appieghja u segnu "pienu" nantu à u parabrisa è informa à i citadini chì aspettanu à e fermate chì anu bisognu à cullà in u prossimu autobus.

Nisun Passaggeru Novu pò esse Pigliatu Finu à u Numeru di Passaggeri ùn Scade Sottu 21

Sempre chì u numeru di passageri in l'autobus ùn diminuite micca sottu à 21, u segnu scrittu "pienu" ùn hè micca sguassatu da u parabrisu è ùn ci hè micca passageru in ogni fermata. Quandu u numeru di passageri in l'autobus diminuisce, i novi passageri sò pigliati è u numeru di passageri hè adattatu à un massimu di 21 persone.

In più di e pratiche di assicurà chì ogni citadinu chì si mette in l'autobus municipale porta una maschera è si lava e mani cù un disinfettante, solu un passageru si mette in sedie doppie l'un à fiancu à l'altru, è chì ci hè almenu 8 metru di distanza trà 1 passageri in piedi. , cù l'avvirtimenti di u bus driver. Cusì, a ghjente viaghja in autobus municipali in cunfurmità cù e regule di distanza suciale.

"Ùn avemu micca fattu riduzioni nantu à i nostri autobus è linee"

Ersan Topçuoğlu, Capu di u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana, hà dichjaratu ch'elli ùn anu fattu alcuna riduzzione in i servizii di autobus mantenendu l'interessu publicu in prima linea durante l'epidemie di coronavirus, è hà dettu: "Quandu avemu analizatu i valori di i passageri è Li hà prisintatu à u nostru sindaco metropolitanu, Vahap Seçer, hà definitu una diferenza in u numeru di viaghji per chì a ghjente di Mersin ùn sia micca vittima. Ùn avemu micca fattu riduzioni in i nostri autobus è linee ", disse.

"I nostri autobus cuntinueghjanu i so viaghji cù un totale di 13 passageri, 8 seduti è 21 in piedi"

Esprimendu chì anu riduciutu a capacità di passageri di l'autobus municipali di 50 per centu in linea cù a circular di u Ministeru di l'Interior, Topçuoğlu hà cuntinuatu cusì:

"Secunnu a circular mandata da u Ministeru di l'Interior, a capacità di passageru di i nostri autobus hè stata ridutta di 50 per centu. In altri palori, i nostri autobus municipali cuntinueghjanu i so viaghji cù un totale di 13 passageri, 8 seduti è 21 in piedi. Mentre i nostri autobus viaghjavanu cù 21 passageri, i nostri citadini chì aspittàvanu à e fermate ùn anu micca pussutu vede l'internu di i nostri autobus o ùn pudianu capisce s'ellu eranu pieni in quantu à a capacità di i passageri, perch'elli ùn pudianu capisce quandu i nostri amichi chauffeur indicavanu chì l'autobus. era pienu prima di avvicinà a stazione cun un signalu di manu o ochju à ochju. Ci era una percepzione negativa in nome di a nostra municipalità è di i nostri amichi di i cunduttori, cum'è s'è u cunduttore avia cuntinuatu senza piglià u passageru. Avemu ancu avutu segni di "grandine" fatti nantu à una parte visibile in u fronte di i nostri autobus. Quandu i nostri citadini vedenu u segnu sanu, ponu chjamà 444 2 153, a linea di notificazione di a nostra Municipalità Metropolitana, s'ellu anu dubbitu nantu à u fattu chì l'autobus sò vioti è ùn li piglianu micca. Esaminemu ancu a registrazione di a camera di quellu autobus, è se u nostru citadinu hè ghjustu in u so rapportu, apremu una investigazione annantu à u cunduttore è facemu a valutazione necessaria ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*