U più grande eserciziu navale di u mondu da esse realizatu ristrettu à causa di COVID-19

L'eserciziu navale più grande di u mondu si terrà in una basa limitata per via di covid
L'eserciziu navale più grande di u mondu si terrà in una basa limitata per via di covid

A Marina di i Stati Uniti hà annunziatu chì participà attivamente à u 27u Eserciziu Pacificu (RIMPAC), ma l'eserciziu di questu annu, chì si svolgerà da u 17 à u 31 d'Aostu, serà realizatu in una scala assai limitata per via di coronavirus.

Ospitatu da u Commandu di a Flotta di u Pacificu di i Stati Uniti (USPACOM), l'eserciziu navale, tenutu ogni dui anni, serà un eserciziu da esse realizatu solu trà e plataforme navali per via di preoccupazioni COVID-2.

U tema di u RIMPAC di questu annu hè "Capaci, Adattabili, Partenarii".

Sicondu l'infurmazioni annunziate, RIMPAC 2020 si terrà solu trà e piattaforme navali è a participazione di e truppe stazionate nantu à a riva serà minimizzata, assicurendu a sicurità di tutte e forze militari participanti contr'à COVID-19.

U Commandu di a Flotta di u Pacificu di i Stati Uniti hà annunziatu chì hà mudificatu u so pianu RIMPAC per via di COVID-19 per fà una ricerca efficace è significativa cù u massimu valore di furmazione è u minimu risicu per e truppe, alliati è partenarii.

Sviluppà l'Interoperabilità Marittima è Partenariati

L'eserciziu navale internaziunale più grande di u mondu, RIMPAC, hè impegnatu per sviluppà è mantene e relazioni cooperative chì sò critichi per sustene a regione Indo-Pacificu è assicurà a sicurità di a strada marittima.

L'eserciziu, realizatu in l'acque chì circundanu l'Isule Hawaiian, hè una piattaforma di eserciziu di furmazione pensata per rinfurzà l'interoperabilità è i partenariati marittimi strategichi. 2018 paesi anu participatu à l'eserciziu realizatu in 26.

L'Ammiragliu John Aquilino, Cumandante di a Flotta di u Pacificu di i Stati Uniti, hà dettu: "In questi tempi difficili, hè più impurtante chè mai chì e nostre marine travaglianu inseme per prutege e strade di navigazione vitali è assicurà a libertà di navigà in acque internaziunali". disse.

Siccomu a Marina di i Stati Uniti cuntinueghja à limità a diffusione di COVID-19, RIMPAC 2020 ùn hè micca programatu per include avvenimenti suciali in terra.

Joint Port Pearl Harbor-Hickam serà accessibile per u supportu logisticu è u persunale minimu serà a terra per u cummandu è u cuntrollu, logistica è altre funzioni di supportu.

L'eserciziu di quist'annu includerà esercizii di furmazione per u cummattimentu multinaziunale anti-sottomarinu (ASW), operazioni di risposta marittima è furmazione di u focu live, frà altre opportunità di furmazione cumuni.

"Semu impegnati à prutege l'alliati è i partenarii in a regione Indo-Pacificu", disse Aquilino. usatu e frasi.

RIMPAC 2020 serà guidatu da u Vice Ammiragliu Scott D. Conn, Cumandante di a 3a Flotta di i Stati Uniti.

Marina di i Stati Uniti è COVID-19

Tutti i membri di l'equipaggiu di l'USS Theodore Roosevelt (CVN-71), un trasportatore di aerei nucleari di classe Nimitz da a Marina di i Stati Uniti, sò stati testati per COVID-19, è per quessa, 969 marinari anu testatu positivi per coronavirus, è un marinaru hè mortu.

Hè cunnisciutu chì i testi COVID-100 di 19 marinari di i 300 membri di l'equipaggiu chì sò stati testati per COVID-64 in u USS Kidd (DDG-19), un distruttore di classe Arleigh Burke, eranu pusitivi. (Fonte: defenseturk)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*